Autor Tema: Novembre de 2006...  (Llegit 45694 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat carboner

  • Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Re: Novembre de 2006...
« Respondre #105 el: 07 de Nov de 06, 12:23:35 pm »


  Mig dia i sense caure una gota :'(,  fins i tot fa un moment el sol lluia amb força, i llocs  ja amb prop de 70 mm. :o
                 

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: Novembre de 2006...
« Respondre #106 el: 07 de Nov de 06, 13:32:18 pm »
Com em temía.... ni gota!

Ho tinc comprovat, per a que ploga, els del canal 9 tenen que dir que farà sol o, al menys, posar "ous fregits".

Amb l'ilusíó que m'havia fet estos dies arrere, quan dien que faria sol estos dies.  :'(



Dades actuals (7/11/06 a les 13:34)

Temperatura:                                 
Actual: 14.5oC
Màx. :..... 15.3oC a les 10:27
Mín. :..... 11.6oC a les 4:59
Mitja :..... 13.3oC
M. Mes:..... 12.4oC


Humitat:
Actual: .. 81%
Màx. : .. 92% a les 5:03
Mín. : .. 78% a les 10:50
Mitja : .. 86%
Presió:
Actual: .. 1016.91
Màx. : .. 1020.97 a les 0:00
Mín. : .. 1016.91 a les 13:14
Tend. : .. -0.509 hPa/h

Vent:
Actual: .. 10 km/h ESE
Màx. : .. 26 km/h a les 10:46

Precipitació:
Huí : 0.0 mm
Máx "(in)/h : 43.60
Més : 52.1 mm

Salut!.  ;)

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.849
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Novembre de 2006...
« Respondre #107 el: 07 de Nov de 06, 18:45:11 pm »
S'ha de vore, amb les trombes d'aigua que em trobe per la carretera (ara fa uns minuts a l'alçada d'Aielo de Malferit) i a Ontinyent no arriba ni a mig litre  >:(

Precipitacions repartides molt irregularment al territori valencià i d'intensitat també molt irregular.

Desconnectat Cumulusnimbus

  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 46
Re: Novembre de 2006...
« Respondre #108 el: 07 de Nov de 06, 19:14:24 pm »
Bé, a Castalla está portant-se molt bé la cosa. Huí 15mm més medits tant a la automática com a les dos hellmans que tinc, décima amunt décima avall. I caiguts de una forma molt moderada i excel.lent per a la terra. Ja portem 67mm en el mes molt molt ben caiguts.

La veritat es que el vent está venint de Sudest, junt un fluxe del SO en altitud, la qual cosa està afavorint, de moment, més les pluges a els valls d´Alacant que miren al Sudest, i la vesant Sud de estes serres, i li costa més de entrar a la vessant nord i terç sud de Valencia. Però en girarse un poc cap a llevant més pur rápidament ens pasarieu.
No obstant per a demà les previsions donen sudest al terç sud de la Comunitat, per la qual cosa es molt posible que els que esteu al terç sud de Valencia i extrem nordest d´Alacant no tingueu unes pluges tan fortes ni persistents com tenieu en perspectiva. Crec que de nou demà les pluges serán més abundants zones d´Alacant a barlovent del xaloc que abans he assenyalat. I sobretot les pluges més fortes pareix que es produiràn al centre y Nord de Valencia y sud de Castelló.


Salut

Desconnectat carboner

  • Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Re: Novembre de 2006...
« Respondre #109 el: 07 de Nov de 06, 19:42:25 pm »
Bé, a Castalla está portant-se molt bé la cosa. Huí 15mm més medits tant a la automática com a les dos hellmans que tinc, décima amunt décima avall. I caiguts de una forma molt moderada i excel.lent per a la terra. Ja portem 67mm en el mes molt molt ben caiguts.

La veritat es que el vent está venint de Sudest, junt un fluxe del SO en altitud, la qual cosa està afavorint, de moment, més les pluges a els valls d´Alacant que miren al Sudest, i la vesant Sud de estes serres, i li costa més de entrar a la vessant nord i terç sud de Valencia. Però en girarse un poc cap a llevant més pur rápidament ens pasarieu.
No obstant per a demà les previsions donen sudest al terç sud de la Comunitat, per la qual cosa es molt posible que els que esteu al terç sud de Valencia i extrem nordest d´Alacant no tingueu unes pluges tan fortes ni persistents com tenieu en perspectiva. Crec que de nou demà les pluges serán més abundants zones d´Alacant a barlovent del xaloc que abans he assenyalat. I sobretot les pluges més fortes pareix que es produiràn al centre y Nord de Valencia y sud de Castelló.


Salut

  Home, almenys jo, des del primer moment que ho estic diguent; veig massa SE, eixe es un vent molt roin per a esta zona i al final aixi ha estat, quantitas ridiculkes les arreplegades per estes comarques i en poque esperançes de canviar :P, malgrat el que han dit  en totes les previsions i tots  els organismes, i es que l´experiència es el que mes ajuda en cada situació.

  2,4 mm, ara ni gota , cobert , bufa SE moderat que manté una temperatura alta de 15,6º.
                 

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Novembre de 2006...
« Respondre #110 el: 07 de Nov de 06, 19:47:39 pm »
A Ontinyent compartim el dolor de Carboner... però en més ràbia!!!  :t: :t: :t:

0,8 mm jo i 0,4 mm felet...
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.849
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Novembre de 2006...
« Respondre #111 el: 07 de Nov de 06, 19:48:39 pm »
Bé, a Castalla está portant-se molt bé la cosa. Huí 15mm més medits tant a la automática com a les dos hellmans que tinc, décima amunt décima avall. I caiguts de una forma molt moderada i excel.lent per a la terra. Ja portem 67mm en el mes molt molt ben caiguts.

