Gràcies per les vostres opinions, a veure si s'anima més gent a dir-nos el que pensa al respecte i prenem una decissió el més democràtica possible.

Per cert, ja tenim els resultats definitius amb l'actualització de les dades del CEAMET!! Esta vegada ho han actualitzat ràpidament.

Han canviat dos cosetes respecte al que vos vam comentar ahir, resulta que a Vallanca-Alt de Benarruel-Ceamet la temperatura encara va baixar més dels 3.5ºC que tenien a les 07:30h, ja que la mínima la marca amb 2.9ºC. L'altra variació ha estat en la ratxa màxima de vent a la Foia de Bunyol, que ha estat de 61km/h a Alboraig el diumenge, superant els 60km/h de Bunyol del dissabte.
La clasificació general amb les tres etapes disputades és la següent:alzimet 1339Samu 1308MeteoAgres 1207MeteoBeniaia 1189MeteoCanals 1171damilme 1113MeteoChiva 959
ALTOCÚMULO 839
Dinnbier 287
Cal donar l'enhorabona a alzimet i Samu per la seua gran etapa, superant els 500 punts els dos. També a MeteoBeniaia pel seu encert amb la predicció de vents i a Dinnbier pel seu encert amb la pluja.

Per a la pròxima etapa, el 23 i 24, alzimet ens ha de donar les comarques que entren a concurs durant el dia 20 de març, just pasat el dia de St Josep.
PD: En les puntuacions d'aquesta etapa hem incorporat un apartat de recompte de punts perduts per no possar concretament el nom de l'estació tal i conforme apareix a la MeteoXarxa o com vos els copiarem ací. Encara en sou 4 els que haveu perdut fins a 80 punts per aquesta errada. Vos animem a emprar la tècnica del Copy+Paste (Ctrl+C ---> Ctrl+V) per a que així no hi hagen problemes i ho pogueu fer ràpidament, ja que és una llàstima que per aquestos detalls i per no ajustar-se a la normativa del concurs perdeu tants punts, aquesta setmana s'han arribat a perdre fins a 80 punts. Tot i així, el nombre de concursants que ha tingut aquest problema s'ha reduit ostensiblement.
PD2: Reviseu la vostra puntuació per si s'haguerem equivocat amb qualsevol detall com a l'etapa anterior.
