Autor Tema: Novembre de 2006...  (Llegit 42199 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.846
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Novembre de 2006...
« Respondre #165 el: 08 de Nov de 06, 23:02:06 pm »
Ai mare!!!

Acabe de vindrer, estava a classe. 12,2 mm!!! Quina ilussió! Ai mare.. però qué curiós no? Ha sugut hipermegalocalitzat aixó no? Ja portem per hui dos misteris...  :n:

;D

Ei, crec que la teua estació hui no pirula,  ja m´´ he donat conter jo este migdia quant tenies dos graus mes que jo i felet, i fixat la màxima que has marcat, tenint en conter que no ha fet sol, molt alta no? ::), lo de la pluja també un poc estrany, ja que al migdia estaves igual que felet, i esta vesprada  crec que no ha plogut a La vall, o molt poquet, a no ser que haja segut una cosa com tu dius hipermegalocalitzat. ::)

Tranquil per el tema de la pluja...

Ma mare m'ha confirmat que a casa va ploure per uns instants molta, molta aigua...

A veure, ja he comentat que es veia molt negre cap a llevant, pel que es veu s'ha format "alguna cosa" que ha deixat prou aigua en aquella part de la ciutat i molt poca a on es troba ma casa, en concret 8 dècimes a la Davis i 1,2 litres al de plàstic.

Total de precipitació aquestos dos dies:

Davis: 7,6 mm
TFA: 9,8 mm

Ara ja bufa SW a 2 km/h, encara que la humitat segueix molt amunt, 96%, amb 13,7ºC.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #166 el: 09 de Nov de 06, 13:35:34 pm »
Ai mare!!!

Acabe de vindrer, estava a classe. 12,2 mm!!! Quina ilussió! Ai mare.. però qué curiós no? Ha sugut hipermegalocalitzat aixó no? Ja portem per hui dos misteris...  :n:

;D

Ei, crec que la teua estació hui no pirula,  ja m´´ he donat conter jo este migdia quant tenies dos graus mes que jo i felet, i fixat la màxima que has marcat, tenint en conter que no ha fet sol, molt alta no? ::), lo de la pluja també un poc estrany, ja que al migdia estaves igual que felet, i esta vesprada  crec que no ha plogut a La vall, o molt poquet, a no ser que haja segut una cosa com tu dius hipermegalocalitzat. ::)

Tranquil per el tema de la pluja...

Ma mare m'ha confirmat que a casa va ploure per uns instants molta, molta aigua...

Si, la veritat es que es  veia una bona negror per ahi, va ser superlocal com dius, perquè a la resta de La Vall no va caure ni una gota.

Be, hui ja ha eixit el sol, de matí la reixiuada  ha estat molt important, fins i tot bancs de boira hi havien pel clot de La Vall, minima ací d´11,7º, ara 17,6º, sol amb algun nuvol baix i 80% d´HR.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #167 el: 09 de Nov de 06, 16:38:35 pm »
Ja vos ho dia jo ahir, que el canvi de vent igual duia sorpresa. Llástima de haver segut tant ràpid que sols ha donat temps de formar algo tant localizat, em pensava que també li arribaria algo a Mario.

Ací ha estat tot el matí ras, pero a partir del mig dia a anat cobrintse i ara està posant-se molt negre  ::) a vore que passa, pero no espere res.

PD: Tinc desconectada l'estació de meteoclimatic perque estic fent proves amb el nou software.

Per cert Timonet, he pensat si em pots deixar algun raconet del teu forus com a lloc on llançar este programa per a la WS3600 per a qui vullga descarregarlo, i com a lloc on fer preguntes de funcionament, etc... que es pareix? Crec que li pot donar molta importancia al teu forus.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #168 el: 09 de Nov de 06, 17:13:16 pm »
Desde la finestra de ma casa esta vesprada s'han vist creixements importants de cúmuls cap al NE, però després de "tombar-me" una miqueta, s'havien desfet la majoria d'ells i la resta s'havien desplaçat cap al NO.

Llueix el sol a Ontinyent, però hi ha molta humita a l'ambient, quasi del 80% ara mateix, amb 17,4ºC. Màxima de 19,9ºC i mínima de 11,1ºC.

Tant la meua estació com la de Germanies han marcat 0,2 mm, i la del Jaume I, 0,1 mm. Possiblement es tracte de precipitació produïda per la mateixa boira i humitat ambiental, però és curiós que en l'estació del Llombo s'ha registrat cap a la 1 de la niti a la de Germanies cap a les 6:30 de la matinada.
« Darrera modificació: 09 de Nov de 06, 17:20:57 pm per felet »

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
    • Ontimet
« Respondre #169 el: 09 de Nov de 06, 21:28:53 pm »
Ei, per fí ha acabat el dia de hui... estic fet una merdeta... tinc un mal Dijous...

Bé, la veritat que hui ha sigut un dia d'ixos que vas per el carrer amb bon ambient  :sn: :sn:... solet, airet... i pocs núvols... ( i els que hi havien estàven dessarrollant-se...) i les màximes de hui ha València han sigut de prácticament 22ºC... i mare, fea calor amb mànega llarga!

