Autor Tema: Caiguda Observatori Novelda-Cucuch  (Llegit 1137 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
Caiguda Observatori Novelda-Cucuch
« el: 27 de Feb de 11, 11:10:23 am »
Bon dia a tots.

Des de'l passat dijous no aconseguisc pujar les dades de la meua estació a meteoclimatic. D'eixe fet em vaig adonar ahir a mig dia i aparentment tot està bé ja que ningú més fica la ma en l'ordinador. Ahira per la vesprada vaig desinstal.lar el VSW i vaig tornar a instal.lar-lo i res. Vaig provar en altre ordinador i res. No funciona. Sembla que el problema pots estar al cable modem, perquè pel que es veu durant el temps que vaig estar ahir combatint en l'ordinador la connexió a internet es tallava molt sovint. Es a dir, puc navegar perfectament, però sembla que no puc pujar dades. El VWS em diu literalment "cannot connect to ftp server"

I bé, lamente molt estar ausent durant tant de temps, però porte una temporadeta prou liat, sense quasi temps per a moltes coses, i cal anar prioritzant.  :'( .

En fi, a veure si solvente el problemeta i almenys l'observatori de Novelda-Cucuch torna a estar on-line en poc de temps.
Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm

No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Caiguda Observatori Novelda-Cucuch
« Respondre #1 el: 27 de Feb de 11, 11:21:33 am »
Quan menys t'ho esperes, estes coses comencen a donar problemes inexplicables...

Jo estic tenint molts talls en la connexió mòbil de sta. Anna-nord, després de moltes setmanes d'un funcionament impecable. I quan esperava nous talls, porta dos dies sencers OK...

En fi, de vegades la solució del problema no està directament a les nostres mans. Espere que siga una circumstància que se solucione en breu i tot torne a la normalitat com més prompte millor  ;)

Desconnectat krisman

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 271
    • Meteobunyol
Re: Caiguda Observatori Novelda-Cucuch
« Respondre #2 el: 27 de Feb de 11, 22:07:39 pm »
A mi cuando me pasa eso y sale que no puede conectar con el servidor, siempre es fallo del servidor y a los poxcos dias lo arreglan y a funcionar de nuevo. :-\
Bunyol, València.
http://www.meteobunyol.com/