Sobre AVAMET > Trobades / Encuentros
Muntatge 27a estació a Pilar de la Horadada - Pinar de Campoverde (14/07/2018)
alzimet:
Estimats socis,
El pròxim 14 de juliol es procedirà a muntar la 27a estació pròpia, aquesta vegada situada al lloc més meridional del territori: a la pedania de Pinar de Campoverde a Pilar de la Horadada. Es tracta d'un lloc molt proper al paratge natural protegit de la Serra d’Escalona, el qual en un futur no massa llunyà serà Parc Natural: https://goo.gl/pXEwvx I per tant farà encara més llarga la llista d'estacions pròpies situades en entorns tan privilegiats. Aquesta nova ubicació també disposarà de webcam.
El muntatge de l'estació començarà a les 9:30h i la ubicació exacta la podeu trobar a l'arxiu que us adjuntem al final del missatge.
El GPS vos porta indicant-li "Plaça Florida Pinar de Campoverde"
A la zona hi ha diversos restaurants, necessitarem saber el número d'assistents per a reservar en algun d'ells. Es pot triar entre els especialitzats en peix, en carn o en Pizza. En cas de que algú coneguera algun lloc molt recomanable a la població pot resultar molt convincent.
Llista d'assistents:
Nevà grossa
Eugenio
Sergi
damilme
Meteoxàbia
Elan
Pampacitrus
Joseta
alzimet
sergisellop:
Si tot va bé... per allí estaré ;) el sud també existeix! jeje
damilme:
Casi con total seguridad pueda acudir al montaje esta vez ;)
meteoxabia:
Quasi amb tota seguretat jo també aniré i posiblement porte companyia, hi ha una xicona que està estudiant ambientals que lli agrada el tema i com està de vacances igual sen ve amb mi.
ELAN:
Wenas, jo eu intentaré ... perque en pesca lluntet .. 2.30 h de camí ...
de moment en interrogant ...
Navegació
[#] Pàgina Següent
Go to full version