Autor Tema: Seguiment especial temporal de pluja 11-? de novembre de 2012  (Llegit 33074 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
Re:Seguiment especial temporal de pluja 11-? de novembre de 2012
« Respondre #375 el: 15 de Nov de 12, 19:52:57 pm »
Pose esta tabla del forero Macisvenda de Meteored, per reflejar el episodi al seguiment:

Top 48:

« Darrera modificació: 15 de Nov de 12, 19:58:01 pm per Damimet »

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #376 el: 15 de Nov de 12, 20:00:50 pm »
I la resta, quines variacions en aquest episodi...

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat Tiempo Valencia

• Pluja
  • *
  • Missatges: 409
  • Valencia. 13 d'Octubre de 2008
    • BLOG DE LA MÉTEO! TIEMPO VALENCIA.
« Respondre #377 el: 15 de Nov de 12, 20:16:58 pm »
Os dejo el archivo con todas las estaciones, con los datos que cada día nos ofrece Meteonix-AVAMET.

https://docs.google.com/open?id=0B-dqvYcQc3U4dmR4MVNFRGgzSHM

No se si hay opción para que os lo descarguéis, no he utilizado nunca Google Docs...  :-\
Barri de Marxalenes (Valencia City), 32 msnm. 39º29'26,53''N  0º22'43,82''W  Fotos del Panoramio

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
« Respondre #378 el: 15 de Nov de 12, 20:46:53 pm »
PD: algú sap si es pot fer per a que m'aparequen les dades a temps real de la Davis así en Valencia, sense necesitat de entrar a Meteoclimatic (que tarda en actualitzar-se)?

Fes ús d'una plantilla que actualitze cada menys temps, o per exemple, per què no la dones d'alta a Wunderground, on fins i tot hi ha un mode "real time" de cada estació? http://www.wunderground.com/ Si vol obri un tema nou a Medis i ho parlem.

A Ontinyent tanquem la jornada de dimarts amb més de 28 mm, però no tanquem l'episodi de pluges, que s'allargaria fins dijous, encara que seran pluges dèbils i intermitents, a esta part de la Vall d'Albaida.

Bona i plujosa nit als afortunats!

Em pareix interessant. Gràcies! ;)

Per altra banda, hui en Agullent 8,4 mm que es sumen a la resta.
Agullent, València.

Desconnectat H2O

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
« Respondre #379 el: 15 de Nov de 12, 22:01:06 pm »
Buenos datos comentar que la estacion de Acif Alcoi ayer se quedo sin electricidad y perdio los datos desde la 19 h hasta esta mañana .

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #380 el: 15 de Nov de 12, 22:36:25 pm »
Bona nit:
Día molt núvol a Pego però només 2 mm...a Ebo ja sabeu.

He parlat hui amb Rafa, l'alcalde d'Ebo, i està molt content de tota la publicitat que s'ha fet del poble (llàstima la falta d'acreditació de l'estació).
El proper cap de setmana 24-25 de Novembre es cel.lebra al poble "La festa del Perelló", que és una poma autòctona de la zona (encara no tinc clar que estiga massa bona però original si és). Estem tots convidats i no seria mala idea quedar per esmorçar o dinar allí i donar-li vida al poblet...com ho vegeu?

Desconnectat soriano

• Pluja
  • *
  • Missatges: 374
« Respondre #381 el: 15 de Nov de 12, 22:38:47 pm »
Bona nit.

Jornada variable en quant a la pluja a estones plovia a estones no, com comenteu.

Ací deixe les quantitats replegades al meu observatori.

Dia 11: 77,6 mm
Dia 12: 63,4 mm
Dia 13: 18,4 mm
Dia 14 : 35 mm
Dia 15: 6,2  mm

Total:  200,6 mm

Destacar com sempre la pèrdua de pluja per part de l’automàtica, amb pluviòmetre Hellman haguera arreplegat uns 20 litres més aproximadament fent la mitja entre els diferents observatoris dels meus companys.

;)

« Darrera modificació: 15 de Nov de 12, 22:41:22 pm per soriano »

Ontinyent - M.Valls, València. 375 msm

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #382 el: 15 de Nov de 12, 22:50:54 pm »
Doncs nou arruixonet a Ontinyent. Està tot ben calaet d'aigua. Eixes al carrer i no trobes cap raconet que no estiga banyat.

No recorde un episode de pluges de tants dies sense vore el sol i estar el tant tancat.

Jo m'enrecorde de quan estava a l'institut, que si que n'hi havien dies com estos sense que el sol es deixara veure en 4-5 jornades. Pero estic parlant de farà 15 anys al menys.

Crec que al Desembre de 2004, van ser quasi 2 setmanes sense vore el sol! Exactament, en 16 dies, va ploure 14 d'ells i va precipitar un total de 268,9 mm.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 366
    • METEOXABIA
« Respondre #383 el: 15 de Nov de 12, 22:52:34 pm »
Bona nit:
Día molt núvol a Pego però només 2 mm...a Ebo ja sabeu.

