Autor Tema: problema lacrosse3600 consola  (Llegit 1193 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat tempvs

  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 16
problema lacrosse3600 consola
« el: 19 de Feb de 08, 15:39:25 pm »
hola,
tinc la estacio K.O
pues resulta que la consola al iniciar-la connectant-la al corrent fica un missatge qie diu "no epr " no se ben be el que significa pero supose que es referix a la memoria eprom ,volia saber a vore si vaqueret ho sap , que li passa a vore si he fotut la memoria y me toca camviar la consola  >:(,tambe he mirat y no es conecta amb  l'ordinador y la data tambe es reinicia com si l' hagueres formatejat lo demes funciona correctament.

salutacions.
Barrio del Cristo, València.

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: problema lacrosse3600 consola
« Respondre #1 el: 19 de Feb de 08, 16:17:52 pm »
A primera vista No EPR significa lo que dius: que no troba la EPROM. Pero això pot ser per moltes raons.
Si té les bateries baixes també ho posa, lo qual vol dir que lo mes segur és que s'haja espatllat o bé el regulador de corrent de entrada (un xip amb tres patetes amb numeració que comença per 78** o per 79**) o alguna resistència associada.

Si tens nocions d'electrònica no crec que es resulte complicat comprovar eixe punt.

Tampòc està de més, una volta desarmada la consola, apretar la EEPROM (el xip amb una finestreta al damunt) no siga que haja perdut conexió amb alguna patilla.

Pero tens un 99% de possiblitats de que t'haja volat el regulador de 5V (segur que un 7805) i algun condensador electrolític associat.