Autor Tema: Voltor a Novelda  (Llegit 5006 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
Voltor a Novelda
« el: 05 de Oct de 08, 21:00:55 pm »
Esta vesprada, després del dinar, una veïna meua m'ha tocat per telèfon dient-me que hi havia un "pardalot" a la terrasa de casa meua i que la policia volia entrar per veure del que es tractava. Estranyat, com no, m'he acostat fins a casa i .....sorpresa, alce el cap i efectivament, em trobe amb un VOLTOR. L'animalet no es menejava d'on estava, tampoc estava ferit i semblava esgotat.

Allí en la terrassa estava amb dos patrulles de la policia local, els quals han pogut  localitzar un col.laborador del Seprona, ja que no hi havia cap patrulla  del Seprona de guàrdia prop d'ací. Este col.laborador, s'ha fet de forma inmediata, ràpida i profesional amb el voltor.  :o

Una vegada agafat, este col.laborador ha comentat que els voltors més prop d'ací es troben a Alcoi, on fa anys van fer una solta; però el problema és que este voltor no estava anellat; per tant es tractava d'una cria jove que hauria perdut el rumb i a més a més sense "fitxar".

Vore'l d'aprop ha sigut impresionant, principalment per les seues plumes i el seu pel.latge.

Estes tres últimes, son impresionants.

« Darrera modificació: 05 de Oct de 08, 21:15:21 pm per meteoloco »
Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm

No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

Desconnectat Almansa

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.150
  • Almansa (E. Albacete) - 700 m snm - 385 mm/any
    • El Tiempo en Almansa
Re: Voltor a Novelda
« Respondre #1 el: 05 de Oct de 08, 22:59:52 pm »
Que guapada de buitre  , que bonico que es .  :D
Si el Mugrón se encapota , o llueve mucho o no cae gota

Datos actuales en Almansa (E.Albacete)
- Estación MeteoAlmansa TV
- Estación AlmansaMeteo
- Estación DGT Almansa

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #2 el: 06 de Oct de 08, 11:52:39 am »
Ale !!

Eixos no els venen a les tendes d'animalets, no? d'Alcoi a Novelda hi han en linia recta uns 50 km.. tela marinera !!
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #3 el: 07 de Oct de 08, 18:25:54 pm »
Crec que no sols hi han en Alcoi, per que se'n veuen també al voltant del pantà de Tibi, entre el Maigmó i la Penya Roja.

Supose que els monisipals no farien com aquell de Callosa (d'Ensarrià) amb el gatot escapat.....

Desconnectat sergisellop

• Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
« Respondre #4 el: 07 de Oct de 08, 19:13:41 pm »
Quina preciositat de bitxo!!!  :o

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
« Respondre #5 el: 07 de Oct de 08, 21:54:01 pm »

Eixos no els venen a les tendes d'animalets, no?

Afortunadament  :)

Supose que els monisipals no farien com aquell de Callosa (d'Ensarrià) amb el gatot escapat.....

Tot el contrari. El va agafar un voluntari del Seprona (segons tinc entés) i el pardalot ni es va moure. Li va tirar la ma al coll i dos policies aguantant-li tot seguit el cos. Li van ficar una espècie de sac per cap, i es va quedar completament quiet.
Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm

No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

Desconnectat Llamp

• Pluja
  • *
  • Missatges: 156
  • Per davant de les tronades!
« Respondre #6 el: 14 de Oct de 08, 21:01:36 pm »
Quina enveja em fas meteoloco!! jaja.. el que donaria jo per afotar un d'aquestos i vorel de tan aprop. Recorde que fara uns tres anys tambe hi vaig vore un voltor ben gran a les rames d'uns abetos aci a Alberic!! que faria per aci el bixo?!! Una preciositat! I va portar de cap a la policia local i bombers que al final crec que el capturaren. Enhorabona per la visita que tingueres i per les fotos al convidat d'excepció! jajaja..  ;)
Alberic, Ribera Alta.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #7 el: 21 de Oct de 08, 10:45:29 am »
Parlant de voltors, també se'n va rescatar un a Albaida fa uns dies:

http://www.vilaweb.cat/www/noticia?p_idcmp=3036489&p_edi=ontinyent

Desconnectat alcoià

• Pluja
  • *
  • Missatges: 713
  • Av. País Valencià - Alcoi (Alacant)
« Respondre #8 el: 04 de Nov de 09, 10:15:19 am »
Ara han trovat un al cap de les hortes, a Alacant.

La província d'Alacant s'està voltorizant. JAJA, recorde les cares d'amics de Xixona cap a baix quan han visitat Alcoi i han vist "els pardalots eixos" sobrevolant el Preventori....

http://www.diarioinformacion.com/alicante/2009/11/04/buitre-posa-edificio-cabo-huerta/947682.html
]