General > Mitjans / Medios

Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com

<< < (2/97) > >>

Timonet gelat:
Quan arribe a Ontinyent cap a les 19 hr. estaré disponible al messenguer. Ja et tire un cable, val?

meteoloco:

--- Cita de: Timonet gelat en 19 de Gen de 07, 16:07:27 pm ---Quan arribe a Ontinyent cap a les 19 hr. estaré disponible al messenguer. Ja et tire un cable, val?

--- End quote ---

Gràcies Timonet, però el problema es que jo no tinc direcció en hotmail?. A més a més ara estic al treball.  >:(. Eixire això de les 19 hores també.

De totes formes esta nit o demà intentaré fer el que m'ha dit MeteoValència, a vore si pita...

Vaqueret:
Lo que pots fer es postejar el link a la teua estació, per vore que estiga tot correcte

Per eixemple:
http://www.meteoclimatic.com/index.php/pg.0.plantilles.html?station_id=ESPVA0300000003420A

meteoloco:
Bueno, lo de meteoclimàtic, crec que deura esperar alguns dies. Estic gafat  >:(. Hui quan pareixia que ho tenia a punt, se m'ha fotut la conexió ADSL. Resultat, el Router Wi-Fi esconyat. Afortunadamente el tenia en garantia que si no 100 € més. El problema es que ara tinc conexió Wi-FI, però no per cable, i no puc fer res amb el VWS intal.lat a un ordinador de sobretaula.

En fi, gràcies a tots, tot i que altre dia serà.

Timonet gelat:
Bó... ja ho farem.

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

[*] Pàgina Anterior

Go to full version