Autor Tema: Menejem açò  (Llegit 17184 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Menejem açò
« el: 26 de Ago de 08, 14:53:42 pm »
... que si no, ens caduca.

Jo tota la setmana que vé estaré a València, de manera que puc menejar per allà uns cables.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat meteoloco

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
Re: Menejem açò
« Respondre #1 el: 27 de Ago de 08, 18:07:40 pm »
Vinga va.

Assumptes pendents


1.- Nom i cognom dels promotors de l'associació (Nom dels sòcis fundadors). Si no teniu cap impediment, jo estic a la disposició per a ser un dels sòcis fundadors.
Ara bé seria convenient, que en este "post" s'apuntaren tots els que voluntariament vulguen tindre o estarien dispostos a tindre qualssevol càrrec a l'AVAMET. De esta manera la gent que té voluntat en formar l'AVAMET, s'incriuria i la resta votaria.  :P. Si en som 3 com si en som 10 ó 20.  ;)

Com a mínim farien falta que els següents càrrecs estiguen coberts:
 a.- President
 b.- Tresorer
 c.- Secretari

Seria recomanable tindre:
 d.- Vicepresident
 e.- Almenys un vocal

2.- Designació dels òrgnans de govern.

3.- Documentació cotejada que acredite la nostra identitat.

Este tercer punt es de vital importància. Anem a vorer, tota la penya que vaja a formar part dels òrgans de govern inicials de l'AVAMET cal que tinga el seu DNI degudament confrontat. Ara que la majoria estem encara de vacances, podriem a titol individual confrontar el nostre DNI (bé a l'ajuntament, o bé a qualssevol oficina PROP de la Generalitat) per a després, en el supost de formar part dels òrgans de govern, poder presentar l'Acta de Constitució de l'associació. Si mal no recorde, aquesta acta es pot presentar inclús per correu certificat, amb la qual cosa l'assumpte es simplifica molt.

Jo crec que és de vital importància el confrontar els DNI's, ja que així no tenim cap obstacle per a donar tots els pasos que administrativament corresponguen. Jo demà o divendres aniré a l'Ajuntament de Novelda a vorer el que em diuen; ja us contaré. Fins al proper dia 4 de setembre estic de vacances, per la qual cosa, "si cal tirar un cable.............. amb molt de gust"
« Darrera modificació: 27 de Ago de 08, 18:29:12 pm per meteoloco »
Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm



No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Menejem açò
« Respondre #2 el: 27 de Ago de 08, 18:52:17 pm »
Un problema que recorde ara és que crec que confrontar el DNI 'caduca'. Vull dir que crec que són 2 dies per als que el DNI confrontat té validesa, després... no. Eixa era la major putà.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat NEVÀ GROSSA

  • Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
Re: Menejem açò
« Respondre #3 el: 27 de Ago de 08, 19:50:23 pm »
Ja sabeu que podeu contar amb mí per a qualsevol cosa. Si bé jo ja estic fent feina... :( Però a partir de les 19:00h. vaig i faig el que faça falta.

De totes formes, el que no tinc gens de clar es aixó del DNI degudament confrontat.... ???

El que está clar es que si podem presentar per correu certificat tota la documentació, doncs tant sols es quedar en un lloc intermig per a tots els interesats, i aportar tot el que siga necesari.

En definitiva que ens hem de posar en moviment, si es que volem portar l´AVAMET endavant. ;)
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.



Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Menejem açò
« Respondre #4 el: 28 de Ago de 08, 11:32:10 am »
Un problema que recorde ara és que crec que confrontar el DNI 'caduca'. Vull dir que crec que són 2 dies per als que el DNI confrontat té validesa, després... no. Eixa era la major putà.

Rectifique, he anat al PROP i no caduca la compulsació del DNI.. :D

Au va, a compulsar tot el món el seu DNI !!
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: Menejem açò
« Respondre #5 el: 28 de Ago de 08, 14:05:57 pm »
Malauradament, jo no estaré disponible fins al divendres de la setmana que vé.
Y eixe dia dubte que estiga tampòc en massa bones condicions.....

Ara, l'altra setmana es pot organitzar algo per juntar-mos

Què tal una gaspatxada?

