Autor Tema: 22 de febrer a plantar els arbrets!!  (Llegit 1562 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Llamp

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 156
  • Per davant de les tronades!
22 de febrer a plantar els arbrets!!
« el: 03 de Nov de 08, 17:56:49 pm »
Hola amics!! Una companya de feina m'ha passat una proposta que ha realtizat la generalitat per al dia de l'arbre al País Valencià. Es tracta bàsicament de que cada persona que ho sol·licite pot demanar fins a 5 arbres gratuitament per a plantar-los allà on vulga o crega cadascú convenient. Aleshores se m'ha ocorregut que podriem ajuntar-nos i anar tots junts a plantar-los a Mariola, la Font Roja, per la serra del Benicadell,.. o on siga.. S'animeu? Encara que el dia de l'arbre es el 31 de gener, ho publique ara perque la sol·licitut dels arbres es te que realitzar abans del 31 d'aquest mes. Proposeu també llocs on es podia dur a terme i rutes que podriem fer aprofitant l'excusa. Apunteu-vos!!  ;)

http://wwws.gva.es/Prop/prop.jsp?idioma=VA&redirector=http%3A//wwws.gva.es/Prop/htdocs/detalles/procedimientos/detalleprocedimiento.jsp%3Fidioma%3DVA%26id_proc%3D666
« Darrera modificació: 31 de Gen de 09, 21:00:05 pm per Llamp »
Alberic, Ribera Alta.

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Proposta per al dia de l'arbre
« Respondre #1 el: 03 de Nov de 08, 18:02:57 pm »
Em pareix una proposta molt molt bona, llamp  !!

A més de que serveix com a excusa perfecta per a fer unes canyes abans, parlar i vorer cares noves del fòrum a la serra !!

A mí em té igual la serra que siga, les que has dit són bones... també estaria bé una que ens pille a tots a menys distància possible.

:D
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Damimet

  • Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
Re: Proposta per al dia de l'arbre
« Respondre #2 el: 03 de Nov de 08, 22:36:52 pm »
Excel-lent idea. Em dona igual el puesto pero vote per Marola o Benicadell ja que les coneixia en arbres i els van cremar.






No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.


Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat H2O

  • Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
Re: Proposta per al dia de l'arbre
« Respondre #3 el: 04 de Nov de 08, 00:23:49 am »
Bona idea,  la Serreta seria també un bon puesto, en la zona del incendi, a més  hi ha bon acces amb el cotxe,  bona terra,   sombreta i els abres podien arrelar be

Desconnectat Llamp

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 156
  • Per davant de les tronades!
Re: Proposta per al dia de l'arbre
« Respondre #4 el: 04 de Nov de 08, 19:32:36 pm »
Fantastic! De moment ja em som 4, que faria un total de 20 arbrets!! (I que continue pujant la xifra!!) I les birretes per descomptat, sense gasolina el cotxe no funciona! ejejje.. El que no tinc clar es a la sol·licitut el que caldria ficar a la casella de "propietari del terreny"¿?. Ah i animeu-se també tots aquells que viviu lluny d'esta zona que hem dit, els arbres es poden plantar per tot arreu, inclús a finques privades!  :)
« Darrera modificació: 04 de Nov de 08, 19:35:56 pm per Llamp »
Alberic, Ribera Alta.

Desconnectat Llamp

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 156
  • Per davant de les tronades!
Re: Proposta per al dia de l'arbre
« Respondre #5 el: 06 de Nov de 08, 22:42:02 pm »
Segons m'han informat encara que es pot sol·licitar qualsevol espècie, el mes segur es que als vivers sols es disposse de pins, carrasques i tal vegada alcis també. Per als que vos pillen lluny els vivers no vos preocupeu perque amb una fotocopia del dni ho podria recollir qualsevol altra persona. En quant al lloc on plantar-ho a mi personalment m'agraden tots els llocs que haveu dit, però estaria bé que fixarem una data màxima per a decidir on anirem finalment i aixi poder entregar la sol·licitut sense preses i anar tots al mateix lloc a plantar.
Alberic, Ribera Alta.

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Proposta per al dia de l'arbre
« Respondre #6 el: 10 de Nov de 08, 17:49:01 pm »
Bé, com ho veieu? Jo fixaria ja una data...

S'ha de presentar aquest document http://wwws.gva.es/downloads/publicados/IN/27008_VA.pdf amb la informació corresponent que tenim que decidir.

Per altra banda una cosa que no m'agradat molt és que per a recollir les plantes hem d'anar...

Alacant:
- Santa Faç (Santa Faç) - Telèfon: 965150810
- Guardamar (Guardamar de Segura) - Telèfon: 965971012

Castelló:
- Forn del Vidre (La Pobla de Benifassà) - Contacteu amb l'ajuntament per a més informació.

