Autor Tema: NOAA Weatherlink  (Llegit 5539 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MeteoValència

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
NOAA Weatherlink
« el: 01 de Mai de 08, 17:54:41 pm »
Weathelink no guarda NOAAs dels mesos passats  ???
Només veig del mes i any en curs i el resum del mes i any en curs  ???

On se suposa que està el d'abril, no ho veig en cap carperta  ??? o es tracta d'un arxiu que tinc amb extensió .wlk (2008-04.wlk)

Supose que no es pot afegir als NOAA cap dada abans de la posada en marxa, veritat? Vull dir que no puc afegir els 9 mm d'abril a un NOAA que va començar a contabilitzar a últims de més i per tant està amb 0 mm.

::)

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: NOAA Weatherlink
« Respondre #1 el: 01 de Mai de 08, 18:03:55 pm »
Has d'anar al menu, arxius NOAA, i després genera informes NOAA per mesos...

Una vegada generat en pantalla, al mateix temps t'aurà creat un arxiu en .txt a la carpeta de templates...
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

• Tempesta
  • *
  • Jo mateix
    • MeteoValència
« Respondre #2 el: 01 de Mai de 08, 18:57:32 pm »
Ahh és el NOAAPRMO.TXT, que pertany al NOAA del mes anterior... ja ho tenia pujat al servidor i jo buscant algo així com 04-2008.txt o similar  :oops:

De fet el d'abril no el vull per a res al estar incomplet, però volia controlar quin fitxer era perquè el de maig si que ho necessite per a la web.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #3 el: 01 de Mai de 08, 19:22:53 pm »
Ahh és el NOAAPRMO.TXT, que pertany al NOAA del mes anterior... ja ho tenia pujat al servidor i jo buscant algo així com 04-2008.txt o similar  :oops:

De fet el d'abril no el vull per a res al estar incomplet, però volia controlar quin fitxer era perquè el de maig si que ho necessite per a la web.

Quan generes el informe, deus de donar-li un nom, eixe nom és el que deus guardar com (en aquest cas) 4-2008.txt per exemple.

• Tempesta
  • *
  • Jo mateix
    • MeteoValència
« Respondre #4 el: 02 de Mai de 08, 06:48:09 am »
De totes maneres estic fins als nassos de trobar-me cada matí el programa bloquejat perquè només una nit ha funcionat bé, fins als nassos d'haver de reiniciar l'ordinador perquè no hi ha manera de tancar-ho una vegada bloquejat, d'haver de canviar el color de les lineas dels gràfics cada vegada que es reinicia... quina setmana m'ha donant  :'(.

Com seguisca així li vaig a donar "puerta".   

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.847
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #5 el: 02 de Mai de 08, 08:34:34 am »
De totes maneres estic fins als nassos de trobar-me cada matí el programa bloquejat perquè només una nit ha funcionat bé, fins als nassos d'haver de reiniciar l'ordinador perquè no hi ha manera de tancar-ho una vegada bloquejat, d'haver de canviar el color de les lineas dels gràfics cada vegada que es reinicia... quina setmana m'ha donant  :'(.

Com seguisca així li vaig a donar "puerta".   

Què estrany, no he tingut mai notícies que donara tants problemes  ???

Jo provaria una reinstal.lació: guarda't la carpeta que porta el nom de l'estació que has creat, reinstal.les el programa i la còpies dins de la carpeta "Weatherlink". No se m'ocorre altra solució...

• Tempesta
  • *
  • Jo mateix
    • MeteoValència
« Respondre #6 el: 02 de Mai de 08, 09:04:10 am »
Tot hi ha que dir-lo per a ser just, ara per ara treballa amb USB la qual cosa ja he llegit que no es aconsellable, millor port serie.

Vaig a comprar en quan tinga una mica de temps, este cap de setmana, un conversos d'USB a por serie i provaré.

Alló més curiós es que de dia no es penja, només de nit i sempre minuts després d'anar-me al llit, res de penjar-se a les 2 o les 3 del matí... no que va... es penja 5-10 després de tancar explorer, firefox o alló que tinga obert i apagar el monitor. És a dir quan deixes l'ordinador amb ho mínim funcionant per a passar la nit  :-X

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.847
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #7 el: 02 de Mai de 08, 11:18:46 am »
Tot hi ha que dir-lo per a ser just, ara per ara treballa amb USB la qual cosa ja he llegit que no es aconsellable, millor port serie.

Vaig a comprar en quan tinga una mica de temps, este cap de setmana, un conversos d'USB a por serie i provaré.

Les dues estacions que tinc van per USB (el portàtil no té port sèrie) i de moment (toque fusta  ;D) cap problema...

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #8 el: 02 de Mai de 08, 11:58:58 am »
A mi no me se sol penjar si tinc el pc sols amb el WL enxufat minimitzat, i sense tindrer oberta la 'finestra' de les dades actuals del WL.

Pots canviar també d'Antivirus... que igual és ell qui el 'cala'.

• Tempesta
  • *
  • Jo mateix
    • MeteoValència
« Respondre #9 el: 02 de Mai de 08, 12:37:32 pm »
Minimitzat ho vas deixar anit perquè vas llegir un topic en meteoclimàtic precisament teu i t'ho varen recomanar d'eixa manera i va durar 5 minuts després de deixar-ho en "repos", es va penjar a les 22:55 i fins les 6:15 que he tingut que reiniciar perquè no hi ha manera de tancar-lo. L'antivirus no està activat, només el tallafoc del XP en un nivell mitjà de protecció.

