Autor Tema: PUJADA AL MONTGÓ 22 OCTUBRE 2016  (Llegit 1700 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 366
    • METEOXABIA
Re:PUJADA AL MONTGÓ
« Respondre #15 el: 29 de Set de 16, 13:21:00 pm »
No hi ha data encara pero el 12 si que podría ser bona si tots els que estàn apuntats ho troben be, o el 15 / 16 de octubre, o 22 / 23 de octubre, estic obert a dates. tant disabte com diumenge com vos vinga millor (per experiencia dic que millor pujar disabte que diumenge, per que els diumenges puja molta més gent que disabte, i a voltes et trobes amb procesors de guiris que ocupen tota la senda i no pots adelantarlos i es fa etern, i en general els disabtes està molt més tranquil.

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
« Respondre #16 el: 30 de Set de 16, 14:39:09 pm »
Estig d´acord, si es disabte millor.

Per mi ting igual el 15 que el 22.

Salutacions.
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

Desconnectat ColldeRates

• Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 15
  • Gregal Alley Power!
« Respondre #17 el: 05 de Oct de 16, 13:03:58 pm »
Jo també m'apunte!!

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • METEOXABIA
« Respondre #18 el: 07 de Oct de 16, 12:10:48 pm »
Bo, lo del 12 de octubre queda descartat per proximitat i que a última hora ma ixit un viatjet a Andorra, i torne el 12.
Aixina que pense que els dies ideas seríen o disabte 15 o disabte 22 (també pot ser diumenge 16 o diumenge 23, pero si pot ser per tots, disabte millor)
De eixos dos caps de setmana pense que el 22 sería millor, pero a vore la majoría que diu, o que digue en general?
També estes dates estaven un poc en l'espera de no coincidir amb el montage del macropluvio del Penyagolosa, si per lo que siga coincidix el mateix cap de setmana, la pujada es posposaría a un altre, pero com que de moment no veig cap noticia del pluvio, de moment seguim endavant.
Digueu coses

Desconnectat ELAN

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 474
« Respondre #19 el: 07 de Oct de 16, 12:55:34 pm »
Hola ,

jo tinc igual el 15 d´ octubre com el 22 , el que  vos vinga millor a tots..

salut i amunt AVAMET

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • METEOXABIA
« Respondre #20 el: 07 de Oct de 16, 12:59:28 pm »
Jo pense que el 22 es el millor dia, Elan te igual i Nevà Grossa el 15 no pot, aixina que a vorer els altres que diuen.

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
« Respondre #21 el: 07 de Oct de 16, 14:55:37 pm »
Si.
Jo podría el 22.
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • METEOXABIA
« Respondre #22 el: 15 de Oct de 16, 15:03:07 pm »
Be, pues ja quedem per a pujar al Montgó el proper disabte 22 de Octubre.
Deixe més o menys el planing del dia, les hores que pose son les "ideals" pero sujectes a posibles canvis per a la gent que veniu de fora si vos pareix que es massa matí.
Quedada a les 7.30 h al Parking public de la Avinguda Palmela (Xàbia), junt a la estació de Autobusos (Bar per a cafés).
Adjunte imatge del lloc:

Per arribar al lloc es molt fàcil, es entrar a Xàbia i en la avinguda de entrada sense deixarla, en la segona rotonda a l'esquerre, abans s'ha pasat per un semàfor.
Es la entrada a Xàbia des de Gata de Gorgos, entrada principal a Xàbia:

Una volta tots al lloc pujarem a la plana, al parking del camp de tir de Denia amb els cotxes justets, per no clardre pujar amb tots els cotxes.
Pujar al Montgó ens durà al voltant de les 2 hores, depenent de lo lleugers que sigau.
Si no perdem molt de temps a poc de començar a pujar podrem vorer la ixida del sol sobre l'illa de Eivissa, depenent de la visibilitat que tingam eixe dia.
Al arribar al cim esmorzarem, per tant es recomanable sempre portar una motxilleta amb algo de menjar i sobre tot beguda, si fa sol la pujada fa suar molt i fa falta beurer aigua.
Després d'esmorzar podem donar una volteta per allà dalt, baixar on està la estació meteorològica del CEAM i pegarli una miradata, si seguix allà dalt, si no se l'endut ningú.
Cap a les 12 h més o menys es pot començar a baixar poc a poc, baixar costa prou menys que pujar, i una volta baix, pasades les 13 h, agarrem els cotxes i ens anem a dinar, qui vullga pararse a dinar.
De moment no tinc res previst encara per a dinar, segons molts sigam finalment puc vorer algo.

