La estación de Ontinyent - st. Josep tiene vuecos de balancín a causa del viento. Es una mierda, por que he visto cómo está instalada la estación in situ y no se mueve (a pesar del viento) el mástil que sujeta el pluvio. Simplemente el viento se mete dentro del pluvio y provoca el balanceo. El pluvio es de una Oregon, creéis que si elimino el embudo, el viento dejará de hacer esos registros?
Jo pensava que sí que es movia, però si és com comentes... 
Seria convenient fer la prova de llevar l'embut i veure què passa... O provar amb un embut més menut que millore la resolució original però que la deixe, per exemple, en 0,2 mm...
Em pareix que amb qualsevol embut el problema seguirà existint. Jo el que veig és que el lloc on es troba l'estació està 'extremadament ventilat' per que està molt lliure d'obstacles, i realment feia molt d'aire aquestos dies.
Abans, quan tenia jo eixa estació, el pluvio el tenia a una de les parets del terrat, però ara està lliure per baix i per dalt als 4 vents...
Breitling m'ha aconsejat que intente reduir els cm que hi han per baix del pluvio (la part per on desaigua) per a que no entre aire per eixa part a vorer...
Per cert, actualment ja no 'està trucat' el vent de l'estació, i el dia 10 d'Abril, va arribar a
76,4 km/hr, que es van quedar guardats a la consola.