Autor Tema: Local social?  (Llegit 4271 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Local social?
« el: 30 de Gen de 08, 20:04:06 pm »
Local social: Tampoco es obligatorio legalmente disponer de un local, aunque para los fines de las asociaciones recreativas y culturales es importante. No obstante, hay asociaciones sin local propio que pueden cumplir sus objetivos. La disposición del local lleva aparejada otra serie de normativas y papeleos, derivados de la condición de persona jurídica propietaria de un local que ostenta la Asociación.
Para poder comprar o alquilar un local a nombre de la sociedad, y también para responder de la luz, el gas, realizar una hipoteca, etc. es necesario que la Asociación esté registrada, para de esta manera tener un NIF y personalidad jurídica para realizar estas acciones; o sea, que para quien se plantee qué hay que hacer primero, si registrarse o comprar el local, la respuesta es: registrarse.

Las competencias sobre asociaciones están transferidas a todas las comunidades autónomas, aunque sólo algunas tienen capacidad dispositiva, el resto sólo tiene capacidad de ejecución, es decir, se encargan de llevar el registro de asociaciones de su comunidad, pero sin capacidad de legislar al respecto.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Local social?
« Respondre #1 el: 23 de Feb de 08, 17:08:36 pm »
Respecte al local social... com ho veieu? Jo no tinc cap... ;D

Podriem prescindir ara. Igual més endavant... i és una cosa que ens "llevem de damunt" ara mateix.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.849
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Local social?
« Respondre #2 el: 23 de Feb de 08, 17:12:26 pm »
Respecte al local social... com ho veieu? Jo no tinc cap... ;D

Itinerant... Per exemple fa unes setmanes va ser a Ibi, la setmana que ve a Otos, més avant a Beneixama...  ;D

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: Local social?
« Respondre #3 el: 23 de Feb de 08, 17:26:34 pm »
Oblidat d'això!  Es pot fer perfèctament sense local social i ens estalviem gran quantitat de parerassa....

Desconnectat H2O

  • Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
Re: Local social?
« Respondre #4 el: 23 de Feb de 08, 17:27:48 pm »
El nostre local és el cel , que és gran i bonic

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Local social?
« Respondre #5 el: 23 de Feb de 08, 17:55:01 pm »
El nostre local és el cel , que és gran i bonic

Qué bonic, casi plore i tot...

;D
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat meteoloco

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
Re: Local social?
« Respondre #6 el: 23 de Feb de 08, 19:22:36 pm »
Pense que de moment el local social no seria imprescindible; ara bé el que si que seria convenient tindre és algun apartat de correus on l'Avamet puga rebre tota la correspondència que aniria generant dia a dia, més encara en els moments de la seva constitució legal. També podria valdre un domicili particular si volem estalviar-nos 30€.

Després, una vegada ja constituïda l'Avamet i organitzant activitats, es podria negociar amb les diferents administracions (local, provincial i autonòmica) la posibilitat de tindre un local públic.
Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm



No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)