Autor Tema: Meteogrames i models, any 2010  (Llegit 95885 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: Meteogrames i models, any 2010
« Respondre #495 el: 06 de Mar de 10, 20:32:22 pm »
no esta gens mal no?

despres de tanta opinio i diferent per cert, que jo ja portava el cap com un bombo, pareix que si que podriem tindre algo i per cert, sempre hi han canvis de ultima hora i la borrasqueta pot variar la seua posisio.....

a hores d´ara els catalans tendran festival¡¡¡

Home, si mires bé, voràs que encara que pot ser que pegue una bona nevaeta, la probabilitat (línia morà) és prou baixa.

Possibilitats n'hi han. Pero poques.

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
« Respondre #496 el: 06 de Mar de 10, 20:33:57 pm »
no esta gens mal no?

despres de tanta opinio i diferent per cert, que jo ja portava el cap com un bombo, pareix que si que podriem tindre algo i per cert, sempre hi han canvis de ultima hora i la borrasqueta pot variar la seua posisio.....

a hores d´ara els catalans tendran festival¡¡¡

Home, si mires bé, voràs que encara que pot ser que pegue una bona nevaeta, la probabilitat (línia morà) és prou baixa.

Possibilitats n'hi han. Pero poques.

gracies per la informacio

Desconnectat viktor89

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 60
« Respondre #497 el: 07 de Mar de 10, 12:14:33 pm »
menut gir que han pegat els models...retrasen l'entrada del fred per a la matinada de dimarts. i depenent llocs ens fiquen preci o no, en tot cas, poca. Molta sopresa hauria d'haber per a vore algo en aquestes terres..."pense jo"... :-si   
en tot cas la nit de dilluns a dimarts...
« Darrera modificació: 07 de Mar de 10, 15:37:15 pm per viktor89 »
Ontinyent, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #498 el: 09 de Mar de 10, 19:49:13 pm »

Que ningú diu res de les opcions de veure la neu que tenim per a la nit del dijous al divendres??????, jo no veig eixes "cotas altas" que diu l´AEMET, més be tot al contrari, les veig prou baixetes. ::) :D

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
« Respondre #499 el: 09 de Mar de 10, 19:58:08 pm »

Que ningú diu res de les opcions de veure la neu que tenim per a la nit del dijous al divendres??????, jo no veig eixes "cotas altas" que diu l´AEMET, més be tot al contrari, les veig prou baixetes. ::) :D
Carboner!! M'has llevat el comentari, estava a punt d'escriure-ho!! L'eixida del GFS de les 12 (Que crec que és amb radiosondetjos d'eixos que no entenc) posa cota 600 per al divendres un parell d'hores, i com a molt alta 800, però tindriem casi la iso -4 a 850 Hpa i uns -24/-25 a 500 Hpa, i en eixes condicions jo he vist nevar a Montitxelvo! Però crec que ens pot la decepció del cap de setmana pasat, inclòs ahir dilluns!  ;D ;D
Montitxelvo, València.

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
« Respondre #500 el: 09 de Mar de 10, 20:05:13 pm »

Carboner!! M'has llevat el comentari, estava a punt d'escriure-ho!! L'eixida del GFS de les 12 (Que crec que és amb radiosondetjos d'eixos que no entenc) posa cota 600 per al divendres un parell d'hores, i com a molt alta 800, però tindriem casi la iso -4 a 850 Hpa i uns -24/-25 a 500 Hpa, i en eixes condicions jo he vist nevar a Montitxelvo! Però crec que ens pot la decepció del cap de setmana pasat, inclòs ahir dilluns!  ;D ;D

Estava mirant-ho jo també. La nit del dijous al divendres i part del matí d'aquest podria ser neu, sols falta que tingam precipitació que crec que la tindrem.!
Va... l'ultima mininevada del hivern... ;D
Agullent, València.

Desconnectat viktor89

• Reixiu
  • *
« Respondre #501 el: 09 de Mar de 10, 21:33:18 pm »
De moment, depenent de models ens fiquen la precipitació divendres, com el GFS o disabte, com el NOGAPS... lo que pareix que algo tindrem segur...encara que siga a les serres  :D
pero be, anirem seguint l'evolució...
Ontinyent, València.

