Autor Tema: Una Glaciació ???  (Llegit 3724 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
Una Glaciació ???
« el: 10 de Oct de 10, 17:50:09 pm »
Hola he vist aquesta noticia al foro de Meteored, pose el enllaç per a qui tinga temps i si voleu anem comentan les noticies que estan eixint ultimament, ja no se si es que el lo del CO2 no te eixida i busquen noves alternatives, pero esta vegada lo de la corrent del Golfo es una bona explicacio per a donarli algo de credibilitat al tema.

http://www.malvinense.com.ar/sinter/n0108/00243.html
« Darrera modificació: 10 de Oct de 10, 17:51:14 pm per Timonet gelat »

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat Parabolix

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 59
Re: Una Glaciació ???
« Respondre #1 el: 11 de Oct de 10, 22:21:51 pm »
Hola,
crec que la pelicula es dia:  "El día de mañana". Fantástica, com m'agraden a mi, catastrófica i amb bons efectes especials.
Aielo de Malferit, València.

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
« Respondre #2 el: 14 de Oct de 10, 23:26:39 pm »
Fa temps vaig sentir algo sobre aquest tema, diguent o advertint o amenasant o coses d'eixes que fan per a asustar-nos de que estaem encaminats cap a una Glaciació. Jo, particularment, no tinc ni idea del tema, sols em fastidia que cada cert periode de temps traguen noticies apocalíptiques que van a acabar amb el mon (Gripe A per exemple) i que moltes vegades no d'eixen als cientifics parlar.
Montitxelvo, València.

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
« Respondre #3 el: 15 de Oct de 10, 14:50:45 pm »
Fa temps vaig sentir algo sobre aquest tema, diguent o advertint o amenasant o coses d'eixes que fan per a asustar-nos de que estaem encaminats cap a una Glaciació. Jo, particularment, no tinc ni idea del tema, sols em fastidia que cada cert periode de temps traguen noticies apocalíptiques que van a acabar amb el mon (Gripe A per exemple) i que moltes vegades no d'eixen als cientifics parlar.

Si lo pitjor es que alguns cientifics siga per el motiu que siga donen estes i altres informacions. En el cas de la Gripe A com anomenes esta ben clar el assumpte.

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • MeteoMonti
« Respondre #4 el: 15 de Oct de 10, 16:19:18 pm »
Hola! M'acabe de llegir la noticia o l'escrit, i la veritat és que està interesant. Parla del possible refredament de l'hemisferi nord a causa d'unes circumstancies concretes. Aquest refredament el situen entre uns 5 i 10 graus en la mitjana, i algú parla que el gel arribaria fins Burgos.
M'agradaria que si algu trobara alguna noticia que parlara justament del contrari, que ho fera saber, aixi poder contrastar mes opinions.
Sens dubte, és algo interesant i jo tambe us anime a llegir-la.
Montitxelvo, València.

Desconnectat Suecafinero

• Pluja
  • *
  • Missatges: 150
    • Meteo Sant Sofí
« Respondre #5 el: 15 de Oct de 10, 17:20:31 pm »
No puc llegir-la, comence i comence i es que veig moltes incoherències. ara bé, serà tant ràpid el canvi que ho podrem constatar en viu (espere). Vaig a preparar-me criant alguns búfals i construint un búnker al soterrani i plenar-lo de queviures.  :-si
Llaurí - Ribera Baixa, València.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #6 el: 15 de Oct de 10, 19:47:08 pm »
Una de les frases que més m'ha colpit és eixa que diu "tras la nueva glaciación nacerá una especie de hombre de mente superconsciente. Algo así como el homo supersapiens."

Ja estic tremolant (però no sé si és del fred)...  ;D

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • MeteoMonti
« Respondre #7 el: 15 de Oct de 10, 20:06:17 pm »
No recomane la lectura d'este article per ser veritat, mes que res pense que és algo curios, la veritat jeje, ja que afirma que en 5 o 10 anys el gel arribaria fins a Burgos, i la temperatura mitjana baixaria entre 5 i 10 graus tambe, i esque si anem aixina ens pillarà unes nevaes de hui endavant de por.  ;D ;D ;D
Ah, i València ciutat, Gandía i tota la costa desapareixerà en un no res com afirmen, ja que hi ha un que diu que el mar pujarà en 100 metres el seu nivell, menos mal que Montitxelvo és costerut que sino ho tindria agre.
Però torne a repetir que m'ha paregut curios, la veritat. I no pose en dubte res del que diuen perque jo, personalment, no tinc ni idea del tema ni tinc capacitats ni coneixements per fer-ho, però no m'agraden gens les alarmes apocaliptiques mundials... con l'ultim exemple del "Constipat A".  ;D
Montitxelvo, València.

