Autor Tema: Foc per la zona del repetidor  (Llegit 52535 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Re: Foc per la zona del repetidor
« Respondre #75 el: 07 de Set de 10, 03:07:15 am »

Vaig a intentar dormir un poc, ojala demà de matí em desperte hi haja sigut tot un malsomni, i si no es aixi, esperem que les brigades puguen controlar els focs i que no hi hajen desgracies personals.

Bona nit, per dir alguna cosa.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #76 el: 07 de Set de 10, 03:09:04 am »
Primers pasos per a la col·laboració ciutadana: Segons ha pogut conèixer la web ontinyentdigital.com.

"LA POLICIA BUSCA A UN SUZUKI VITARA BLANCO COMO SOSPECHOSO POR LOS INCENDIOS".

http://ontinyentdigital.com/noticia.php?idn=5413

Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
« Respondre #77 el: 07 de Set de 10, 03:09:31 am »
El vent cada vegada bufa més fort! Asquerós ponent, no pararà!!!  >:(

Estic mirant, i tinc esperança, ja que abans es veien enormes flames baixant a tota velocitat per l'Ombria, però ara pel focus més gran que es veia vindre cap a l'est (eixe que dic) no es veu ni rojor!! Això espere que siga una bona noticia, ja que per la zona es veien prous llums, supose que de bombers i gent de les casetes de la zona apagant l'incendi.

El focus que va cap enrere també em dona la sensació de que cada vegada es veu menys, encara que sí que es veu certa rojor.

Per on sí que es veu més rojor és per baix de la serra, supose que haurà creuat la carretera i haurà arribat als barrancs.
Ontinyent, València.

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #78 el: 07 de Set de 10, 03:17:38 am »
Algú sap com està la cosa pel Torrater-Agullent?

Em temc que mal, perquè cada vegada veig més fum.
Ontinyent, València.

Desconnectat Lipzum

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 33
« Respondre #79 el: 07 de Set de 10, 03:17:53 am »

Estic mirant, i tinc esperança, ja que abans es veien enormes flames baixant a tota velocitat per l'Ombria, però ara pel focus més gran que es veia vindre cap a l'est (eixe que dic) no es veu ni rojor!! Això espere que siga una bona noticia, ja que per la zona es veien prous llums, supose que de bombers i gent de les casetes de la zona apagant l'incendi.

El focus que va cap enrere també em dona la sensació de que cada vegada es veu menys, encara que sí que es veu certa rojor.

Per on sí que es veu més rojor és per baix de la serra, supose que haurà creuat la carretera i haurà arribat als barrancs.

Esperem que siga aixina, quan he tornat cap al poble el incendi q es veia desde morera era prou consistent, igual si que s'ha calmat. Falta la incertidumbre del que pot estar passant a l'altre costat de la serra...

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #80 el: 07 de Set de 10, 03:18:56 am »
Cap a Morera, tot està assolat...

Desconnectat Silure

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 15
« Respondre #81 el: 07 de Set de 10, 03:21:49 am »
El q ha passat per Morera baixa cap a avall?? Cap al Pou Clar? penseu que hi podria arribar??

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #82 el: 07 de Set de 10, 03:22:27 am »

Esperem que siga aixina, quan he tornat cap al poble el incendi q es veia desde morera era prou consistent, igual si que s'ha calmat. Falta la incertidumbre del que pot estar passant a l'altre costat de la serra...

Acabe d'assomar-me a la terrassa per a veure millor el panorama, pareix que de Morera cap avall per la serra per sort no ha passat, però pels barrancs no ho sé, perquè es veu certa rojor, el mal es que em tapa la visibilitat una fàbrica i no puc veure-ho bé.

Ontinyent, València.

Desconnectat Silure

• Reixiu
  • *
« Respondre #83 el: 07 de Set de 10, 03:23:03 am »
Per cert, hola tots, sóc nova i angoixada per la situació, però fins i tot així cal educació, no?
Quina angoixa...

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #84 el: 07 de Set de 10, 03:25:48 am »
Per cert, hola tots, sóc nova i angoixada per la situació, però fins i tot així cal educació, no?
Quina angoixa...

Benvinguda! També a la resta de companys que malauradament ens segueixen aquesta nit per a esborrar.

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #85 el: 07 de Set de 10, 03:28:34 am »
Quina angoixa...

Benvinguda.

És cert que cal educació, però no crec que estiga mal insultar al piròman, perquè ell no ha tingut educació incendiant la nostra muntanya, i mereix que se'l trate mal. Jo de normal dic pocs insults, però hui estic cabrejat de veres i per això se me n'ha anat la llengua.

No crec que dir-li fill de... i coses simlars al piròman siga per a borrar, perquè crec que tots pensem que ho són, però bé.
Ontinyent, València.

Desconnectat Silure

• Reixiu
  • *
« Respondre #86 el: 07 de Set de 10, 03:33:15 am »
Adrià, Fuster ja deia que ser educat inclou saber quan pots deixar de ser-ho, i crec que aquest és un bon motiu.
De tota manera, jo em referia a q he entrat (com a nova) preguntant i ni m'havia presentat i/o saludat.

Per cert, gràcies a tots per la informació q esteu donant. Tinc a la meua família en casa, dalt del Pou Clar... imagineu...

Bona nit qui la puga passar!

Desconnectat Lipzum

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 33
« Respondre #87 el: 07 de Set de 10, 03:41:47 am »
Jo tampoc m'he presentat, perdó.Ara estic intrigat en com estarà el foc, ja que no puc vore-ho desde aci...dema vorem les conseqüencies, esperem que siguen les minimes...

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #88 el: 07 de Set de 10, 03:42:13 am »
Adrià, Fuster ja deia que ser educat inclou saber quan pots deixar de ser-ho, i crec que aquest és un bon motiu.
De tota manera, jo em referia a q he entrat (com a nova) preguntant i ni m'havia presentat i/o saludat.

Per cert, gràcies a tots per la informació q esteu donant. Tinc a la meua família en casa, dalt del Pou Clar... imagineu...

Bona nit qui la puga passar!

Val, no t'havia entés!  ;)

A Ontinyent fa una pudor a cremat considerable i cau més cendra. A la Serra de l'Ombria segueix tot igual, el foc avança cap a l'oest.
Crec que acabe de veure una explosió d'una pinotxa, perquè estava mirant la serra en la zona on pareixía que el foc havia desaparegut, i de sobte ha aparegut una enorme bola de foc i als 5 segons ha desaparegut.

Pareix que el foc l'han tallat pel camí que puja pel Corralet a la serra. Espere que seguisquen a la zona per a que el foc no revife.
Ontinyent, València.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #89 el: 07 de Set de 10, 03:44:07 am »
Fins ací el seguiment per ara almenys per la meua part, s'ha de intentar descansar, encara que ens coste.

De bon matí seguirem informant. Gràcies per la vostra participació i disitjar a tots molts ànims. També volem valorar la actuació dels equips de Bombers, Guàrdia Civil i Policia Local i Nacional, que de segur necesitaran encara més suport!