Aprofite per a fer un xicotet resum de les vacances per Escòcia. Podem dividir a Escòcia en dos meitats. La meitat sud molt verda amb frondosos boscos i terres per a pasturar; i la meitat nord (highlands), terres altes amb manca de vegetació arbòrea però amb una túpida catifa (semblant a la tundra) on brollava l'aigua a nivell del sol formant nombrosos i xicotets llacs d'aigua.
En el viatge d'anada.

Vaja un aterratge a l'aeroport d'Edimburgo. No se com vaig poder llevar la foto.
:ein: :ein:
Temperatura a l'arribada 11ºC :cubi:

Això és el que dinàvem. Pasta i pizza, pizza i pasta. Eixos macarrons (pennes a Escòcia) picaven com un dimoni. Encara els cambrers, s'apropaven i et dien
"Do you want black pepper? Nooooooooooooooooooooooooooooooooooo

El castell d'Edimburgo. Impresionant. No tinc paraules.

La new town, des de'l Castell d'Edimburgo.

... i els jardins on sol anar la gent a prendre el poc sol que hi fa. de totes formes llevat el primer dia que si que va fer fred i va aplegar a ploure, la resta de la setmana va fer temperatures molt agradables amb màximes de 23-24ºC

Bonica

Sense mans......

... i per l'esquerra. Però el pitjor no és això; el pitjor és agafar les rotondes per l'esquerra. :ein:

Camí a Inverness (highlands), el cel ens va sorprendre amb estos lenticulars.

No podia faltar la visita al Llac Ness. Ací intentat emular a DiCaprio a Titanic. El capità del vaixell o el que fora, em va tocar a l'ordre. :oops:

Per cert, ni rastre de Nessie

Ruines del castell de urquhart

Estes parlàven també en anglés

i Ja a l'Illa de Skye, intentant fer vindre a una ovelleta

el port de la capital de l'Illa de Skye (Portree). Donava sensació de tranquil.litat.

Brolls d'aigua

Les serres de Glencole entre Fort William i Glasgow.

Com m'agradaria viure ahí.

I ja per a finalitzar, un cumulonimbus a la vertical de Madrid, segons calcule.