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • METEOXABIA
« Respondre #23 el: 15 de Oct de 16, 15:36:55 pm »
Una imatge del lloc on deixarem els cotxes baix del Montgó, el camp de tir de Denia (just ahí està el llímit entre els termes de Denia i Xàbia, la senda on comencem a caminar ja està dins de Xàbia  :P, pujem quasi al 100% si no al 100% per Xàbia, pot ser algún trocet pujant xapem Denia. Després una volta dalt al cim ja si que entrem a térme de Denia.

Desconnectat Carlos R

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 234
« Respondre #24 el: 15 de Oct de 16, 17:41:07 pm »
¿¿¡¡¡¡¡A las 7.30h!!!!??  :o :o

Para los somos de fuera es un madrugón de aupa... tan de aupa que ya de por sí puede ser disuasorio.

Si se tarda dos horas en subir, entonces: subir de 9 a 11 sería un horario más asequible para los que tenemos más de una hora de desplazamiento. Almuerzo y visitas a los restos de la estación CEAM 11 a 12 h y luego bajada de 12 a 14h y comida por allí de menú.

¿Podría ser factible?

Salud

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • METEOXABIA
« Respondre #25 el: 15 de Oct de 16, 17:48:54 pm »
¿¿¡¡¡¡¡A las 7.30h!!!!??  :o :o

Para los somos de fuera es un madrugón de aupa... tan de aupa que ya de por sí puede ser disuasorio.

Si se tarda dos horas en subir, entonces: subir de 9 a 11 sería un horario más asequible para los que tenemos más de una hora de desplazamiento. Almuerzo y visitas a los restos de la estación CEAM 11 a 12 h y luego bajada de 12 a 14h y comida por allí de menú.

¿Podría ser factible?

Salud
Si claro que es factible, yo he puesto la hora ideal de subida, y sujeta a movimiento por los que vengais de fuera y la podeis encontrar un poco demasiado pronto por el madrugón. Sería atrasarlo 1 h. segun el horario ideal, ya no se vería el amanecer, pero bueno, 8:30 h. en el parking de la estacion de autobuses y subida y aparcar coches en el campo de tiro.  Sobre las 9 (que será más) subida al Montgó.

Desconnectat Carlos R

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 234
« Respondre #26 el: 15 de Oct de 16, 18:00:51 pm »
Bien...bien...  :)

A ver el resto de participantes lo que opinan y según opciones se decide finalmente.

Desconnectat damilme

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 839
  • Montserrat(Casadalt) (València) (AEMET:8329e)
    • MeteoMontserrat
« Respondre #27 el: 15 de Oct de 16, 23:54:58 pm »
Lo de Carlos R es mejor opción opino yo, mañana envío el correo con esos horarios.

Un Saludo
Urb.Virgen De Montserrat, entre Torrent y Montserrat, 20 km al suroeste de Valencia. 225msnm. Visita mi web: MeteoMontserrat

Desconnectat ELAN

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 474
Re:PUJADA AL MONTGÓ 22 OCTUBRE 2016
« Respondre #28 el: 16 de Oct de 16, 21:18:21 pm »
ok, 8.30h es un hora molt deçent... jajajaja

jo si que m´agradaría quedarme  a dinar per Xábia ..

Desconnectat Rubenzete

• Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 42
  • Nuvolet!
Re:PUJADA AL MONTGÓ 22 OCTUBRE 2016
« Respondre #29 el: 17 de Oct de 16, 21:16:48 pm »
Buenas, a mi el pla em pareix perfecte. A dinar no crec que em quede. Jo portare tambe un chubasquero per si les mosques.... umbrella :-si,a part de l'esmorzar, beguda y bona roba jejeje
Salutacions.