Bé per fi soc aquí, com ja heu dit abans a Ibi no hi ha estació "homologada". Si bé l´estació de l´institud ha obtingut una
serie de al menys 20-25 anys, i unes dades prou imprecises (no hi tenien la presa diaria).

En quant a l´estació del cruce de la Carrasqueta, ho desconeix per complet...

Per altra banda, si he pogut accedir a dades preses en l´alt del Menejador. I a dir veritat tampoc em pareixen molt fiables,
cosa que em torra, perque sempre he pensat i estic segur que s´han pogut obtindre registres, que ens farien flipar i posar-nos
les mans al cap. El problema el de sempre, no hi ha una continuitat de registres...(no son sempre els mateixos qui están allà dalt,
no tot el mon es sent amb l´obligació d´arreplegar dades, i molt menys si no tens el mínim interes amb la méteo....i axí un sense fi
de raons per les quals no podem gaudir d´unes dades amb un mínim de credibilitat).
Si i ja sé que em podeu preguntar del perqué no tinc jo mateix una estació?. I la resposta es prou clara i convincent: no dispose del
lloc adecuat per a tal menester. Ara bé, espere poder-hi colocar una en no molt de temps, on crec que es sorprendria prou gent de
les dades.
Si que es cert que a Ibi hi han prou dades de manera molt aficionada, amb una quantitat de gent que fa anys que pren dades quasi a
diari, però sempre serien preses de mín. i máx. diaria més la precipitació. Ja a la KDD de la Vall d´Albaida, li vaig comentar a Meteonix
que en poder pasar totes aquestes dades a Excel, no tendria ningún inconvenient en passarli-les.

Ah¡ una última cosa, bonicos son estos de l´Ajuntament per a demanar coses....Clar que quan es tracta de donar una mínima subvenció
per a instalar una estació on-line, es miren amb una cara com si estigueres boig.

Bé que tinc més rollo que una persiana

Si necesiteu alguna informació que vos puga facil.litar no tingeu cap de dubte amb consultamela.
Salutacions per a tots.