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • MeteoMonti
« Respondre #8 el: 17 de Oct de 10, 16:45:34 pm »
Hola. He vist una altra noticia referida a aquest tema de la "Glaciació". Està escrita de fa uns quants dies per els Rusos, i ve a dir el mateix, que la corrent del Golf s'ha debilitat molt (en els dos ultims anys a la meitat) i farà que no és puga compensar l'aire gèlid de l'Àrtic amb aquest, pronosticant així el hivern més gelat dels ultims 1000 anys en Europa.
Ací vos d'eixe l'enllaç:

http://rt.com/prime-time/2010-10-04/coldest-winter-emergency-measures.html?fullstory

Estan fent que meu crega i tot, eh? M'he imaginat ja moltes nevades este hivern per culpa d'ells  >:(
« Darrera modificació: 17 de Oct de 10, 16:47:43 pm per Monti »
Montitxelvo, València.

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
« Respondre #9 el: 17 de Oct de 10, 20:18:55 pm »
1000 Anys??????? ??? ??? ??? ???

I tenen informes de fa 1000 anys? Redeu aquests rusos. Ja dic que tenen una bona explicacio en lo que es refereix al tema de la corrent del Golfo, pero pareix que especulen tot lo que volen o lo que els interesa, vaig a ferme amb roba per als proxima anys que a este pas lo proxim en pujar de preu sera tota la roba d'hivern.  :-si

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • MeteoMonti
« Respondre #10 el: 18 de Oct de 10, 00:44:41 am »
Buenas.
No és per posar-me pesat clavant noticies i no vull donar la imatge de que estic a favor del que diuen o estic en contra, perque no tinc cap coneixement per poder dir si és veritat o es fantasia, però la veritat és que m'ha resultat curios aquest tema, i vos deixe un altre enllaç d'una altra noticia, és de fa 2 anys ja però parla del mateix.
I perdoneu per si em pose pesat  ;)

http://www.elpais.com/articulo/sociedad/Calor/nueva/edad/hielo/elpepusoc/20080615elpepisoc_1/Tes

PD: intentare buscar els informes del IPCC que per el que he llegit son la part oposada a la teoria de la Glaciació en Europa, per tindre contrastos de tots els colos sobre el tema.
« Darrera modificació: 18 de Oct de 10, 13:15:50 pm per Monti »
Montitxelvo, València.

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • MeteoMonti
« Respondre #11 el: 18 de Oct de 10, 13:35:11 pm »
Bueno, he trobat el informe este del IPCC, es el informe que trauen "l'asociació" de cientifics que parlen del "cambio climático", vos pose l'enllaç perque estos (que formen la majoria) no creuen en el tancament de la corrent del Golf, com a molt diuen que pot ocurrir un debilitament d'aquesta, pero amb poca probabilitat.

És llarg el informe i si no teniu molt temps per llegir-lo dir que quan parla i analitza Europa és a partir de la pàgina 20.

L'enllaç:

http://www.ipcc.ch/pdf/special-reports/spm/region-sp.pdf
Montitxelvo, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #12 el: 18 de Oct de 10, 15:17:32 pm »

Perdoneu que diga lo que pense; "xorrades". :P

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • MeteoMonti
« Respondre #13 el: 18 de Oct de 10, 17:56:14 pm »

Perdoneu que diga lo que pense; "xorrades". :P
Si jo pense el mateix, però ja que està creada la pàgina per posar enllaços referents...
A mi el que em sap mal és que ni els cientifics es posen d'acord. Ja s'apanyaran, no?  :)
Ahir vaig buscar moltes mes noticies relacionades, però totes son iguals, els que estan a favor per un costat i els que van encontra per altre, i tots a criticar uns dels altres. Per això no he posat mes enllaços
Montitxelvo, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #14 el: 18 de Oct de 10, 22:54:57 pm »

No home, si esta be que ho hages posat, però jo nes que soc molt esceptic en tots eixos temes, per no creurem no m´acave de creure ni lo del canvi climatic. :P

http://avamet.es/estacions/otos/