Extra topics > Turisme / Turismo

Viatge a Suïssa

(1/2) > >>

sergisellop:
Ja he tornat després de la setmaneta a Suïssa i sense massa ganes de patir... ni la calor, ni la sequera, ni la forma de ser del sud europeu.

Jo vull quedar-me per allààààààà!!!  :'(

Bé, la casa on estaven era a la població de Meiringen (http://de.wikipedia.org/wiki/Meiringen), ben al centre del país i molt prop del massís del Jungfrau. A partir d'eixe punt, van fer diverses excursions a ciutats (Bern, Luzern) i a indrets preciosos dels Alps.

Us deixe, de pas, les dades climàtiques de Meiringen que s'arrepleguen des del s.XIX i que poden trobar a una vitrina de vidre al centre del poble amb el termohigròmetre només protegit per un cristalet (què poc duraria això aquí). Espectacular la pluviometria mínima!

Meiringen

Prop de Mürren mirant cap al massís del Jungfrau (massa nuvols però espectaculars els 4.000)

De camí a Luzern

Rosenlaui

Thursee (Interlaken)

Gelmersee

Grimselpass

Vull tornaaaaar!

gregal:
Impressionants imatges, Sergi, no m´estranya que vullgues tornar. A més coincidisc amb tú en la opinió que tens de la gent del centre i Nord d´Europa. Potser no siguen tan espontanis, ni tan imaginatius, ni visquen amb la mateixa intensitat que la gent del Sud d´Europa; però tenen un sentit de la responsabilitat, un civisme, i un respecte cap a les coses i les persones del seu entorn que a mi em fa sentir enveja d´eixes societats.

Vaqueret:
Colló!!!
Jo m'haguera plantejat seriosament el quedar-me per ahí...

felet:
Fantàstic, Sergi!  :D

NEVÀ GROSSA:
Ostras Sergi, quina alegría vorer que has disfrutat a un país per a mí fantástic...

Hi han fotos molt canyeres i ben resoltes... en especial Gelmersee. ;)

Ja saps si vols tornar anar a Suïssa, en Febrer t´hen vens amb mi, i fliparás de l´hivern als Alps Suïssos.

Enhorabona per el viatge, i totes les sensacions vixcudes.

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

Go to full version