Autor Tema: treball d'investigacio  (Llegit 1352 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat ni ferd ni calor

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 2
treball d'investigacio
« el: 19 de Set de 10, 21:17:28 pm »
Hola bona nit!! tinc que fer un treball d'investigació sobre la gota freda a la vall d'albaida, algu em pot  ajudar i  aportarme informació i donarme idees sobre com fer-lo, per tal de aconseguir la maxima nota.
El meu correu es: nifrednicalor [arroba] gmail.com

P.D. Si algu te un treball fet i me'l pot pasar per voreu i trauren idees,seu agriria molt, apart de la informacio que en pugau facilitar

Moltes Gràcies  :-*
« Darrera modificació: 19 de Set de 10, 21:54:21 pm per Moderació del Fòrum »

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: treball d'investigacio
« Respondre #1 el: 20 de Set de 10, 23:05:57 pm »
Doncs pots extraure dades mitjanes de precipitació de molts observatoris en llibres especialitzats.

El que millor conec és PÉREZ CUEVA, A. "El Atlas Climático de la Comunidad Valenciana". COPUT, 1995.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Pixarroglets

• Pluja
  • *
  • Missatges: 474
« Respondre #2 el: 28 de Set de 10, 19:01:26 pm »
Hola, bona vesprada. Si et serveix d'ajuda, hui llegia en el fòrum de Meteored un fil nou que ha obert el forer MARADENTRO on explica que s'ha fet càrrec de l'informació meteorològica al diari Las Provincias en la seua versió online. Be doncs, si entres n'hi ha un article on parla sobre el que es una gota freda: per qué es produeix, mapes, etc...

Està clar que no parla sobre de quina manera afecta una gota freda a la Vall d'Albaida específicament, pero potser et serveixca d'una ajudeta.

Salutacions i que vaja bé eixe treball  ;).

Ontinyent, València.

Desconnectat ni ferd ni calor

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #3 el: 28 de Set de 10, 22:08:53 pm »
moltes gracies per les vostres aportacions, estan servinme d'ajuda al final no em centrare en la vall d'albaida perque l'informació es un poc escasa. Aleshores si teniu qualsevol noticía o aportació per favor comuniqueu-me-la. Moltes gracies ;)