Autor Tema: Tallat l'accés al radar animat  (Llegit 4605 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat konvektion

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 37
  • Valéncia City
    • EL TIEMPO EN LA COMUNIDAD VALENCIANA Y ESPAÑA
Re: Tallat l'accés al radar animat
« Respondre #15 el: 16 de Set de 10, 12:21:51 pm »
Degut al comportament d'uns quants indesitjables (un tal meteocaravaca, un tal konvektion, etc..), he tallat l'accés a la informació de meteocastalla.tk des de altres webs.

M'ha fotut el que me se foteren tot el ample de banda disponible just abans de les festes de Castalla, que és quan el meu poble mes intentava entrar a la web.

Com se que alguns teniu enllaços, per favor dieume-ho per a que us agregue a la llista de webs que tenen permés l'accés.

Gràcies.

Indeseable?!! venga hombre que hasta te tengo un enlace en mi web desde antes de que utilizara la url de tu radar, pero tranquilo que ya mismo te lo quito, hay que joderse xD!  :-si

pd: ampliate el ancho de banda  ;)

Desconnectat Tiempo Valencia

• Pluja
  • *
  • Missatges: 409
  • Valencia. 13 d'Octubre de 2008
    • BLOG DE LA MÉTEO! TIEMPO VALENCIA.
« Respondre #16 el: 27 de Set de 10, 17:31:50 pm »
L'enllaç que em vares donar ara no funciona.... http://www.manipuladosvm.es/meteocastalla/php/radreg.php?region=mu&animar=6

Hi ha algun problema de funcionament?  :)
Barri de Marxalenes (Valencia City), 32 msnm. 39º29'26,53''N  0º22'43,82''W  Fotos del Panoramio

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #17 el: 29 de Set de 10, 21:50:50 pm »
L'enllaç que em vares donar ara no funciona.... http://www.manipuladosvm.es/meteocastalla/php/radreg.php?region=mu&animar=6

Hi ha algun problema de funcionament?  :)

Sí: que l'AEMET li ha pegat ara per canviar-ho tot de quan en quan.

Prova, que ja anirà.

PD: Y per favor, atra volta no poses ací l'enllaç, que per lo vist n'hi han molts mes ulls que els que es penses mirant.