Sobre AVAMET > Associació / Asociación
Forum o watsapp a seguiments especials? Debat
alzimet:
Hola a tots
Obric aquest fil per a que puguem debatir per ací sobre quina es la manera més interesant de fer el seguiment meteorològic durant episodis importants. Per una banda tenim aquest fòrum, la participació en el qual ha baixat moltíssim en els últims mesos i no sols com a conseqüència de la sequera. Per altra banda existeix el grup de watsapp del qual s'informa aci: http://avamet.es/forum/index.php?topic=2548.msg56816#new No es tracta d'un grup de watsapp oficial de l'associació. Però l'opinió a la que es trobe el consens en aquest fil pot ajudar-nos a tots a prendre una decissió, per a quan algun dia l'oratge es decidisca a donar-nos una situació digna de seguiment especial...
Llavors llance la pregunta i cadascú que aporte els seus arguments. Watsapp o fòrum als seguiments especials? Si hi ha algun altra so·lució al problema doncs feu-la saber també.
Una vegada esgotat el debat la idea seria llançar a finals d'estiu una enquesta en la que recolzar-se a l'hora de proposar una solució al tema.
Moltes gràcies per la vostra participació,
Salutacions
ELAN:
Hola Tonet !
crec que la rapidessa i la facilitat del wassap es innegable .. i aixo ha fet que el seguimients pel foro a vatjen decaigut .... pero tinc en conter ha creixcut el interés i els nous aficiliats i les noves incorporacions al wassap ....
aixó demostra que hi ha interés en la gent per la meteo... sense oblidar la comodidat del wassap ...
hi ha que estar amb els temps i el que predomina ara es la rapidessa de la info i la comoditat del personal...
No estic ni en contra ni a favor .... es renovar-se o morir...
sergisellop:
Jo, lamentablement, seré dels poquets que utilitzaria el fòrum per a fer els seguiments.
El grup de wasap, pràcticament ja no el llig perquè se'n fa massa llarg i la info no és gens fàcil de comprendre si no el portes al dia... així que els seguiments, per a mi, me'ls faig soletes :'(
A més, els històrics ja no existeixen... una pena que la rapidesa haja matat la documentació de fenomens interessants.
felet:
--- Cita de: Sergi en 17 de Jun de 14, 18:59:37 pm ---Jo, lamentablement, seré dels poquets que utilitzaria el fòrum per a fer els seguiments.
El grup de wasap, pràcticament ja no el llig perquè se'n fa massa llarg i la info no és gens fàcil de comprendre si no el portes al dia... així que els seguiments, per a mi, me'ls faig soletes :'(
A més, els històrics ja no existeixen... una pena que la rapidesa haja matat la documentació de fenomens interessants.
--- End quote ---
Estic d'acord. Si no utilitzem mínimament el fòrum, ja no podrem dir això de "m'estava emocionant revisant l'episodi de setembre del 2011", per exemple...
Sort que encara s'ha penjat alguna informació de les tempestes d'estos dies, de lo poc que ha valgut la pena les últimes setmanes... Sense estes dades i comentaris personals difícilment es podran fer estudis seriosos en el futur. A vore si resulta que ara que que hi ha molts més mitjans per guardar la informació que fa 30 (o 50) anys, per exemple, no els aprofitem...
Timonet gelat:
--- Cita de: felet en 17 de Jun de 14, 21:03:41 pm ---
--- Cita de: Sergi en 17 de Jun de 14, 18:59:37 pm ---Jo, lamentablement, seré dels poquets que utilitzaria el fòrum per a fer els seguiments.
--- End quote ---
Estic d'acord. Si no utilitzem mínimament el fòrum, ja no podrem dir això de "m'estava emocionant revisant l'episodi de setembre del 2011", per exemple...
Sort que encara s'ha penjat alguna informació de les tempestes d'estos dies, de lo poc que ha valgut la pena les últimes setmanes... Sense estes dades i comentaris personals difícilment es podran fer estudis seriosos en el futur. A vore si resulta que ara que que hi ha molts més mitjans per guardar la informació que fa 30 (o 50) anys, per exemple, no els aprofitem...
--- End quote ---
+1
Navegació
[#] Pàgina Següent
Go to full version