Autor Tema: Foc per la zona del repetidor  (Llegit 52520 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Re: Foc per la zona del repetidor
« Respondre #30 el: 07 de Set de 10, 01:25:46 am »
No dubteu que l´´incendi es provocat i espentat pel ponent, Adrià, ja saps perque odie jo tant al ponent??????,...  molt mal veig les coses per a que no arrive tambe al Benicadell el foc.

Ja sabia jo que em diries alguna cosa. Massa conec el ponent, però el vent no té la culpa de que 4 fills de putes vullguen cremar-mos les serres.

M'han comentat que hi ha altre incendi a Vallada.  :'(

Altra vegada, com en 1994, han plenat d'incendis les rodalies d'Ontinyent...altra vegada, i el pitjor és que no els pillaran mai a eixos cabrons fills de putes (senc molt dir estes paraules, però es que porte un cabreig damunt...)

El ponent no encen serres, però ajuda a que no les apaguen, jo l´odie a mort per culpa dels incendis, pero a tu no et tire la culpa de res, eh!!!, ja se que tu estas igual de cabrejat que jo.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 765
    • Meteosolana - El tiempo en Ontinyent
« Respondre #31 el: 07 de Set de 10, 01:30:47 am »
No dubteu que l´´incendi es provocat i espentat pel ponent, Adrià, ja saps perque odie jo tant al ponent??????,...  molt mal veig les coses per a que no arrive tambe al Benicadell el foc.

Ja sabia jo que em diries alguna cosa. Massa conec el ponent, però el vent no té la culpa de que 4 fills de putes vullguen cremar-mos les serres.

M'han comentat que hi ha altre incendi a Vallada.  :'(

Altra vegada, com en 1994, han plenat d'incendis les rodalies d'Ontinyent...altra vegada, i el pitjor és que no els pillaran mai a eixos cabrons fills de putes (senc molt dir estes paraules, però es que porte un cabreig damunt...)

El ponent no encen serres, però ajuda a que no les apaguen, jo l´odie a mort per culpa dels incendis, pero a tu no et tire la culpa de res, eh!!!, ja se que tu estas igual de cabrejat que jo.

Doncs ací el ponent dels collons en lloc d'afluixar lo que fa es mantenir-se i inclús augmentar a poc a poc, des de fa una hora la velocitat mitja del vent es manté al voltant de 15 km/h, la temperatura ja no baixa i la humitat a poc a poc baixa més.

El incendi eixe de Vallada si es confirma es el que m'asusta més, perquè el ponent pot escampar-lo per la Serra Grossa i me'l pot tirar a damunt. Del cabreig que duc ja no tinc ni son, i damunt hi ha que estar en un ull obert per veure si l'individu responsable de tot açò encara li pega per anar encenent més focs per les rodalies.

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
« Respondre #32 el: 07 de Set de 10, 01:31:10 am »
El foc ja es veu a este costat de la Serra, pel pla de Ponce, la zona més alta del terme.

I ve directe cap a baix.

Estic nerviós...menuda nit, no podré dormir. Em sap molt greu pel bosc, però em sap més greu encara per la gent de les casetes, i per Agullent, espere que no passe res al poble.
Ontinyent, València.

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #33 el: 07 de Set de 10, 01:35:33 am »
Menudes "airaes", no para el vent.  :'(

És horrible, em gire i per la finestra veig la serra plena de foc, és acollonant.

Jo en 1994 només tenia 4 anys i me'n recorde només un poc.

La gent encara va pel carrer....hui em pareix que dormirà poca gent, jo almenys fins a les 6 del matí no pense gitarme, perquè sé que no podré.

Es nota olor a fum, cada vegada més.
Ontinyent, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #34 el: 07 de Set de 10, 01:36:07 am »

No, esta nit no anem a dormir, i jo estic en Canals, men pujaria al poble, perque estic molt nerviós, pero es que preferisc no voreu.

Desconnectat patilla

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 18
« Respondre #35 el: 07 de Set de 10, 01:37:32 am »
El foc ja es veu a este costat de la Serra, pel pla de Ponce, la zona més alta del terme.

I ve directe cap a baix.

Estic nerviós...menuda nit, no podré dormir. Em sap molt greu pel bosc, però em sap més greu encara per la gent de les casetes, i per Agullent, espere que no passe res al poble.

efectivament ix el foc i en molt força, eixe foc pot aplegar fins el carril pels barrancs igual que ha passat en Agullent
Ontinyent, València.

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #36 el: 07 de Set de 10, 01:42:04 am »

I ve directe cap a baix.

efectivament ix el foc i en molt força, eixe foc pot aplegar fins el carril pels barrancs igual que ha passat en Agullent

Estic realment acollonat, jo visc prop del barranc, per on està la ceràmica, i el vinc vindre cap ací i estic patint.
Pobres boscos, Pou Clar, pobres casetes, pobre Ontinyent, qué mal... :-X :'( :'(

S'escolten sirenes, es veu policia i bombers pujant per la serra, menuda llengua de foc, és encara més gran que la de l'altre incendi... :'( :'( :'(
Ontinyent, València.

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #37 el: 07 de Set de 10, 01:42:42 am »
Algú sap com està l'altre incendi, el del Torrater-Agullent, és que des d'ací no es veu res.
Ontinyent, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #38 el: 07 de Set de 10, 01:43:28 am »

La meua estacio marca vent fluix del nord, a vore si es generalitza i pot baixar la temperatura, es la unica opccio que  crec que jo que podrien tindre les brigades per controlar el foc.

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #39 el: 07 de Set de 10, 01:47:01 am »
I qué és de l'incendi que he llegit al Tuenti que hi ha a Atzeneta?
Espere que siga fals.

L'incendi ja ha baixat tota la serra en apenes mitja hora, ja estarà pel propi Fuset, o encara més avall.

Pel que veig, bombers i policia estan fent una gran linea de dalt a baix de la Serra uns 3-4km a l'oest d'on està, a veure si el poden parar.

Em fa por que arribe als barrancs.
Ontinyent, València.

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 765
    • Meteosolana - El tiempo en Ontinyent
« Respondre #40 el: 07 de Set de 10, 01:49:18 am »
L'incendi d'Agullent pel que veig des de la meua possició pareix que estiga per baix de la Covalta.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #41 el: 07 de Set de 10, 01:50:49 am »
I qué és de l'incendi que he llegit al Tuenti que hi ha a Atzeneta?
Espere que siga fals.

L'incendi ja ha baixat tota la serra en apenes mitja hora, ja estarà pel propi Fuset, o encara més avall.

Pel que veig, bombers i policia estan fent una gran linea de dalt a baix de la Serra uns 3-4km a l'oest d'on està, a veure si el poden parar.

Em fa por que arribe als barrancs.

El d´Atzeneta deu ser el que esta per Agullent, amenys això espere.

Segur que l´autor es el mateix fill d´una gran .... del 94 que encara esta viu.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #42 el: 07 de Set de 10, 01:56:55 am »
Segons 112CV http://bit.ly/cOinRB són 4 els incendis al Terme d'Ontinyent i 1 al terme de Bocairent.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #43 el: 07 de Set de 10, 01:57:11 am »
  En Otos NE molt  fluix, resem per a que pare el ponent també per Ontinyent.

Desconnectat alcoià

• Pluja
  • *
  • Missatges: 713
  • Av. País Valencià - Alcoi (Alacant)
« Respondre #44 el: 07 de Set de 10, 01:58:21 am »
Es veritat que estan evacuant agullent? en deu, quina nit..
]