0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Cita de: tort en 07 de Set de 10, 16:21:35 pmTotalment incontrolat al seu pas per Bocairent, em diuen que ha creuat la carreteraBuff, esperem que no arribe fins a la Serra de Mariola.
Totalment incontrolat al seu pas per Bocairent, em diuen que ha creuat la carretera
Cita de: tort en 07 de Set de 10, 16:21:35 pmTotalment incontrolat al seu pas per Bocairent, em diuen que ha creuat la carreteraHe llegit un poc mes dalt que el foc a creuat el 'Port de Bocairent'.. perdoneu la meua ignorancia pero es refereix al que comunica amb Ontinyent o al que dona acces a les cassetes de la Serra de Mariola.
http://avui.elpunt.cat/noticia/article/1-territori/11-mediambient/283975-el-foc-recorre-la-vall-dalbaida.htmlPel q sembla, arriba ja a Mariola...
Cita de: Alcoianet en 07 de Set de 10, 16:26:47 pmCita de: tort en 07 de Set de 10, 16:21:35 pmTotalment incontrolat al seu pas per Bocairent, em diuen que ha creuat la carreteraHe llegit un poc mes dalt que el foc a creuat el 'Port de Bocairent'.. perdoneu la meua ignorancia pero es refereix al que comunica amb Ontinyent o al que dona acces a les cassetes de la Serra de Mariola.Es la carretera que va d'Ontinyent a Bocairent.