Autor Tema: Montealegremeteo.com . Nova davis  (Llegit 2921 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Almansa

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.150
  • Almansa (E. Albacete) - 700 m snm - 385 mm/any
    • El Tiempo en Almansa
Montealegremeteo.com . Nova davis
« el: 05 de Gen de 10, 00:33:16 am »
Hola, acabe d'instalar una nova estació davis al casc urbà de Montealegre del castillo (Albacete) . Un poblet situat a uns 20 Km al SW d'Almansa i a algo més de 800 d'alçada .

De moment li he possat una conexió USB movistar , espere que no falle molt perque si no , no podré alçarla desd'Almansa si no vaig allà .

L'adreça : http://www.montealegremeteo.com
Si el Mugrón se encapota , o llueve mucho o no cae gota

Datos actuales en Almansa (E.Albacete)
- Estación MeteoAlmansa TV
- Estación AlmansaMeteo
- Estación DGT Almansa

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
Re: Montealegremeteo.com . Nova davis
« Respondre #1 el: 05 de Gen de 10, 00:45:44 am »
Enhorabona i gracies per la informacio.  ;)

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #2 el: 05 de Gen de 10, 01:43:48 am »
Caram Almansa, fantàstic!
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #3 el: 05 de Gen de 10, 14:03:24 pm »
 :-si

Desconnectat Almansa

• Tempesta
  • *
    • El Tiempo en Almansa
« Respondre #4 el: 06 de Gen de 10, 01:52:48 am »
Bueno , pues de moment (creuem els dits) la conexió de telefónica no ha fallat i tot va be a l'estació de Montealegre .

L'estació es una Davis Vantage Pro 2 amb el fan aspirated eixe (com la altra que tinc aci a Almansa).

Algunes reflexiones sobre les estacions Davis ....

Ergonomía=0 , el que costa ficar la clavija del sensor de vent dins de la caixeta de conexións  :-X  , pel foraet per el que entren la resta de cables dels sensors no deixen espai per a introduir la clavija de conexions.

la zona d'unió del anemometre amb el plastic a on va ficada també és dificil de posar.

Una hora per a que la puta consola establira conexió amb l'ordinador. No reconeixía el port USB  ::),  ni amb l'ultima versió del weatherlink 5.9.0 que venía al CD . Me he baixat un actualització beta  (la 5.9.1) i he quitat les piles , desenxufat Dataloger, posat Dataloger i posat les piles i ha establit conexió .

Tindre una estació es algo caro, després de comprarla per internet per algo mes de 600 euros als EEUU, amb el transport pujava a mes de 800 euros. Encara que a la web posava taxes 0 , al arribar a casa el d'UPS m'ha demanat 113 euros extres  :-X :-X (IVA importació 85 euros + aduanes 15 euros + recargo extra 13 euros)  ::) ::)  Al final 1000 euros, sense contar l'ordinador miniportatil que le he comprat + modem usb + 17 euros mensuals d'internet + mastil + que la fiquen + ..... al final la festa t'ix per un ull de la cara .

Estem  un poc bojos gastant els estalvis en estes coses . Però bo, al final dones un servici public al poble que no tenía cap estació meteo . Per lo menys que la disfruten (de moment, fins que es talle la conexió que espere siga quan mes tard millor). Si no l'estació pot quedarse díes sense emetre a internet.  :-\
« Darrera modificació: 07 de Gen de 10, 00:55:38 am per Almansa »

- Estación AlmansaMeteo
- Estación DGT Almansa

Desconnectat Frank242

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 379
  • Des de Xirivella i en estat de Trance
« Respondre #5 el: 08 de Gen de 10, 02:52:58 am »

Una hora per a que la puta consola establira conexió amb l'ordinador. No reconeixía el port USB  ::),  ni amb l'ultima versió del weatherlink 5.9.0 que venía al CD . Me he baixat un actualització beta  (la 5.9.1) i he quitat les piles , desenxufat Dataloger, posat Dataloger i posat les piles i ha establit conexió .