Anava molt lent amb la pujada de fitxers quan estava en marxa el "RapitFire" del wunderground ja que cada 2,5 segons tenia que enviar dades i ho vas llevar. Ara en hores diurnes funciona bé  perquè veig que cada 5 minuts actualitza la web però arriba la nit i ja l'hen fotut.  :-\

• Tempesta
  • *
  • Jo mateix
    • MeteoValència
« Respondre #10 el: 04 de Mai de 08, 12:17:26 pm »
Després de llegir més topics en fòrums vaig intentar fer altra prova.

Al perfil 1 cada 5 minuts que descarregue plantilles, informe APRS i imatges de dades històriques (Gràfics)

Al perfil 2 cada 24 hores que descarregue la plantilla de resum del mes i any al minut 2 per a no solapar-se.

Al perfil 3 cada 24 hores que descarregue NOAAs al minut 4 per a no solapar-se amb la resta.

L'opció de llevar del perfil 1 els NOAAs i passar-hos a un altre ho he llegit en un fòrum canari i pareix que a un membre d'eixe fòrum se li ha resolt el problema.

Ara toca creuar els dits  :malabares:

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #11 el: 04 de Mai de 08, 18:25:30 pm »
Sort !

• Tempesta
  • *
  • Jo mateix
    • MeteoValència
« Respondre #12 el: 07 de Mai de 08, 09:03:25 am »
Em rendisc, tornaré al WVS. Davant el preu que té el programa, que no és poca cosa, doncs em sent estafat i crec que la presa de pèl és important.   :(

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #13 el: 07 de Mai de 08, 10:10:44 am »
No home no... a vorer...

Antivirus, quin gastes?
El tens minimitzat i sense la pestanya de dades actuals oberta?

• Tempesta
  • *
  • Jo mateix
    • MeteoValència
« Respondre #14 el: 07 de Mai de 08, 11:01:18 am »
He llegit tots els topics de tots els fòrums i documents possibles.

- No hi ha antivirus en marxa, només el firewall de windows a nivell mitjà.
- He eliminat bona part de programes que no necessitava en l'ordinador.
- He mirat i netejat possibles arxius espies, de fet en principi no hi havia.
- Anit vaig desconnectar la pujada de dades a wunderground, per si de cas.
- El tinc minimitzat i sense cap finestra de gràfics ni altres històries obertes.
- Els perfils els tinc programats per evitar solapaments.
- El VWS està obert només pujant el broadcast de l'oregon cada 30 minuts.

De les possibles solucions aportades en fòrums:

- Utilitzar un PC a banda exclusiu: És una solució que ni puc ara ni me convenç. Si jo he pagat un producte, este deu de funcionar correctament i si el producte no pot estar operatiu en bones condicions en qualsevol circunstància normal que ho regalen i no ho cobren si el producte no esta refinat. Els de la Davis han tingut que fer proves en situacions diferents abans de traure el producte al mercat.

- Llevar el wunderground: Anit ho vaig llevar i no em va funcionar esta opció.

- Formatejar tot l'ordinador i començar des de zero: No és una opció que puga plantejar-me ara, jo dispose del CD del Windows XP que no contemplava en el seu moment moltes de les ferramentes de seguretat que progresivament s'han anat afegint amb actualitzacions automàtiques, entre elles les protections contra el virus Blaster. Introduir el cd WXP meu suposa ficar un XP primitiu sense corregir errors greus detectats i corregits amb posterioritat.

- Canviar d'USB a port serie: Crec que amb un simple cable no és suficiente. Cal canviar el dataloger segons he llegit, de fet algú deia en un fòrum que ficar un cable amb USB per al dataloger i serie per a l'ordinador canviant drivers corresponents no era cap sol.lució.

Quan falla?:

- Només de nit.
- Reinicie l'ordinador pel matí perquè no es pot ni tancar una vegada penjat si no reinicies tot el sistema.
- Funciona correctament al llarg del dia i es penja quan jo acabe de treballar amb l'ordinador, tanque programes oberts, i apague el monitor:

Tres exemples:

Dia 4: Tanque programes i monitor a les 22:50 i es va penjar a les 22:55
dia 5: Tanque programes i monitor a les 22:30 i es va penjar a les 22:40
Dia 6: tanque programes i monitor a les 23:05 i es va penjar a les 23:10

etc

En quin moment es produeix la penjada?

No ho puc saber amb exactitut, però este matí la finestra de pujada de dades penjada estava oberta i era al principi, vull dir, diguem-ne en els primers 2-3 passos que fa quan inicia tot el procés, com no estic a casa ara no recorde quin són eixos primers passos que apareixen en la finestreta

És el port USB?

El port USB ha fallat en dos ocasions, me isc una finestra que diu que no ho trobava i res més, però la penjada es diaria cada nit i sense que avise res d'errada en el port.

Jo no sé que fer que no haja intentat fer ja després de llegir els assumptes publicats en diferents fòrums, excepte el tindre un segon ordinador, i la veritat es que no puc estar treballant amb un programa amb estos inconvenients que fa que tinga que estar diariament pendent d'ell, arriba un moment en que jo no estiga un cap de setmana o estiga de vacances i no es plan  :(

« Darrera modificació: 07 de Mai de 08, 11:43:45 am per MeteoValència »