He parlat hui amb Rafa, l'alcalde d'Ebo, i està molt content de tota la publicitat que s'ha fet del poble (llàstima la falta d'acreditació de l'estació).
El proper cap de setmana 24-25 de Novembre es cel.lebra al poble "La festa del Perelló", que és una poma autòctona de la zona (encara no tinc clar que estiga massa bona però original si és). Estem tots convidats i no seria mala idea quedar per esmorçar o dinar allí i donar-li vida al poblet...com ho vegeu?
Jo que he estat hui a Ebo he pogut comprobar perfectament la notable diferencia, he ixit de Xàbia, amb el cel núvol, pero tot completament sec, inclús amb ullades de sol, fins que no he arribat a Pego no m'he trobat la carretera banyada, pero a Pego apenes feia un lleuger xirimiri, pujant cap a Ebo lo més destacable era la intensisima boira, amb els fars antiboira del cotxe i tot i no es veia ni a dos pams dels nassos!!!, pluja pujant apenes res, tot era un polsimiu de la mateixa boira, la pluja escomençava a fer acte de presencia baixant cap a la vall, i unes dos hores que he estat allí entre les 11 / 13 h. plovent sense parar, i en alguns moments de forma moderada/forta.
A la tornada idem de lo anterior, amb una xicoteta diferencia, a la tornada m'hen anat per la "retoria", Sagra, Rafol, Benimeli, BeniarbeiG, fins Ondara, ha estat plovent tot el rato fins Benimeli de forma moderada, acostantme a Beniarbeig era molt débil, i a Ondara, sols un xirimiri, que al arribar a la carretera de Xàbia ja estaba tot sec.
Matí intens i inesperat el que he tingut hui, pero dies aixina donen gust!!!
Per lo que diu Alex, de anar a Ebo a esmorçar o dinar, en principi eixe cap de setmana no tinc res, aixna que per mi be.
Saludos

Desconnectat Jordi Donet Donet

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 321
  • BARX (La Drova)
« Respondre #384 el: 15 de Nov de 12, 22:58:00 pm »
Està molt be la idea.....però en la que ha caigut allí no estan tots els perellons en terra?....i sobretot...els llauradors no li tiraran la culpa a  l'estació per haver plogut tant i ens miraran mal? ;)

Desconnectat ontinyent76

• Pluja
  • *
  • Missatges: 105
« Respondre #385 el: 15 de Nov de 12, 23:29:00 pm »
Bona nit

A hores d'ara portem acumulats un total de 231 mm a la zona de la Casa Garcia de l'Ombria d'Ontinyent.
Salutacions
Ontinyent - Cals Frares, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #386 el: 15 de Nov de 12, 23:47:36 pm »

Hola.

Sembla que ja no plourà mes fins dissabte, faig un primer balanç del temporal que ha acabat amb la sequera, he passat en 5 dies d´un  any sec a un ja lleugerament humit.

- Dia 11 : 85,8 mm
   - Dia 12: 95,6 mm
   - Dia 13: 55,0 mm
   - Dia 14: 61,6 mm
   - Dia 15: 13,6 mm

TOTAL: 331,6 mm.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat damilme

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 839
  • Montserrat(Casadalt) (València) (AEMET:8329e)
    • MeteoMontserrat
« Respondre #387 el: 16 de Nov de 12, 00:46:58 am »
Buenas Noches

Finalmente hemos acumulado hoy 2,8mm en un día tremendamente húmedo con niebla cerrada durante la madrugada y completamente tapado hasta últimas horas de la tarde.

El resumen de estos 5 días es el siguiente:

Día 11: 17mm
Día 12: 0,2mm
Día 13: 9,8mm
Día 14: 3,2mm
Día 15: 2,8mm

TOTAL: 33mm

Ahora mismo 13,7ºC con 96% de Humedad.
Viento en calma. Todo empapado del rocío.
Cielos cubiertos de estratos.

Por La Vall D´Ebo se han acumulado, tras los 62,2mm de hoy, la friolera de 572mm desde el Domingo.
No quedarán los cielos despejados del todo durante la jornada de mañana y parece que el Sábado tarde y Domingo más fiesta. ;)

En principio yo también podría acudir al almuerzo en Ebo. ;)

Un Saludo y Bona Nit
Urb.Virgen De Montserrat, entre Torrent y Montserrat, 20 km al suroeste de Valencia. 225msnm. Visita mi web: MeteoMontserrat

Desconnectat Pixarroglets

• Pluja
  • *
  • Missatges: 474
« Respondre #388 el: 16 de Nov de 12, 00:48:33 am »
Doncs nou arruixonet a Ontinyent. Està tot ben calaet d'aigua. Eixes al carrer i no trobes cap raconet que no estiga banyat.

No recorde un episode de pluges de tants dies sense vore el sol i estar el tant tancat.

Jo m'enrecorde de quan estava a l'institut, que si que n'hi havien dies com estos sense que el sol es deixara veure en 4-5 jornades. Pero estic parlant de farà 15 anys al menys.

Crec que al Desembre de 2004, van ser quasi 2 setmanes sense vore el sol! Exactament, en 16 dies, va ploure 14 d'ells i va precipitar un total de 268,9 mm.

Tota la raó. Potser son sensacions que se li queden a un i el pas del temps fa que unes determinades situacions més llunyanes en el temps, esborren unes altres posteriors.

Estava repasant-me els mapes d'aquell decembre de 2004... una conclussió ben clara: que bé ens venen els anticiclons al centre d'Europa. Per no parlar de lo bo que va ser aquell hivern 2004-05...  ;)
Ontinyent, València.

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #389 el: 16 de Nov de 12, 00:52:02 am »
Be fins dissabte ja ho portem be.

Acumulats (mm) per dies:

11:  37,2
12:  89,0
13:  37,8
14:  41,0
15:   9,4

Total-> 214,4

Qui em diria que a estes altures em trobaria 1,2 mm per damunt de la mitjana (600 mm)  :)