Autor Tema: Neu per al dijous segons els aventurers de canal 9  (Llegit 1522 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat JORDI BANYERES

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 190
Neu per al dijous segons els aventurers de canal 9
« el: 08 de Des de 10, 20:14:55 pm »
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Els de canal 9 van de llestos, però això ha sigut des de sempre. Me'n recorde un any que van dir que no nevaria quasi i es va pegar una nevà a banyeres perquè es va quedar l'aire fred estancat per sobre dels 700-800 metres, que l'ajuntament no havia previst res i va ser un caos al dia següent important, sense classe, amb accidents, gelades... :-si i altres voltes que han dit que podia caure fins a 20 cm de neu no ha fet més d'un dit.
Jo em fie més dels models i de la gent sàbia que hi ha aquest fòrum... ;)
Que algú em recomane estacions bones per favor!!
Gracies!!
Banyeres de Mariola, Alacant.

Desconnectat tiberut

  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 80
Re: Neu per al dijous segons els aventurers de canal 9
« Respondre #1 el: 08 de Des de 10, 21:26:09 pm »
lo que li passa a canal 9 es igual que a altres canals diuen de asi al dijous i per a despus dema ya no es segur, si von recordeu la semana santa(nose si del añy passat o del altre) van dir bon temps i de colp el dimarts sants posen una baixa i tota espanya remunya.Els passa per correr masa a dir que va a pasar
Tibi, l'Alcoià.

Desconnectat METEOBIAR

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
Re: Neu per al dijous segons els aventurers de canal 9
« Respondre #2 el: 09 de Des de 10, 06:21:44 am »
pero a vore¡¡¡¡¡ especifiqueu mes cuan obrigau un espai de debat...jo he vist canal ou i no he vist res del que dieu, si es tracta de criticar a canal nou jo el primer, pero no entenc a que ve lo de la neu dijous¡¡¡    ???

Desconnectat JORDI BANYERES

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 190
Re: Neu per al dijous segons els aventurers de canal 9
« Respondre #3 el: 09 de Des de 10, 13:59:53 pm »
Ho diem per el video d'ahir de canal 9!!
Se que costa de creure però ho van dir!!
Banyeres de Mariola, Alacant.

Desconnectat Porta de Mariola

  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 27
Re: Neu per al dijous segons els aventurers de canal 9
« Respondre #4 el: 09 de Des de 10, 21:50:10 pm »
Ahir van dir textualment "si les previsions es complixen, la setmana que ve tindrem neu a cotes mitjanes i baixes".
Jo em vaig quedar flipat... Pot ser que siga deveres, però arriscar-se d'aquesta manera...

hhui he vist en una red social que dien que les previsions de hui no eren tan optimistes, i la mateixa presentadora, deia que es retraia del que havia dit el dia anterior, i que no era tan optimista..

En fi, seguirem esperant-...

Quan que t'agrà parlar de c9, Jordi...
Banyeres de Mariola, Alacant.