Autor Tema: Trobada en La Vall d´Albaida. BIODIVERS CARRÍCOLA. 28-05-2011  (Llegit 898 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.849
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Trobada en La Vall d´Albaida. BIODIVERS CARRÍCOLA. 28-05-2011
« Respondre #30 el: 25 de Mai de 11, 22:08:22 pm »
Em pareix perfecte...  ;)

Desconnectat carboner

  • Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Re: Trobada en La Vall d´Albaida. BIODIVERS CARRÍCOLA. 28-05-2011
« Respondre #31 el: 27 de Mai de 11, 16:27:37 pm »


  No em puc fer en Vaqueret, a vore si dona senyals de vida, el movil el te "apagado o fuera de cobertura"
                 

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat ELAN

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 475
Re: Trobada en La Vall d´Albaida. BIODIVERS CARRÍCOLA. 28-05-2011
« Respondre #32 el: 27 de Mai de 11, 17:16:41 pm »
Li enviaré un e-mail als dos correus que tinc d´ ell, li donaré al meu número de movil i al teu Mario , a vore si tenin sort i llig els missatjes .

M´agradaría que vinguera,  al igual que Manu , L´herberet , altre que tampoc ha donat signals de vida.

Fins demá a tots .   :)

Desconnectat Pego

  • Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
Re: Trobada en La Vall d´Albaida. BIODIVERS CARRÍCOLA. 28-05-2011
« Respondre #33 el: 27 de Mai de 11, 18:16:20 pm »
Hola, ja sóc ací...he tingut unes setmanes amb molta feina (no, no penseu mal que no em presentava a alcalde, però he estat dos caps de setmana seguits a BCN i no he parat gens ni mica).
En fi, en quant a la quedada, demà matí tinc que anar a Alacant per un rollo d'amistats però he posat cara de cabra morta i pense que m'escaparé per a arribar a l'hora de dinar i que s'en foten les amistats (bé, demà seran ja ex-amistats  ;)).
Supose que per anar d'Alacant a la Vall d'Albaida serà millor per l'autovia a Alcoi i després pel port d'Albaida, no?
Si algú pot dir-em alguna coseta millor... tb estaria bé tindre el telèfon d'algu per si em perc per eixes terres de secà...
Aixó doncs fin demà a l'hora de la paelleta...



Desconnectat carboner

  • Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Re: Trobada en La Vall d´Albaida. BIODIVERS CARRÍCOLA. 28-05-2011
« Respondre #34 el: 27 de Mai de 11, 20:09:29 pm »

 Mel Alex.

  Des d´Alacant , per on dius, pujes cap Alcoi, direcció València, quant baixes el port d´Albaida voras una senyal que posa Atzaneta, tires per ahi direcció Atzaneta, entres al poble tot recte, i despres de baixar un carrer , voras una senyal que et tira cap a la dreta direcció Carricola, es facil.

 Elan, tu has d´anar cap a gandia, agarres direccio L´Olleria i ja voras la senyal que posa Otos, entres a Otos i si vols tren vens en mi. Ja ho xarrem.

 De moment, a falta de parlar en vaqueret, de moment te el movil apagat, som:

   Felet
   Eva
   Meteonix
   Nevà Grossa
   Pego
   Elan
   Carboner.

   Poquets, però bons.

 
                 

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat ELAN

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 475
Re: Trobada en La Vall d´Albaida. BIODIVERS CARRÍCOLA. 28-05-2011
« Respondre #35 el: 27 de Mai de 11, 20:13:42 pm »
Grácies Marius, per preocupar-te per la meua arrivada, pero jo ja m´havia tret de la guia Michelin la ruta , i concorda amb el que m´has dit,

Fins demá amic.  ;)

posdata, també li he enviat un privat a Alex-Pego, amb el meu movil per si es pert o alguna cosa.

Al Vaqueret li enviat aquesta vesprada un e-mail, i res, desaparecido en combate 33

Se n´abra anat a treballar al Sudán ?  pipa*
« Darrera modificació: 27 de Mai de 11, 20:17:24 pm per ELAN »

Desconnectat carboner

  • Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Re: Trobada en La Vall d´Albaida. BIODIVERS CARRÍCOLA. 28-05-2011
« Respondre #36 el: 27 de Mai de 11, 22:28:21 pm »

 Vaqueret continua amb el movil apagat.

  Ha surgit un xicotet problema, la mateixa conferència que ha fet que demà no tingam guia, ens ha fotut el dinar al baret de Carricola, m´ha cridat l´ama del bar i m´ ha dit que s´ha apuntat mes gent del que contava, de la conferència i que no cavem al bar, ja que ells ho tenien reservat abans, m´ha dit que si que ens podia fer la paella, però per enportarse-la per ahi, però he pensat que millor que ens servisquen, per ahi al sol , uffff. aixina que dinarem en Otos, en un bar, on ens faran també una paella ben bona, i d´otos a Carricola hi han 5 minuts.
                 

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat sergisellop

  • Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
Re: Trobada en La Vall d´Albaida. BIODIVERS CARRÍCOLA. 28-05-2011
« Respondre #37 el: 27 de Mai de 11, 22:39:56 pm »
Otos a Carricola hi han 5 minuts.
Otos? Això on està?
 ;D ;D


Bones paelles fareu per allà!!!

