Autor Tema: Estacio meteorologica  (Llegit 3707 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat grauer

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 12
  • There can be only one
Estacio meteorologica
« el: 11 de Oct de 08, 21:12:35 pm »
Hola,em presente em dic Borja soc de Manuel encara que estc vivint al Grau de Gandia,porte molt de temps llegint el foro pero no manimaba a participar.Magradaria que si algu em podria tirar una maneta perque fa temps que vuic comprar una estacio pero no tinc molta idea de aon puc conseguir-ne ,preus etc etc si algu em pot tirar una maneta... gracies!!
Manuel i Grau de Gandia.Esperant una gota freda de les bones

Desconnectat Giorgimet

• Pluja
  • *
  • Missatges: 300
  • ...Hivern de manteta i vicks vaporub!!!...
    • XATIMET
Re: Estacio meteorologica
« Respondre #1 el: 11 de Oct de 08, 21:46:07 pm »
Benvingut al forum!!

Segur que t´ajuden. Jo no puc ajudarte perque tinc una estacio molt normaleta jeje

Benvingut de nou

Observatori Xàtiva-Espanyoleto: (www.xatimet.es)

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #2 el: 13 de Oct de 08, 18:36:01 pm »
Benvingut !!

Per a escollir una estació necessitem saber qué vols...

ºC, %, Mb,... són les estacions normals... i amb sensors de vent, pluja ... ja són més completes. Les primeres les tens entre 40 i 100€, i les segones més grans des de 200€ aproximadament.

Tu diràs...

;)
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat grauer

• Reixiu
  • *
  • There can be only one
« Respondre #3 el: 13 de Oct de 08, 20:36:13 pm »
Gracies per les respostes,doncs magradarien prou completes parlant del tema economic estaria disposat a gastarme entre 300 a 500 euros.Buscant a internet e trobat esta;http://www.scientificsales.com/WMR200-Oregon-Scientific-Wireless-Weather-Station-
p/wmr200.htm
ja em digueu que vos pareix
Gracies  ;)

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #4 el: 14 de Oct de 08, 00:06:39 am »
No te la recomane per que tens que protegir el sensor amb una gàbia que tindràs que comprar a part... encara que les pots trobar entre 60 i 80€ per internet, (Davis Pasive Radiation Shield) el que no sé és si cap el sensor dins... per que no tinc clar si el sensor de la estació WMR200 es pot desmuntar.

També et dic que són de les més venudes les oregon per a començar en aquest món... i van bé un parell d'anys... després el cuquet que tingues per dins et dirà que et compres alguna cosa amb més nivell com una Davis, que van fines fines... i per uns 600-650€ les tens.

;)

Desconnectat grauer

• Reixiu
  • *
  • There can be only one
« Respondre #5 el: 14 de Oct de 08, 22:58:18 pm »
Gracies per l'ajuda,menys mal perque estaba cuasi decidit a comprarme eixa i aixo de la gabia que as dit.. :P
Si no es molta molestia em podrieu pasar algun link d'alguna pagina on puga vorer estacions?
Disculpeu i gracies

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *

Desconnectat grauer

• Reixiu
  • *
  • There can be only one
« Respondre #7 el: 15 de Oct de 08, 23:19:23 pm »
Gracies de nou,em sap mal ser tan pesat,la veritat esque hi han prou no sabria per quina decidirme esta magrada prou i de preu esta be tambe
http://www.casaclima.com/tienda-a/4750H/ficha/Estaci%c3%b3n-meteorol%c3%b3gica-Oregon-Scientific-WMR928NX.html
El que pasa esque diuen als comentaris que el termohigrómetro exterior deu de tindrer un abrigo meteorologic o a una garita no se si es el que tu mabies dit de la gabia ???

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #8 el: 15 de Oct de 08, 23:27:08 pm »
Gracies de nou,em sap mal ser tan pesat,la veritat esque hi han prou no sabria per quina decidirme esta magrada prou i de preu esta be tambe
http://www.casaclima.com/tienda-a/4750H/ficha/Estaci%c3%b3n-meteorol%c3%b3gica-Oregon-Scientific-WMR928NX.html
El que pasa esque diuen als comentaris que el termohigrómetro exterior deu de tindrer un abrigo meteorologic o a una garita no se si es el que tu mabies dit de la gabia ???

Efectivament, s'hauria de comprar a part una gàbia per protegir el sensor, per tal que donara dades de qualitat... I a més, si en algun moment vols pujar dades a internet, este model no les guarda si el PC està apagat... Eixe problema no el té el model WMR200, que millora alguns aspectes del WMR928NX.

També et dic que qualsevol d'eixes estacions, amb els els sensors convenientment protegits per una gàbia passiva Davis, funcionen bé, i et donaran satisfaccions fins que el cos et demane "més"  ;)

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #9 el: 15 de Oct de 08, 23:38:38 pm »
Hola,em presente em dic Borja soc de Manuel encara que estc vivint al Grau de Gandia,porte molt de temps llegint el foro pero no manimaba a participar.Magradaria que si algu em podria tirar una maneta perque fa temps que vuic comprar una estacio pero no tinc molta idea de aon puc conseguir-ne ,preus etc etc si algu em pot tirar una maneta... gracies!!

De Manuel? El poble de la mel?

Coneixes a Paco Ferri?

Desconnectat Giorgimet

• Pluja
  • *
  • Missatges: 300
  • ...Hivern de manteta i vicks vaporub!!!...
    • XATIMET
« Respondre #10 el: 16 de Oct de 08, 17:49:56 pm »

Ja tenim un altre veí Sergifred...

Encantat Borja!

Observatori Xàtiva-Espanyoleto: (www.xatimet.es)

Desconnectat grauer

• Reixiu
  • *
  • There can be only one
« Respondre #11 el: 16 de Oct de 08, 23:19:16 pm »
De Manuel? El poble de la mel?

Coneixes a Paco Ferri?
[/quote]
Si soc de Manuel pero desde fa 6 anys visc al Grau de Gandia,jo no conec a Paco Ferri,ma mare si,es music no?