Autor Tema: Primera nevada per aquestes terres!  (Llegit 4255 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat gregal

• Pluja
  • *
  • Missatges: 476
Re: Primera nevada per aquestes terres!
« Respondre #15 el: 20 de Nov de 10, 19:09:48 pm »
Castellfort. Esta setmana entrant.
Castelló. Plana Alta

Desconnectat gregal

• Pluja
  • *
  • Missatges: 476
« Respondre #16 el: 20 de Nov de 10, 23:08:38 pm »
Bé, m´he llegit els posts anteriors i veig que us referiu a les comarques centrals, aleshores, encara que no les conec molt, m´atrevirie a dir que Bocairent. Tinc entés que es troba a quasi 800 m. i està més cap a l´interior que Banyeres.
Castelló. Plana Alta

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #17 el: 21 de Nov de 10, 04:12:58 am »
Bé, m´he llegit els posts anteriors i veig que us referiu a les comarques centrals, aleshores, encara que no les conec molt, m´atrevirie a dir que Bocairent. Tinc entés que es troba a quasi 800 m. i està més cap a l´interior que Banyeres.

No, Banyeres encara és més cap a l'interior que Bocairent i a 100-150 mts m'es d'alçada. Però Bocairent arreplega millor les llevantades que Banyeres i en quantitat de neu, si la temperatura és la adequada... no li guanya Banyeres baix el meu punt de vista.

Saluts.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #18 el: 21 de Nov de 10, 18:10:06 pm »

No, Banyeres encara és més cap a l'interior que Bocairent i a 100-150 mts m'es d'alçada. Però Bocairent arreplega millor les llevantades que Banyeres i en quantitat de neu, si la temperatura és la adequada... no li guanya Banyeres baix el meu punt de vista.

Saluts.

Si, però les llevantades, en el cas de la neu són gregalades i arriven sense cap problema a Banyeres, igual amb una miqueta menys de precipiotació, pero arriven, i eixios 100 o 150 metres és noten un muntó, jo crec que dins de les comarques centrals, es Banyeres on primer neva, sempre parlant de poblacions grans, si ens anem ja a pobles més xicotets, possiblement Agres els guanye als dos i no parlem ja dels pobles de la Serra Aitana, i si ja parlem del conjunt del País Valencià, que crec que és el que hauriem de fer, com comenta l´amic de Castelló, qualssevol poble de l´interior nord de Castelló, ens guanya per golejada.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
« Respondre #19 el: 22 de Nov de 10, 14:37:23 pm »
Ibi, Onil i Banyeres tots junts rebran la neu en el mateix episodi, també hem d´afegir poblacions com Agres, Bocairent, Biar i amb una miqueta de sort Alcoi i Castalla. ;D

En quant a les terres del Nord (interior de Castellò i Nord-Oest de Valéncia), rebran la neu en un altre espisodi o situació.
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #20 el: 23 de Nov de 10, 00:52:57 am »
Ibi, Onil i Banyeres tots junts rebran la neu en el mateix episodi, també hem d´afegir poblacions com Agres, Bocairent, Biar i amb una miqueta de sort Alcoi i Castalla. ;D

En quant a les terres del Nord (interior de Castellò i Nord-Oest de Valéncia), rebran la neu en un altre espisodi o situació.

Pero si en Castalla neva mes que en Ibi!!

Clar que... amb el terme que teniu, nevar en Ibi comporta indefectiblement que neve també al casc urbà.  ;D

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
« Respondre #21 el: 27 de Nov de 10, 18:27:21 pm »
 ;D ;D

Que bo, Vaquero.
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

Desconnectat sergisellop

• Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
« Respondre #22 el: 28 de Nov de 10, 11:04:58 am »
 :D :D