Jo finalment lamente dir que no podré anar, tinc examen el dia 10 i vaig un poc apurat de temps, i a més la meua economia no està com per anar tirant cohets. Una altra vegada serà. Als que aneu passeu molt bé. 
PD: Toni (alzimet), si vols, borra'm de l'enquesta del Doodle.
Xé!!
On voleu fer el dinar? Ja us propose Valencia, ja que el transport és més fàcil, no?
Això sí, si és fora de València i hi ha tren val, perfecte; però si no hi ha, algú haurà de passar per mi xD que no tinc cotxe.
Salutacions
He estat mirant per Renfe i Rodalies com a tal no hi ha, de matí sols hi ha un tren que ix de Xàtiva a les 07:52 i arriba a Villena a les 08:25, val 6€. De vesprada ocorre el mateix sols hi ha un tren que ix a les 19:27 i arriba a les 20:03 a Xàtiva. De Xàtiva a València ja hi ha trens de rodalies, la freqüencia en cap de setmana sol ser de 30 minuts.
Bé, com el transport ferroviari està bastant complicat caldrà organitzar-se en cotxes, així que vos pregue que els que penseu agafar cotxe ho feu saber així ens podem organitzar millor.
En el cas dels que vivim entre Xàtiva i València ens podriem acoblar de dos maneres, o bé amb la gent que vinguera des de València o Castelló en cotxe o bé agafant el rodalies fins a Xàtiva i que algú de la Vall o de La Costera pasara a arreplegar-nos.
En la llista actualitzada indique amb un (-) qui ha dit que no té transport, amb un (+) qui el té i amb un ? qui no es sap. Els que viuen ja més a prop del lloc no entreu en aquest embolic
Dinar dia 8-Germán (borinot) (?)
-Robert (vigilant) (-)
-Herberet ( manu)
-Alzimet (-)
-Carboner (?)
-Meteo Càrcer (-)
-The Vaquerman
-NEVÀ GROSSA
-(nacho pajarito) (?)
-ELAN (?)
-Felet (?)
-Pisarroglets (-)