He llegit tots els topics de tots els fòrums i documents possibles.
- No hi ha antivirus en marxa, només el firewall de windows a nivell mitjà.
- He eliminat bona part de programes que no necessitava en l'ordinador.
- He mirat i netejat possibles arxius espies, de fet en principi no hi havia.
- Anit vaig desconnectar la pujada de dades a wunderground, per si de cas.
- El tinc minimitzat i sense cap finestra de gràfics ni altres històries obertes.
- Els perfils els tinc programats per evitar solapaments.
- El VWS està obert només pujant el broadcast de l'oregon cada 30 minuts.
De les possibles solucions aportades en fòrums:- Utilitzar un PC a banda exclusiu: És una solució que ni puc ara ni me convenç. Si jo he pagat un producte, este deu de funcionar correctament i si el producte no pot estar operatiu en bones condicions en qualsevol circunstància
normal que ho regalen i no ho cobren si el producte no esta refinat. Els de la Davis han tingut que fer proves en situacions diferents abans de traure el producte al mercat.
- Llevar el wunderground: Anit ho vaig llevar i no em va funcionar esta opció.
- Formatejar tot l'ordinador i començar des de zero: No és una opció que puga plantejar-me ara, jo dispose del CD del Windows XP que no contemplava en el seu moment moltes de les ferramentes de seguretat que progresivament s'han anat afegint amb actualitzacions automàtiques, entre elles les protections contra el virus Blaster. Introduir el cd WXP meu suposa ficar un XP primitiu sense corregir errors greus detectats i corregits amb posterioritat.
- Canviar d'USB a port serie: Crec que amb un simple cable no és suficiente. Cal canviar el dataloger segons he llegit, de fet algú deia en un fòrum que ficar un cable amb USB per al dataloger i serie per a l'ordinador canviant drivers corresponents no era cap sol.lució.
Quan falla?:- Només de nit.
- Reinicie l'ordinador pel matí perquè no es pot ni tancar una vegada penjat si no reinicies tot el sistema.
- Funciona correctament al llarg del dia i es penja quan jo acabe de treballar amb l'ordinador, tanque programes oberts, i apague el monitor:
Tres exemples:
Dia 4: Tanque programes i monitor a les 22:50 i es va penjar a les 22:55
dia 5: Tanque programes i monitor a les 22:30 i es va penjar a les 22:40
Dia 6: tanque programes i monitor a les 23:05 i es va penjar a les 23:10
etc
En quin moment es produeix la penjada?No ho puc saber amb exactitut, però este matí la finestra de pujada de dades penjada estava oberta i era al principi, vull dir, diguem-ne en els primers 2-3 passos que fa quan inicia tot el procés, com no estic a casa ara no recorde quin són eixos primers passos que apareixen en la finestreta
És el port USB? El port USB ha fallat en dos ocasions, me isc una finestra que diu que no ho trobava i res més, però la penjada es diaria cada nit i sense que avise res d'errada en el port.
Jo no sé que fer que no haja intentat fer ja després de llegir els assumptes publicats en diferents fòrums, excepte el tindre un segon ordinador, i la veritat es que no puc estar treballant amb un programa amb estos inconvenients que fa que tinga que estar diariament pendent d'ell, arriba un moment en que jo no estiga un cap de setmana o estiga de vacances i no es plan