Autor Tema: Meteogrames i models, any 2010  (Llegit 95883 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
Re: Meteogrames i models, any 2010
« Respondre #450 el: 03 de Mar de 10, 17:10:23 pm »
El gfs torna a posarnos el fred, aixo si un poc sec per al pais valencia pero amb precipitacions.. ;D
Ontinyent, València.

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
« Respondre #451 el: 03 de Mar de 10, 17:37:05 pm »
Bueno pues, el GFS ens torna a donar fred i neu, no tanta precipitació com dies enrrrere però no està mal, i ens torna a donar el mateix fred, la -6/-7 damunt nostre bastant hores seguides, i amb isos negatives fins pasades les 180 hores vista, açò és un patir! A vorem con ixen l'Europeu i la resta..! Però cada volta queda menys i pareix que algo tindrem... no vull dir-ho molt fort tampoc!
Pel que fa al GFS veu eixa borrasqueta davant nostre, encara que no la profundisa i no l'estanca molt, però nose jo si a estes altures de l'any l'atomsfera està tan estable com per a no pensar en eixa possibilitat de que es profunditze la borrasqueta llevantina, a vorem...! A més per la resta del mar mediterrani desapareixen les altes presions, allargant aixi aquest fred, on en eixidis pasades es veia com les altes presions de Turquia eren lo suficient elevades per a fer que s'estanque la borrasca davant nostra. Un bolic de por, i crec que vegen com estan cambiant les eixides una i altra vegada, crec que esta vegada fins dos dies abans o menys no estarà mes o menys clara la situació, pero bueno, no em senc capacitat per a escriure mes i crec que m'he arriscat al escriure el que he escrit abans!
Adéu!!
Montitxelvo, València.

Desconnectat joseppe

• Pluja
  • *
  • Missatges: 100
« Respondre #452 el: 03 de Mar de 10, 18:06:16 pm »
hola!!! entonces al final quand penseu que fara algo si es que heu fa, el cap de setmana o el dilluns com l'altra volta?
Albaida, València.

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
« Respondre #453 el: 03 de Mar de 10, 18:12:45 pm »
hola!!! entonces al final quand penseu que fara algo si es que heu fa, el cap de setmana o el dilluns com l'altra volta?
Per la meua part jo diria que el cap de setmana o el dilluns teu diré!!  ::) és broma!!
És massa dificil arriscar-se a dir algo, sols que mirant els models d'ARA és mes probable el dilluns que el cap de setmana (depenent a quina altura el trobes clar, a mes de 1200 metres sense patir, cap de setmana i dilluns amb neu). El cap de setmana hi hauran mes precipitacions però menys fred, i el dilluns més fred però menys precipitacions, això si, mirant els models a hores d'ARA, que encara queden un fum d'hores, amb les seues respectives ixides, els nostres respectius marejos i decepcions, alegries, etc. !!
Dir que el UKMO actualitzat és impresionant tambe! A vorem l'Europeu, que encara està l'actualització de les 00 !!
Aau
Montitxelvo, València.

Desconnectat Pixarroglets

• Pluja
  • *
  • Missatges: 474
« Respondre #454 el: 03 de Mar de 10, 18:26:09 pm »
Doncs poc més a afegir al que comenta Carboner. Jo soc el primer que de ficar mapetes per ací els fique del GFS però n'hi ha que veure i reconèixer que la resta de models estàn siguent molt més constants amb la situació del cap de setmana però, és clar, encara estem a dimecres i tot pot canviar encara.

Aixó sí, ja va quedant menys i si alguna coseta es pot anar més o menys asegurar (dins del posible) son les pluges que de nou ens visitaràn dissabte. Les temperatures amb clara tendència a la baixa, baixada que pot ser ja més notable a partir de diumenge. I parlant d'aixó, vegent este migdia el temps de TV3, dir que està decepcionant-me el Francesc Mauri i mira que per a mi és un dels millors però no s'arrisca gens últimament fins al punt de dir que en l'apartat de temperatures  sí, baixaràn però no com per a dir que puguen ser de rigorós hivern, quant si en algún lloc es podría tindre alguna certessa es a Catalunya que serà la porta per on entraría la massa d'aire des del continent  ???.