Desconnectat ELAN

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 475
Re: Trobada en La Vall d´Albaida. BIODIVERS CARRÍCOLA. 28-05-2011
« Respondre #38 el: 27 de Mai de 11, 22:54:34 pm »
Me parese perfesto , non problem Marius,  ;D

no et preocupes mes amic, tot surtirá bé  :)

Desconnectat Pego

  • Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
Re: Trobada en La Vall d´Albaida. BIODIVERS CARRÍCOLA. 28-05-2011
« Respondre #39 el: 27 de Mai de 11, 23:20:41 pm »
Així m'agrada tot ordre i perfecció, pareixem suïssos, jua,jua... Jo como arribaré a hora horà em dieu a on tinc el plat d'arrós i prou... que més dona un poble que un altre  :).
« Darrera modificació: 27 de Mai de 11, 23:22:27 pm per Pego »



Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.849
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Trobada en La Vall d´Albaida. BIODIVERS CARRÍCOLA. 28-05-2011
« Respondre #40 el: 27 de Mai de 11, 23:37:08 pm »
Molt bé, estic segur que dinarem de categoria  ;)

Fins demà, companys!  ;)

Desconnectat carboner

  • Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Re: Trobada en La Vall d´Albaida. BIODIVERS CARRÍCOLA. 28-05-2011
« Respondre #41 el: 28 de Mai de 11, 00:31:33 am »
Així m'agrada tot ordre i perfecció, pareixem suïssos, jua,jua... Jo como arribaré a hora horà em dieu a on tinc el plat d'arrós i prou... que més dona un poble que un altre  :).

  Home, no es lo mateix Otos que Carricola, eh!!!!!!!!!!!!!!!!, on anem a posar, jejeje, vinga, fins demà.
                 

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat sergisellop

  • Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
Re: Trobada en La Vall d´Albaida. BIODIVERS CARRÍCOLA. 28-05-2011
« Respondre #42 el: 29 de Mai de 11, 10:44:53 am »
Una trobada perfecta on ho hem passat la mar de bé i hem descobert com són els "senders" del Benicadell. La paella... ummmm.... boníssima!!!
Gràcies Mario!!!!  ;)

Ací unes fotos










I la resta del dia...

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.849
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Trobada en La Vall d´Albaida. BIODIVERS CARRÍCOLA. 28-05-2011
« Respondre #43 el: 29 de Mai de 11, 11:10:06 am »
Extraordinari reportatge per a una ruta interessantíssima pel cor de la Vall d'Albaida!  :D

Ho vàrem passar molt bé, tant pel paisatge i els "estranys" elements que el poblaven com per la companyia, ben grata com sempre.

Una forta abraçada a tots/es i a vore si en la pròxima som més gent...

Desconnectat ELAN

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 475
Re: Trobada en La Vall d´Albaida. BIODIVERS CARRÍCOLA. 28-05-2011
« Respondre #44 el: 29 de Mai de 11, 13:18:51 pm »
hola a tots !

ahir va ens va surtir un día genial, pel matí teníen cirrostratos i alguns estratos, que no deixaben passar el sol , lo cual es va agraïr moltissim ja que la travessía va ser llarga i cara amunt, i amb sol ens averem torrat i les forçes segur que averen menguat , al arrribar al castell, van trobar un home que portava la clau per entrar dins i poder putjar a la torre de güaita , i aixó ens va fer poder gaudir de unes vistes impresionants,  a eixes hores el cel començaba a obrier-se en grans clars , gracies al estratocumulus ( son als estratos pero en forats , deguts a les corrents verticals o algunes horitzontals que trenquen la nuvulositat i aixó ja ens dia que no plouría , genial per a poder acabar la jornada) .

La baixada del castell , va tindre els seus moments politics, uns dien la senda per aquí, i altres veïen la senda per altre lloc, conclusió Marius i jo vam tirar al devant atravessant com les cabres montanya a través, i en 15 minuts, varem arrivar baix, la resta ens seguia pero no sense els comentaris de que " per açí no es veguen les senyals de la senda, i Mario i jo, sí estan per açí , era mentira evidentemente , el que voliem era arribar baix, estabem una mica cansats i vam arrastrar al resto de la tropa,  :-si

Abans de dinar va arribar Toni (Nevagrossa) y Alex (Pego ) , i tots cap a Otos, la paella estava de muerte, varem repetir dos plats casi tots, després un bon cafenot, i a continuar la ruta del aigua per Carricola, a les 16,30 h, ahí els sol ja apretava mes , pero al anar entre arbres i fons , la brisa ens refrescaba , , finalitzada la ruta cap a les 18,30 h. , cada mochuelo regresó a su nido. :D

Grácis Sergi (Meteonix) per les fotos tan boniques, així la resta del foro pot fer-se una idea de com va ser el día, son dignes del NATIONAL GEOGRAFIC,  UN ABRAÇ  A TOST COMPANYS,  fins l´altra excursio , que espere que no siga molt tart.