Des de sempre s'ha dit que la connexió per USB de les Davis és una basura, i damunt els de Davis ho reconeixen però no pareix que facen res per solventar-ho. Aixina que una recomanació per al posibles futurs usuairos de Davis, a no ser que nemés tingau un portàtil amb només ports USB, agafeu la versió "Serial Port" Vos assegureu 0 problemes.

Tindre una estació es algo caro, després de comprarla per internet per algo mes de 600 euros als EEUU, amb el transport pujava a mes de 800 euros. Encara que a la web posava taxes 0 , al arribar a casa el d'UPS m'ha demanat 113 euros extres  :-X :-X (IVA importació 85 euros + aduanes 15 euros + recargo extra 13 euros)  ::) ::)  Al final 1000 euros, sense contar l'ordinador miniportatil que le he comprat + modem usb + 17 euros mensuals d'internet + mastil + que la fiquen + ..... al final la festa t'ix per un ull de la cara .

Altra recomanació, si compreu algo als Estats Units, si podeu eviteu que vos el envien per agències, (UPS, FedEx) perque sempre vos cobraran els arancels i el IVA corresponent. Estes companyies per guanyar diners automàticament que aplega algo als aeroports fan els paper d'importació, arancels i tot això. Mireu si vos el poden enviar per USPS (El "Correos" Americà) aixina ja és qüestió de sort que la paren o no a les Aduanes i vos toque pagar. Jo tot el que he rebut per USPS he tingut sort i no m'han parat res.  La Davis meua vingué per USPS i al gastos d'enviament posaren $25 .

Desconnectat Almansa

• Tempesta
  • *
    • El Tiempo en Almansa
« Respondre #6 el: 09 de Gen de 10, 02:26:12 am »
Gracies per les recomanacions Frank , encara que al fer el pedido vaig posar que vinguera per USPS . Després vaig vorer que la enviaven per UPS amb el recargo de 113 euros  >:( Crec que serà l'ultima vegada que compre algo als de scientific sales  >:(   )

Quan vaig fer el pedido

Shipping Method:

USPS Express Mail International (EMS)

Order Details:

Code   Item   Qty   Price   Total
6163   Davis 6163 Wireless Vantage Pro2 Plus with Aspirated Radiation Shield
   1   $806.95   $806.95
6510USB   6510USB WeatherLink Computer Interface
   1   $117.95   $117.95

Sub Total:    $924.90
    Tax:    $0.00
    Shipping:    $259.67
    Grand Total:    $1,184.57

Thank you for shopping at Scientific Sales, Inc.!
Visit us again at http://www.scientificsales.com/

Al final per UPS el envío mes car i amb el recargo de 113 euros ,... més de 130 euros "extres" pel morro  i amb problemes amb el dataloger que no descarrega be les dades >:(

- Estación AlmansaMeteo
- Estación DGT Almansa

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #7 el: 09 de Gen de 10, 12:14:59 pm »
Si que t'ha eixit careta, si...  :-\
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Frank242

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 379
  • Des de Xirivella i en estat de Trance
« Respondre #8 el: 11 de Gen de 10, 20:31:13 pm »
Jo la vaig comprar precisament a Scientific Sales, i a mi sí que em respectaren l'enviament per USPS.  ???
No veig bé eixe canvi, perquè si tu tries una opció i pel que siga no és posible,  t'haurien d'haver dit que si volies estava l'opció d'UPS, que seria més cara o anul·lar la compra.

Desconnectat alcoià

• Pluja
  • *
  • Missatges: 713
  • Av. País Valencià - Alcoi (Alacant)
« Respondre #9 el: 20 de Gen de 10, 21:18:21 pm »
Vaja, al poble de les tres mentires.

Tinc un amic de Iecla que te la família allí. Ja li ho comentaré.

]