Hola Timonet. Eixe és també el problema. Tinc un portàtil que té un any i no estableix comunicació amb la consola de la estació; tot i que vaig comprar un adaptador RS-232, USB per al portàtil (per què molts portàtils no tenen port RS-232. No si si t'en recordaras que ja et vaig fer esta pregunta (en un privat) i em vas dir que no era problema de sowtware ni de configuració; simplement que n'hi ha portàtils que no funcionen, o no reconeixen el port i pel que he pogut vore no soc l'únic

. No me funciona el vws. Em vas facilitar també un direcció on es tractava este mateix problema.
Per tant la solució es conectar-la al Pentium II a 350. També el que estic pensant es vore de fer-me amb un ordinador vell (preferiblement portàtil, però tampoc necesariament), i dedicar-lo exclusivament al vws i meteoclimàtic, per què el vws funciona amb un requisits mínims,de tal manera que si "peta" tinc de repost el pentium II.
En quant a la qüestió de la "garita" em referia a la caseta (molta pasta també). De tota manera, segons tinc entés "el abrigo" per al sensor (abrigo Davis) quan li pega directament el sol i no bufa res de vent, augmenta sensiblement la temperatura de l'interior. Es així?. Convendria posar-li un sistema de ventilació forçada?.
Crec que el que vaig a fer es actualitzar la versió del vws, fer-me amb una garita (tot i que la situació del sensor exterior és molt bona, ja que esta baix d'un texat de formigó orientat al nort sense pegar-li el sol, i obert als cuatro punt cardinals excepte el sud), i conectar-ho tot al pentium II. Entre tant a vore si em puc fer amb alguna antigualla d'ordinador.
Val, moltes gràcies.