Bueno,
pos tinc que reconeixer que, encara que les quantitats de pluja es van preveure bé, la veritat es que no he estat afinat amb les cotes de neu. Senc que algú ahir es fagera la il.lusió per la meua culpa de que podia encara nevar en consideració al sud de València i Nord d´Alacant esta pasada matinada. La veritat es que un predictor no deu perdre mai la objectivitat, i no deixar-se dur per els sentiments subjectius. I he de reconeixer que em vaig deixar dur per eixos sentiments cap a la meua terra, al agafar-me als models que sí que donaven una baixada en la cota de neu per a esta matinada front a les que no la donaven, per no perdre la il.lusió de veure encara una nevada als nostres pobles. Ademés, tenia que haver tingut en comte que, ambtot, la precipitació ja venia avall clarament amb el pas de les hores. En fí ... intentaré no perdre la objectivitat la pròxima vegada.
Postada: encara que açò es per a models, no pergueu de vista que aquesta perturbació encara podria tornar a donar alguna sorpreseta, encara que menor, cap a mitjans de semana. A més llarg plaç, encara que no es pot confirmar, hi han prous papeletes per a tornar a tindre una situació semblant a esta, cap a principis-mitjans de Febrer. Amb la diferència de que el mar estará ja més geladet. Valoreu vosaltres mateix les posibles con.notacions negatives o positives d´això.
Salut