La veritat es que el vent está venint de Sudest, junt un fluxe del SO en altitud, la qual cosa està afavorint, de moment, més les pluges a els valls d´Alacant que miren al Sudest, i la vesant Sud de estes serres, i li costa més de entrar a la vessant nord i terç sud de Valencia. Però en girarse un poc cap a llevant més pur rápidament ens pasarieu.
No obstant per a demà les previsions donen sudest al terç sud de la Comunitat, per la qual cosa es molt posible que els que esteu al terç sud de Valencia i extrem nordest d´Alacant no tingueu unes pluges tan fortes ni persistents com tenieu en perspectiva. Crec que de nou demà les pluges serán més abundants zones d´Alacant a barlovent del xaloc que abans he assenyalat. I sobretot les pluges més fortes pareix que es produiràn al centre y Nord de Valencia y sud de Castelló.


Salut

  Home, almenys jo, des del primer moment que ho estic diguent; veig massa SE, eixe es un vent molt roin per a esta zona i al final aixi ha estat, quantitas ridiculkes les arreplegades per estes comarques i en poque esperançes de canviar :P, malgrat el que han dit  en totes les previsions i tots  els organismes, i es que l´experiència es el que mes ajuda en cada situació.

  2,4 mm, ara ni gota , cobert , bufa SE moderat que manté una temperatura alta de 15,6º.

Bé, Carboner, les dades objectives de precipitació ahí estan i per tant se t'ha de donar la raó... de moment  ;D

A Ontinyent encara bufa gregal fluixet, amb 14,3ºC i 92% d'humitat relativa.

Com bé diu Timonet, tinc el rècord d'estació valenciama amb menys precipitació  :P

Desconnectat H2O

  • Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
Re: Novembre de 2006...
« Respondre #112 el: 07 de Nov de 06, 19:50:44 pm »
per Alcoi calcule a ull 4-5 litres o es forma algo important esta nit o el temporal  :s: :s: :s: :-[

les dades de l´ultim temporal  al final van ser 40.8 litres

Desconnectat Almansa

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.150
  • Almansa (E. Albacete) - 700 m snm - 385 mm/any
    • El Tiempo en Almansa
Re: Novembre de 2006...
« Respondre #113 el: 07 de Nov de 06, 19:54:12 pm »
Per Almansa 33mm a l'ultim temporal .

Esta vesprada plou de manera continuada, encara que debilment (1 mm/h) . Portem hui 5 mm i un total de 38 mm .
Si el Mugrón se encapota , o llueve mucho o no cae gota


Datos actuales en Almansa (E.Albacete)
- Estación MeteoAlmansa TV
- Estación AlmansaMeteo
- Estación DGT Almansa

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: Novembre de 2006...
« Respondre #114 el: 07 de Nov de 06, 20:00:32 pm »
Com molt bé ha dit el meu germà, está caent l'aigua molt bé, a raó d'uns 5 mm. per hora, de forma persistent.  De moment 15mm. Temperatura fresqueta 12o y 100% d'humetat.

Em pareix curiós que ploga en Aielo i no en Ontinyent, no era això Felet? perque està molt prop, em pareix.

Está passant-vos lo mateix que passa ací quan bufa llevant pur. De totes maneres tampoc es totalment descartable que en algun moment de la nit o de demá gire el vent i sigueu vosatros els agraciats.

Ja vorem.....

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.849
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Novembre de 2006...
« Respondre #115 el: 07 de Nov de 06, 20:04:55 pm »
Em pareix curiós que ploga en Aielo i no en Ontinyent, no era això Felet? perque està molt prop, em pareix.

Així és, uns 8 km... En vore que plovia prou entre Xàtiva i Aielo m'he dit: JA ESTÀ! Per fi ens ha tocat algo... Res de res: arribe a Ontinyent i carrers mullats de miracle i quatre dècimes al pluvio  :'(

En fi, oblidem el que ha passat hui i donem per bo tot el que puga vindre encara que no siga massa...  :P

Desconnectat Cumulusnimbus

  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 46
Re: Novembre de 2006...
« Respondre #116 el: 07 de Nov de 06, 20:10:00 pm »
Veig nuclis convectius formant-se enfront de les costes de Murcia y Almería que esta próxima nit podríem afectar a Alacant, i demà en especial al Nord i centre de Valencia i el sud i litoral de Castelló.

Desconnectat carboner

  • Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Re: Novembre de 2006...
« Respondre #117 el: 07 de Nov de 06, 20:54:44 pm »
Veig nuclis convectius formant-se enfront de les costes de Murcia y Almería que esta próxima nit podríem afectar a Alacant, i demà en especial al Nord i centre de Valencia i el sud i litoral de Castelló.

  Vaja, quins anims que ens dones també tu!!!!!!! ;D
                 

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Novembre de 2006...
« Respondre #118 el: 07 de Nov de 06, 21:27:20 pm »
Ai mare...

Vorem aigua?

Preguem per esta nit...
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat josi

  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 84
  • Aficionat!
Re: Novembre de 2006...
« Respondre #119 el: 07 de Nov de 06, 21:35:10 pm »
En Paiporta està ploven respectablemente des de fa ja mitja hora, però quina tarde de nervis esperant la explosió del SCM,  ;D ;D ;D


Mirant al radar sembla que la precipitació ja se generalitza pel golf de València i durará una estona (tota la nit?).

Ho sent pels de la Vall d'Albaida.  :-[

Salut!
Paiporta, l'Horta Sud. Valencia.