Desconnectat meteoloco

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
Re: Menejem açò
« Respondre #6 el: 28 de Ago de 08, 16:26:12 pm »
Este matí he anat a informar-me i m'han dit que la fotocopia cotejada del DNI no caduca tan prompte i que es poden fer tantes compulses con facen falta. Per a aquest tipus de documentació es gratuït.
Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm



No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Menejem açò
« Respondre #7 el: 28 de Ago de 08, 17:17:35 pm »
He parlat amb Krisman aquest matí, el forer de Bunyol, que ha sigut pare la setmana passada. Li he comentat com volem menejar les coses sobre l'AVAMET, i que també li ho comentarà a Fernando 'galo', de Requena, que van firmar els documents en la kdd de la Vall aquest Abril passat.

De manera que falta que tot el món que vullga ser soci fundador, coteje el seu DNI individualment, i a partir d'ací podem fer 2 coses... o bé quedar tots, juntar documentació de cada u i fer el registre de l'associació o bé que els que no puguen, que envien per correu certificat la seva fotocòpia a algú de nosaltres que vaja segur al registre. També podriem fer el que diu Vaqueret que estava planejat, fer un dinar, quedem tots i altre dia es registra.

A mí em té igual... simplement vull que açò vaja prenguent vida... que per cert, encara hem de triar/fer el logotip.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat meteoloco

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
Re: Menejem açò
« Respondre #8 el: 02 de Set de 08, 12:57:58 pm »
DNI compulsat.

Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm



No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.849
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Menejem açò
« Respondre #9 el: 02 de Set de 08, 13:12:28 pm »
DNI compulsat.

Fa uns minuts també l'he compulsat  ;)

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Menejem açò
« Respondre #10 el: 02 de Set de 08, 15:39:07 pm »
DNI compulsat.

Fa uns minuts també l'he compulsat  ;)

Jo ho vaig fer la setmana passada... ;)
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Menejem açò
« Respondre #11 el: 08 de Set de 08, 15:57:55 pm »
Com va el tema? Josep, amb els fulls que tinc jo firmats per tots, podem registrar l'associació encara que no estem presents tots eixos?
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Menejem açò
« Respondre #12 el: 08 de Set de 08, 19:43:50 pm »
Com va el tema? Josep, amb els fulls que tinc jo firmats per tots, podem registrar l'associació encara que no estem presents tots eixos?

De tota manera, fins a quin punt anem a donar a conèixer l'Associació abans de registrar-la? Ho dic per que tenim uns fulls firmats per els que en teoria seràn socis fundadors... i si hi haguera algú que vol formar part d'ella... n'hi hauria que tornar a firmar papers, quedar, etc...
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat MeteoValència

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
Re: Menejem açò
« Respondre #13 el: 08 de Set de 08, 19:52:25 pm »
Com va el tema? Josep, amb els fulls que tinc jo firmats per tots, podem registrar l'associació encara que no estem presents tots eixos?

Supose que no, és a dir, si n'hi han 8 signatures crec que et demanarán 8 còpies del DNI amb el papelet de l'ajuntament que ja s'ha parlat per ací.

A més, crec recordar que es van fer esmenes al text a la trobada de La Vall, tu tindràs els textos esmenats (en brut) i jo l'original per a corregir, per tant caldrà enviar-te el document de Word per a modificar alló que corresponga i fer una nova impressió junt a les signatures d'aquelles persones que tingan la documentació pertinent.

Desconnectat MeteoValència

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
Re: Menejem açò
« Respondre #14 el: 08 de Set de 08, 19:54:44 pm »
Com va el tema? Josep, amb els fulls que tinc jo firmats per tots, podem registrar l'associació encara que no estem presents tots eixos?

De tota manera, fins a quin punt anem a donar a conèixer l'Associació abans de registrar-la? Ho dic per que tenim uns fulls firmats per els que en teoria seràn socis fundadors... i si hi haguera algú que vol formar part d'ella... n'hi hauria que tornar a firmar papers, quedar, etc...

Socis fundadors podeu ser tres, quatre, cinc o nou. Una vegada legalitzada, cal fer un formulari d'ingrés per a la resta de socis, que ja no serán fundadors, serán numeraris.

El numeraris no necessiten res, només la voluntat per escrit de formar part de l'entitat. Aquesta documentació dels numeraris no cal presentar-la en cap lloc, es una documentació que formarà part dels document interns de l'associació. Junt al full d'ingrés caldrà portar un llibre legal d'altes i baixes de l'associació on queran inscrits, això es tasca d'un futur Secretari d'Administració.
« Darrera modificació: 08 de Set de 08, 19:58:12 pm per MeteoValència »