Enquesta

-

-
2 (100%)
-
0 (0%)

Total de vots: 2

Autor Tema: AVAPRED 2015  (Llegit 6121 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sergisellop

• Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
Re:AVAPRED 2015
« Respondre #15 el: 19 de Mar de 15, 18:31:37 pm »
Bo xiquets!

Després de la fase beta del cap de setmana passat, anem a fer l'etapa 0 per provar que tot vaja bé i no hi haja cap problema.

Ja està posat al menú encara i això, si tot va bé, caldrà posar les bases i tota la part legal (passa'm Toni, tot el que vulgues que hi aparega).

Caldrà canviar algunes coses respecte a l'any passat, però demà vaig a estar prou embolicat, a vore si dijous. Per cert, Adrià_Ontinyent tenia un parell de bons suggeriments per al concurs que m'ha dit esta vesprada a Fontanars i que ara ben bé no recorde. A vore si se pasa per ací i els exposa.

Salut!

Res, era açò:
- Que l'etapa es tanca a les 12 i després de que es tanque (o ja dissabte de matí, com cregueu millor) en un apartat es puguen vore les prediccions de cada participant per a cada estació.
- L'altra cosa que t'havia comentat era el tema de un "icono" per a promocionar el tema en les xarxes socials. Pero he pensat usar la imatge que ix ací: http://www.avamet.org/avapred_in.php

M'apunte això de veure les prediccions d'altres participants. Per sort, és fàcil  ;)
Si vols la imatge, amb qualsevol altre format o... m'ho dius i te la passe

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
« Respondre #16 el: 19 de Mar de 15, 18:54:15 pm »
Bo xiquets!

Després de la fase beta del cap de setmana passat, anem a fer l'etapa 0 per provar que tot vaja bé i no hi haja cap problema.

Ja està posat al menú encara i això, si tot va bé, caldrà posar les bases i tota la part legal (passa'm Toni, tot el que vulgues que hi aparega).

Caldrà canviar algunes coses respecte a l'any passat, però demà vaig a estar prou embolicat, a vore si dijous. Per cert, Adrià_Ontinyent tenia un parell de bons suggeriments per al concurs que m'ha dit esta vesprada a Fontanars i que ara ben bé no recorde. A vore si se pasa per ací i els exposa.

Salut!

Res, era açò:
- Que l'etapa es tanca a les 12 i després de que es tanque (o ja dissabte de matí, com cregueu millor) en un apartat es puguen vore les prediccions de cada participant per a cada estació.
- L'altra cosa que t'havia comentat era el tema de un "icono" per a promocionar el tema en les xarxes socials. Pero he pensat usar la imatge que ix ací: http://www.avamet.org/avapred_in.php

M'apunte això de veure les prediccions d'altres participants. Per sort, és fàcil  ;)
Si vols la imatge, amb qualsevol altre format o... m'ho dius i te la passe

Si em passes la imatge (en el format que vulgues) millor.  ;)

Que si no, em toca fer una captura de pantalla cutre  :P Gràcies!
Ontinyent, València.

Desconnectat sergisellop

• Administrador
  • Tempesta
  • *
    • dissenyss.com
« Respondre #17 el: 19 de Mar de 15, 20:58:47 pm »

Desconnectat AVAPRED

• Pluja
  • *
  • Missatges: 171
  • Nuvolet!
« Respondre #18 el: 13 de Abr de 15, 01:24:20 am »
Ja tenim a la web la notícia de que el pròxim cap de setmana tenim la primera etapa de prova de l'AVAPRED 2015:
http://www.avamet.org/activ.php?id=s07c00t01&art=276

Les bases se les podeu descarregar en este enllaç: http://goo.gl/aXaIqt

Vinga, ja tenim ahí el començament de la tercera edició de 2015!!

-AVAPRED-
« Darrera modificació: 13 de Abr de 15, 01:34:34 am per AVAPRED »
L'AVAPRED és l'únic concurs de meteorologia predictiva en marxa a hores d'ara en tota Espanya i el tenim en funcionament per a tots vosaltres!
A més, pots començar de zero el concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre? envian's un mail i participa!! Per a més informació, punxa ací.

Desconnectat sergisellop

• Administrador
  • Tempesta
  • *
    • dissenyss.com
« Respondre #19 el: 16 de Abr de 15, 21:50:58 pm »
Per cert, jo participaré a l'AVApred per fer el seguiment de que les coses funcionen bé i, com que no he tingut temps de fer un superadministrador, ho faré com un participant més, provant tots els botonets i opcions.

Això sí... no opte a premi perquè veig totes les vostres apostes abans de tancar el període i, a més, tinc accés a les dades de les estacions i moltes vegades edite, esborre i afig dades per fer les correccions necessàries i això podria provocar susceptibilitats no desitjades.

;)