Bé, m´he llegit els posts anteriors i veig que us referiu a les comarques centrals, aleshores, encara que no les conec molt, m´atrevirie a dir que Bocairent. Tinc entés que es troba a quasi 800 m. i està més cap a l´interior que Banyeres.
No, Banyeres encara és més cap a l'interior que Bocairent i a 100-150 mts m'es d'alçada. Però Bocairent arreplega millor les llevantades que Banyeres i en quantitat de neu, si la temperatura és la adequada... no li guanya Banyeres baix el meu punt de vista.
Saluts.
Si, però les llevantades, en el cas de la neu són gregalades i arriven sense cap problema a Banyeres, igual amb una miqueta menys de precipiotació, pero arriven, i eixios 100 o 150 metres és noten un muntó, jo crec que dins de les comarques centrals, es Banyeres on primer neva, sempre parlant de poblacions grans, si ens anem ja a pobles més xicotets, possiblement Agres els guanye als dos i no parlem ja dels pobles de la Serra Aitana, i si ja parlem del conjunt del País Valencià, que crec que és el que hauriem de fer, com comenta l´amic de Castelló, qualssevol poble de l´interior nord de Castelló, ens guanya per golejada.