Però per el poc temps que m'he conectat hui, he vist que les temperatures ja baixen a rapidessa quan el sol s'amaga ben prompte ja... i com exemple, al Baradello ja tenen 7,6ºC!!!  :floc: :floc:

Bé, demà cap a les 18,30 ja estré en casa, i actualitzaré les dades pluviométriques...

PD; Vaqueret, clar que podem fer aixó...  :)
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)
Consulta les dades d'Ontinyent - Germanies des de ontimet.es

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
    • Ontimet
« Respondre #170 el: 10 de Nov de 06, 11:49:27 am »
Bon dia...

Minima d'11,4ºC a la meva estació... amplituts térmiques elevades aquestos dies...

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #171 el: 10 de Nov de 06, 13:00:33 pm »
Bon dia...

Minima d'11,4ºC a la meva estació... amplituts térmiques elevades aquestos dies...

A la meua estació ha sigut de 10,6ºC...

S'observen alguns cúmuls no massa desenvolupats al cel, 19,0ºC, 70%, 1028,6 hPa i NE a 6 km/h.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #172 el: 10 de Nov de 06, 14:03:03 pm »

En Otos 12,1º amb presència de nuvols baixos al llarg de la nit.

Condicions actuals:

18,9º C
  76% HR
  SE 0/5 km/h
  1.027,6 hPa
  2/8

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
    • Ontimet
« Respondre #173 el: 10 de Nov de 06, 17:20:37 pm »
Màxima de 21,0ºC a la meva estació...  :sn:

:p: :p:

Dades pluviomètriques Hellmann mes de Novembre... 75,7 mm.

Desconnectat Montduver

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 3
  • Gandia, La Safor
« Respondre #174 el: 10 de Nov de 06, 19:21:55 pm »
Bona vesprada açi despres de la bona regada,tenim 16graus amb 83%hr i boira
El recull de precipitacions es:
Novembre:180mm
Any:571mm ;D
Bon cap de setmana :)

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
    • Ontimet
« Respondre #175 el: 10 de Nov de 06, 20:27:02 pm »
Collins... de 180 mm a 70 i pocs a 40 km més endins...  ::)

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #176 el: 10 de Nov de 06, 21:34:52 pm »
Collins... de 180 mm a 70 i pocs a 40 km més endins...  ::)

I de 180 a 63 en encara en  menys kilòmetres :o, i si te´n vas a la part mes oriental de La Vall, les diferències encara serien majors :o, ja que per aquella part de La Vall encara ha plogut menys que ací :o, ara que vaig de rura per la Vall ho vaig comprobar, ::) fins i tot dins de la mateixa comarca de La safor, de segur que les diferències han estat molt notables entre els pobles  costaners i els pobles mes interiors, fins i tot dins de la mateixa Gandia es noten les diferències, l´estació de Radio Gandia porta registrats 162 mm, i es que les pluges van tindre un caracter convectiu en el darrer episodi. :t:

Pel que fa al dia de hui, 20,9º de màxima, en un dia molt tranquil i humit.

Dades actuals:
  15,5º
  83% HR
  1.029,2 hPa
  NE 0/5 km/h
  0/8

« Darrera modificació: 10 de Nov de 06, 21:39:27 pm per carboner »

Desconnectat Almansa

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.150
  • Almansa (E. Albacete) - 700 m snm - 385 mm/any
    • El Tiempo en Almansa
« Respondre #177 el: 10 de Nov de 06, 23:50:42 pm »
Bona nit des d'Almansa , 8,7ºC al centre d'Almansa i un 90% d'humitat  , cel ras .

Lo més probable es que se fique la boira a primera hora de demà , com ha passat els darrers dos díes, encara que es desfarà a primera hora del matí en quan calfe el sol .

Molt bonico el mar de nuvols que es veu estos díes des de les montanyes mes altes del terme , a vore si demà a primera hora puc fer alguna foto de la boira des d'amunt  ;)
Si el Mugrón se encapota , o llueve mucho o no cae gota

Datos actuales en Almansa (E.Albacete)
- Estación MeteoAlmansa TV
- Estación AlmansaMeteo
- Estación DGT Almansa

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #178 el: 11 de Nov de 06, 08:54:24 am »
Bon dia.

Matí assolellat a Ontinyent, amb la mateixa mínima que ahir: 10,6ºC. Des de la meua posició no s'observa boira. A més, el ponent bufa a 10 km/h, amb 75% d'humitat relativa i 1031,1 hPa.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
    • Ontimet
« Respondre #179 el: 11 de Nov de 06, 10:31:18 am »
Bon dia.

Matí assolellat a Ontinyent, amb la mateixa mínima que ahir: 10,6ºC. Des de la meua posició no s'observa boira. A més, el ponent bufa a 10 km/h, amb 75% d'humitat relativa i 1031,1 hPa.

I nit d'inversió clara...

Mínima a l'estació de Quatretonda... 7,9ºC  :o