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
« Respondre #502 el: 09 de Mar de 10, 21:37:23 pm »
El Hirlam dona a l'esperança... crec! Posa isos negatives per a dijous i divendres, a 500 Hpa tambe posa una piloteta de -26/-28 per la vall més o menys, amb precipitació, pues podria ser. No serà molt, pero be, algo és algo.

Aah, i ens dona una probabilitat entre el 5% i el 10% de superar els 20 litres  ;D ;D :-si :-si

Per meteored diuen que la situació va en augment, sensacionalistes jajajaja

aau
Montitxelvo, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #503 el: 10 de Mar de 10, 21:46:32 pm »

Mes o menys els models no han variat, dema durant el dia a 850 hPa pujen un poc les isos, amb l´ entradeta de vents un poc mes del SE, pero ja per la nit tornen a baixar, quant el vent gire a gregal, i ja sabem com se les gasta el gregal per aci :D, mes preci i mes fred del que dieun els models.

Jo veig clares opcions de neu la matinada del divendres, a mes la preci començara a bon hora, per damunt dels 600-700 m., i no descarte per a res els "desplomes" per davall dels 400 m aci a La Vall.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #504 el: 10 de Mar de 10, 22:00:26 pm »

Mes o menys els models no han variat, dema durant el dia a 850 hPa pujen un poc les isos, amb l´ entradeta de vents un poc mes del SE, pero ja per la nit tornen a baixar, quant el vent gire a gregal, i ja sabem com se les gasta el gregal per aci :D, mes preci i mes fred del que dieun els models.

Jo veig clares opcions de neu la matinada del divendres, a mes la preci començara a bon hora, per damunt dels 600-700 m., i no descarte per a res els "desplomes" per davall dels 400 m aci a La Vall.

festa* festa*

Avore si es veritat i podem veure l'ultima nevadeta de l'any.Estaria molt be  ;D ;D

Si la veritat es que mirant els models dona moltes esperançes, avore l'eixida d'ara si no varía..
Ontinyent, València.

Desconnectat viktor89

• Reixiu
  • *
« Respondre #505 el: 10 de Mar de 10, 22:28:40 pm »
i la preci que fiquen al freemeteo per al disabte? :o :o :o   en convecció i tot...
divendres de vesprada te també bona pinta.
Ontinyent, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #506 el: 10 de Mar de 10, 23:00:48 pm »

La eixida de les 18 insistix en lo mateix, el que no m´ havia donat jo conter es que tambe el dissabte per la vesprada podriem tindre festa, amb isos tambe molt baixes. ::)

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #507 el: 10 de Mar de 10, 23:05:26 pm »

La eixida de les 18 insistix en lo mateix, el que no m´ havia donat jo conter es que tambe el dissabte per la vesprada podriem tindre festa, amb isos tambe molt baixes. ::)

Si ja he vist la eixida de les 18 i quina alegria vore el dissabte per la nit la -30 damunt de les nostres terres. Al menos ...

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat viktor89

• Reixiu
  • *
« Respondre #508 el: 10 de Mar de 10, 23:05:55 pm »

Aixo ho han ficat esta vesprada... i la veritat, disabte de vesprada-nit pareix que les temperatures seran mes baixes...
Que fem? ens ilusionem o que?  :-si :-si :-si
aixo si, molt poca preci...
Ontinyent, València.

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
« Respondre #509 el: 25 de Mar de 10, 18:24:43 pm »
Bueno, anem fent boca...  ;D. (encara queda molt, 6 dies, pero mireu) jaja no estaria gens malament.

Com a conseqüència de tot aixó. Podem vore que tinguem precipitació, i no poqueta, i amb fred en altura. No estaria gens malament per a despedir-se d'aquest hivern..  ::)

La llastima es que encara queda molt i els models estan prou canviants. A vorem... Sempre ens fem il·lusions i res...
Agullent, València.