València:
- Quart de Poblet (Quart de Poblet) - Carretera de Madrid, front 'Cervezas El Águila', Telèfon: 961920300
- La Hunde (Ayora) - Contacteu amb l'ajuntament per a més informació.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat fontanillas

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 150
Re: Proposta per al dia de l'arbre
« Respondre #7 el: 10 de Nov de 08, 18:28:21 pm »
Está muy bien la idea, pero lo tenéis complicado para plantar donde estáis comentando, esas zonas corresponden a ayuntamientos y otros. Vosotros lo haríais de forma "particular" con lo que necesitáis un terreno donde plantarlo que sea de propiedad o bien vuestra o bien de algún conocido que se preste y que rellene el consentimiento está claro.

Mirar bien el tema.


"Hay un lugar nombrado Ibi, en el que hay dos castillos: El uno nombrado el «Castell Vell»; y el otro el «Castell Vermell»

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Proposta per al dia de l'arbre
« Respondre #8 el: 10 de Nov de 08, 18:31:07 pm »
Vale, alguien tiene un terreno en el monte? ;D
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat H2O

  • Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
Re: Proposta per al dia de l'arbre
« Respondre #9 el: 10 de Nov de 08, 21:08:12 pm »
Yo haria de guerrillero naturalista y lo plantaria donde  me guste( siempre que sea terreno forestal, vamos en lo alto de la sierra)  , como llevo haciendo desde hace muchos años por San Cristobal

Desconnectat fontanillas

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 150
Re: Proposta per al dia de l'arbre
« Respondre #10 el: 11 de Nov de 08, 08:20:01 am »
Yo haria de guerrillero naturalista y lo plantaria donde  me guste( siempre que sea terreno forestal, vamos en lo alto de la sierra)  , como llevo haciendo desde hace muchos años por San Cristobal

Eiii!! Curro Jimenez!! Vamos a ver, para solicitar los "arbolitos" tienes que indicar donde los vas a plantar y adjuntar el consentimiento de los propietarios del terreno. Luego los plantas donde quieras, pero antes has de hacer lo otro.

Vale, alguien tiene un terreno en el monte? ;D

Hablaré con alguien...,pero no prometo nada
"Hay un lugar nombrado Ibi, en el que hay dos castillos: El uno nombrado el «Castell Vell»; y el otro el «Castell Vermell»

Desconnectat Llamp

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 156
  • Per davant de les tronades!
Re: Proposta per al dia de l'arbre
« Respondre #11 el: 11 de Nov de 08, 12:09:50 pm »
Citar
Per altra banda una cosa que no m'agradat molt és que per a recollir les plantes hem d'anar...

Per això no et preocupes Timonet, que jo en Quart estic en 40 minutets i amb la fotocopia del dni puc recollir els arbres de qui vullgau.

Citar
Está muy bien la idea, pero lo tenéis complicado para plantar donde estáis comentando, esas zonas corresponden a ayuntamientos y otros

Jo vote més per la opció de plantar-los a algun terrenys o muntanya pública.Encara que siga d'ajuntaments no crec que fiquen massa problemes, sobretot si els terrenys pertanyen a algu poble menudet (que tenen menys trabes administratives, menys personal fent una mateixa tasca i tot es més fàcil normalment)
Alberic, Ribera Alta.

Desconnectat Llamp

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 156
  • Per davant de les tronades!
Re: Proposta per al dia de l'arbre
« Respondre #12 el: 25 de Nov de 08, 22:25:54 pm »
Amicsss!! Crec que hem anat massa lluny amb els termes legals, revissant tranquilament la publicació fixeu-vos que diu:

- Presentació de la sol·licitud i la documentació requerida, si s'escau.
- Acreditació d'identitat, quan procedesca.
- Resolució dels directors territorials de la Conselleria de Territori i Habitatge.
- Assessorament de peticionaris per part dels agents forestals de la zona i tècnics forestals de la Conselleria de Territori i Habitatge.
- Plantació

Es a dir, que deixa les coses en mans dels tècnics forestals i en cap moment indica que faça falta (si en cas de que ho plantes a terrenys particulars) l'autorització de ningun ajuntament (entre altres coses perque molt ajuntaments no dispossen de tècnics en la matèria que assegure la idonietat de la plantació). Així que com que este divendres es l'últim dia per a presentar la sol·licitut propose que l'emplenem en el que sabem i que si ens fan dur una autorització adicional ja la durem, però mentrestant ja està la sol·licitut entregada dins la data.

Jo propose per a assegurar-nos de ja tindre els arbrets que solicitem com a data el diumenge 1 de febrer. Que vos sembla?
« Darrera modificació: 25 de Nov de 08, 22:28:48 pm per Llamp »
Alberic, Ribera Alta.

Desconnectat Llamp

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 156
  • Per davant de les tronades!
Re: Proposta per al dia de l'arbre
« Respondre #13 el: 25 de Nov de 08, 22:44:11 pm »
Ahh i se m'oblidaba.. com a lloc de plantació que vos sembla si fiquem: "Parc Natural Serra de Mariola", terme: "Agres"? Ho dic perque aixi ho deixem a mitant camí entre València i Alacant..
Alberic, Ribera Alta.

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Proposta per al dia de l'arbre
« Respondre #14 el: 26 de Nov de 08, 09:39:47 am »
Val, per mi perfecte...
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)