Autor Tema: Escòcia. Aigua a borbollons  (Llegit 4729 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
Escòcia. Aigua a borbollons
« el: 02 de Ago de 08, 18:47:04 pm »
Aprofite per a fer un xicotet resum de les vacances per Escòcia. Podem dividir a Escòcia en dos meitats. La meitat sud molt verda amb frondosos boscos i terres per a pasturar; i la meitat nord (highlands), terres altes amb manca de vegetació arbòrea però amb una túpida catifa (semblant a la tundra) on brollava l'aigua a nivell del sol formant nombrosos i xicotets llacs d'aigua.

En el viatge d'anada.

Vaja un aterratge a l'aeroport d'Edimburgo. No se com vaig poder llevar la foto. 
:ein: :ein:
Temperatura a l'arribada 11ºC :cubi:

Això és el que dinàvem. Pasta i pizza, pizza i pasta. Eixos macarrons (pennes a Escòcia) picaven com un dimoni. Encara els cambrers, s'apropaven i et dien "Do you want black pepper? Nooooooooooooooooooooooooooooooooooo

El castell d'Edimburgo. Impresionant. No tinc paraules.

La new town, des de'l Castell d'Edimburgo.

... i els jardins on sol anar la gent a prendre el poc sol que hi fa. de totes formes llevat el primer dia que si que va fer fred i va aplegar a ploure, la resta de la setmana va fer temperatures molt agradables amb màximes de 23-24ºC

Bonica

Sense mans......

... i per l'esquerra. Però el pitjor no és això; el pitjor és agafar les rotondes per l'esquerra.  :ein:

Camí a Inverness (highlands), el cel ens va sorprendre amb estos lenticulars.

No podia faltar la visita al Llac Ness. Ací intentat emular a DiCaprio a Titanic. El capità del vaixell o el que fora, em va tocar a l'ordre.  :oops:

Per cert, ni rastre de Nessie

Ruines del castell de urquhart

Estes parlàven també en anglés

i Ja a l'Illa de Skye, intentant fer vindre a una ovelleta  ;D

el port de la capital de l'Illa de Skye (Portree). Donava sensació de tranquil.litat.

Brolls d'aigua

Les serres de Glencole entre Fort William i Glasgow.

Com m'agradaria viure ahí.  :D

I ja per a finalitzar, un cumulonimbus a la vertical de Madrid, segons calcule.

« Darrera modificació: 02 de Ago de 08, 19:53:12 pm per meteoloco »
Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm

No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Escòcia. Aigua a borbollons
« Respondre #1 el: 03 de Ago de 08, 12:50:43 pm »
Quin reportatge més complet !! Turisme, verdor, natura, meteorologia...

Quina verdor hi ha per allà dalt.. impressionant. Vau arriar a vore al monstre del Llac Ness? M'avien dit que les aigues d'eixe llac eren molt oscures, i es veu que si...

Gràcies per compartir-lo.

;)
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Zen
« Respondre #2 el: 03 de Ago de 08, 20:25:05 pm »

Vau arriar a vore al monstre del Llac Ness? M'avien dit que les aigues d'eixe llac eren molt oscures, i es veu que si...

;)

Ací et presente a Nessie. Però crec que a este no et refereixes.

I és cert que les aigües del Llac Ness son molt oscures degut a la tipologia del llims o sediments que hi ha al fons del llac; un  llac que arriba a tindre fins a 250 metres de profunditat.
« Darrera modificació: 03 de Ago de 08, 20:26:36 pm per meteoloco »

No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #3 el: 04 de Ago de 08, 01:12:30 am »
 :D  Celebre que t'ho hages passat tan bé.

1: Vas anar a algún pub en escòcia? Van haver galtades?

2: Vas anar a algún pub en l'illa de Skye? Allí canten com els angels!

3: No sabies que a Nessie el va comprar un conegut polític d'ací per a fer un parc 'mític' al pantà de Tibi?

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Zen
« Respondre #4 el: 04 de Ago de 08, 08:18:51 am »
1.- Si que vaig estar en un pub a Edimburgo. La cervesa no resulta excesivament cara  on una pinta et pot costar unes 3 libres. El whisky és intocable; un whisky (125 ml que això no és res) et costa com a mínim 4 libres. Afortunadament a mi no m'agrada el whisky, pero he de reconèixer que en vaig tastar un molt suau.

En quant a lo de les galtades, a Edimburgo la gent em va parèixer molt correcta, ara bé a Glasgow si que no vaig entrar a cap pub precisament per això; per lo de les galtades: hooligans en estat pur.  ???

2.- El dia que vaig estar a l'Illa de Skye no vaig tindre quasi temps lliure. Vam fer vora 500 kms eixe dia molt d'ells (a l'Illa de Skye) no cabien dos vehícles en la mateixa carretera. Tenies que estar pendent de que venia de front  per a fer-te a un costat allà on pugueres, i rezant per què no fòra un autobús. Tan sols vaig tindre temps per a llevar fotos i dinar a Portree. I això que canten com el angels, m'ho crec i més a mi que m'agrada la música celta.

3.- No ho sabia, però ja no em sorprenc de res.
« Darrera modificació: 04 de Ago de 08, 08:20:52 am per meteoloco »

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
« Respondre #5 el: 21 de Ago de 08, 21:22:58 pm »
Quin reportatge més guapo, i com bé dius amb aigua a "pataes" :o

Per cert la Fontanillas i la Pluja van estar la setmana pasada a Edimburg i ja, ja penjarán el reportatge ( ja m´encarrege jo, per haberme deixat sense cámera al llarg d´una setmana... :()

Enhorabona per el viatge i com no per les fotos que has penjat. ;)
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.