Bona nit:
Día molt núvol a Pego però només 2 mm...a Ebo ja sabeu.
He parlat hui amb Rafa, l'alcalde d'Ebo, i està molt content de tota la publicitat que s'ha fet del poble (llàstima la falta d'acreditació de l'estació).
El proper cap de setmana 24-25 de Novembre es cel.lebra al poble "La festa del Perelló", que és una poma autòctona de la zona (encara no tinc clar que estiga massa bona però original si és). Estem tots convidats i no seria mala idea quedar per esmorçar o dinar allí i donar-li vida al poblet...com ho vegeu?
Jo que he estat hui a Ebo he pogut comprobar perfectament la notable diferencia, he ixit de Xàbia, amb el cel núvol, pero tot completament sec, inclús amb ullades de sol, fins que no he arribat a Pego no m'he trobat la carretera banyada, pero a Pego apenes feia un lleuger xirimiri, pujant cap a Ebo lo més destacable era la intensisima boira, amb els fars antiboira del cotxe i tot i no es veia ni a dos pams dels nassos!!!, pluja pujant apenes res, tot era un polsimiu de la mateixa boira, la pluja escomençava a fer acte de presencia baixant cap a la vall, i unes dos hores que he estat allí entre les 11 / 13 h. plovent sense parar, i en alguns moments de forma moderada/forta.
A la tornada idem de lo anterior, amb una xicoteta diferencia, a la tornada m'hen anat per la "retoria", Sagra, Rafol, Benimeli, BeniarbeiG, fins Ondara, ha estat plovent tot el rato fins Benimeli de forma moderada, acostantme a Beniarbeig era molt débil, i a Ondara, sols un xirimiri, que al arribar a la carretera de Xàbia ja estaba tot sec.
Matí intens i inesperat el que he tingut hui, pero dies aixina donen gust!!!
Per lo que diu Alex, de anar a Ebo a esmorçar o dinar, en principi eixe cap de setmana no tinc res, aixna que per mi be.
Saludos