Resumint: toca seguir esperant a veure com es va configurant tot i vegent TOTS els models. Sobre les posibles borrasquetes prop nostre serà l'ùltim que es sabrà (si es que s'arriba a saber amb certessa  :P).
Ontinyent, València.

Desconnectat joseppe

• Pluja
  • *
  • Missatges: 100
« Respondre #455 el: 03 de Mar de 10, 18:50:40 pm »
Acabe de vorer en la pagina del temps de la televisio catalana que per al dilluns neu per la vall, jo soc d'albaida però el proper cap de setmana baixe el disabte de it a la valencia i despres putje el dilluns, com heu tindrer? ??? ??? ???
Albaida, València.

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
« Respondre #456 el: 03 de Mar de 10, 18:57:55 pm »
 el ball va agafant forma pero encara falta el ultim vals¡¡¡¡¡¡
demà dijous despres del assaig del xaramites mirare els models i ja podrem intuir el que puga passar...esta tot al aire...el gfs pareix una berbena pegan bandaes¡¡¡ he vist el gem i el umko i m´agraden mes¡¡¡¡¡¡¡ pero be ja vorem¡¡¡¡ bueno pot ser que algun guru de la foia ens done la clau i ens traga de dubtes¡¡¡ jejeje....que raro manu el beneixamut no diu ni mu¡¡¡¡

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
« Respondre #457 el: 03 de Mar de 10, 19:41:44 pm »
Doncs els Europeu, pareix que recula pero molt poc. Ens lleva un poquet de fred en altura. I per contra el GFS torna a marcar-nos una entrada freda bona.!!
Cal esperar.. 8)
Agullent, València.

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
  • Missatges: 262
« Respondre #458 el: 03 de Mar de 10, 21:09:21 pm »
algu em pot dir segons el europeu si plouria molt per açi el dilluns es que com no llibera els mapes de precipitacio
Castelló de Rugat, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #459 el: 03 de Mar de 10, 21:38:08 pm »

Be, estem a dimecres, jo crec que l´ entrada freda no sera res de l´ altre mon, tindrem  pluges el cap de setmana i despres ja vorem, pero jo no em faria massa ilusions.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #460 el: 03 de Mar de 10, 21:42:14 pm »

Be, estem a dimecres, jo crec que l´ entrada freda no sera res de l´ altre mon, tindrem  pluges el cap de setmana i despres ja vorem, pero jo no em faria massa ilusions.

Completament d'acord per desgracia  :-si :-si
Ontinyent, València.

Desconnectat viktor89

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 60
« Respondre #461 el: 03 de Mar de 10, 21:48:41 pm »

Jo també pense igual...res de l'altre mon...
Ontinyent, València.

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
« Respondre #462 el: 03 de Mar de 10, 22:03:07 pm »

jo dicrepe totalment de vosaltres......... fins 24 hores abans jo no faria estes valoracions.......recorde que altres situacions en les que anava a nevar molt, i despres 24 hores abans chassss   res de bo¡¡¡¡¡ pero aixo  pot pasar a la inversa, que ja sabem que açi els camvis son de hui per a demà i cuant mes neva es cuant ningu se ho espera.....pero be ja vorem com avancen els models......bona nit a tots¡¡¡¡

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #463 el: 03 de Mar de 10, 22:16:12 pm »

jo dicrepe totalment de vosaltres......... fins 24 hores abans jo no faria estes valoracions.......recorde que altres situacions en les que anava a nevar molt, i despres 24 hores abans chassss   res de bo¡¡¡¡¡ pero aixo  pot pasar a la inversa, que ja sabem que açi els camvis son de hui per a demà i cuant mes neva es cuant ningu se ho espera.....pero be ja vorem com avancen els models......bona nit a tots¡¡¡¡
et done la rao jo crec que a partir d ara els models canviaran a millor  i ens caura la major nevada d este hivern

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #464 el: 03 de Mar de 10, 22:41:11 pm »
l aemet  ha actualizat la previsio per a proxims dies per a españa i diu alta probabilitat de precipitacions de neu a cotes molt baixes en la zona oriental , i per altra maldonado ens ha llevat la neu per al dilluns