Autor Tema: Juliol de 2012  (Llegit 13332 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Adrià_Ontinyent

  • Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
Re: Juliol de 2012
« Respondre #135 el: 31 de Jul de 12, 19:54:38 pm »
19ºC de mínima perquè al final va poder entrar un poc de SW, la màxima ha quedat en 34ºC i s'ha notat més basca.

Demà comença agost horrible, el MASS posa 44ºC just damunt de Canals o 42ºC a Ontinyent.

Ontinyent, València.

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Juliol de 2012
« Respondre #136 el: 31 de Jul de 12, 23:11:07 pm »
Mirant les dades de l'automàtica de l'Aemet al convent, m'ha cridat l'atenció una cosa de la tempesta de l'altre dia:

Dia 28:
18-24h: 27,4mm

Dia 29:
0-6h: 0,4mm
6-12h: 9,8mm

Total: 37,6mm

M'imagine que eixos 10,2mm del diumenge és la pedra que no s'havia desfet i quan va eixir el sol es va desfer. :-X

Altra cosa...és segur que és la pedregada més forta des de 1990? És que ho he llegit, però no ho tinc clar perquè em sonava que "la gran pedregada" havia sigut uns anys abans de nàixer jo.

Mmm... és extrany... amb una temperatura de 20ºC per la nit de 0-6h s'hauria desfet tot en cas de quedar-ne pedra dins del pluvio... pense jo. Però, no ho descarte, no ho sé.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Adrià_Ontinyent

  • Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
Re: Juliol de 2012
« Respondre #137 el: 31 de Jul de 12, 23:34:27 pm »
Mirant les dades de l'automàtica de l'Aemet al convent, m'ha cridat l'atenció una cosa de la tempesta de l'altre dia:

Dia 28:
18-24h: 27,4mm

Dia 29:
0-6h: 0,4mm
6-12h: 9,8mm

Total: 37,6mm

M'imagine que eixos 10,2mm del diumenge és la pedra que no s'havia desfet i quan va eixir el sol es va desfer. :-X

Altra cosa...és segur que és la pedregada més forta des de 1990? És que ho he llegit, però no ho tinc clar perquè em sonava que "la gran pedregada" havia sigut uns anys abans de nàixer jo.

Mmm... és extrany... amb una temperatura de 20ºC per la nit de 0-6h s'hauria desfet tot en cas de quedar-ne pedra dins del pluvio... pense jo. Però, no ho descarte, no ho sé.

Jo també havia pensat que la temperatura de l'aire era massa alta, però al vore que de bon matí encara hi havia camps coberts d'una capa de pedra per tota eixa zona a pesar de les temperatures, he pensat que podia ser possible. Encara que igual, la presència de tanta pedra va fer que la temperatura de les superfícies cobertes de gel es mantiguera prou baixa tota la nit i no es desfera molt, a pesar de que a 1,5m no es va baixar de 18ºC...no sé, m'ha paregut curiós.
Ontinyent, València.

Desconnectat Pego

  • Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
Re: Juliol de 2012
« Respondre #138 el: 31 de Jul de 12, 23:37:12 pm »
Bona nit:
Hui ens hem quedat amb 33,8º de màxima però demà serà molt pitjor...
Per cert acabe Juliol amb 1 mm i gràcies... empalmem tres mesos seguits sense ploure i encara queda agost com a mínim i seran llavors 4 mesos...molt males notícies per als aquífers i per a les muntanyes.



Desconnectat carboner

  • Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Re: Juliol de 2012
« Respondre #139 el: 01 de Ago de 12, 00:01:37 am »

 Hola.

  Per fi s´acava Juliol, el pitjor mes per als aficionats a la meteorologia, encara que enguany al final te alguna cosa que contar que potser tarde anys en repetir-se, en algunes zones clar.
Aci la mitjana mensual a la davis ha sigut de 25,5º, crec que normal, si ho compare des de que tinc la davis, i aixi ho confirmen els majors del poble, dies de calor barrejats amb dies amb bones temperatures, de fet des del dia 20 que el dia més caloros ha sigut hui, amb 33º, es dir poca calor estos ultims 11 dies.

  Bona nit i que Agost ens porte les tipiques tronades d´este mes, però sense pedra.
                 

http://avamet.es/estacions/otos/