Autor Tema: Nova estació  (Llegit 5525 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MeteoCanals

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
Re:Nova estació
« Respondre #15 el: 19 de Des de 12, 01:57:35 am »
Hola a tots/es

Jo estic mirant de comprar-me la Davis Vantage Vue (http://www.vantagevue.com/). Volia preguntar-vos si algú la coneixeu i si me la recomaneu. Gràcies.

Joan Àngel

Hola company, pense que hui en dia la VUE es l'estació (a nivell d'aficcionats) que amb el seu preu poques poden competir... a mi continua agradant-me més la Pro, tot va separat, anemòmetre i penell per una banda i el pluvio i termohigròmetre per l'altra o inclus pluvio i termohigròmetre separats. La VUE ho tet tot junt, te dos coses que no m'acaben de fer, el tema de que l'anemòmetre estiguera tant junt de la carcasa... alguna miqueta perdrà però serien coses insignificants, i per ultim el pluvio, esta rodejat d'una base plana que en pluges fortes trobe que les salpicadures poden anar a para dins... també seran coses insignificants i més encara si tens un pluvio homologat per calibrar i corregir-ho quan siga necesari. De segur que si acabes comprant la VUE no el decepcionarà, te dit algunes manies personals però els que la tenen no tenen queixa, més be el contrari.

Salutacions  ;)

Desconnectat sergisellop

  • Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
Re:Nova estació
« Respondre #16 el: 20 de Des de 12, 20:39:25 pm »
La meua opinió amb la VUE, que la vaig tindre tres mesos connectada junt a una PRO, és molt bona.
Les temperatures idèntiques practicament, el vent igual i la pluja, només va fallar una mica l'únic dia que va ploure amb molta força que es va desviar 2 litres avall (de 28 de la PRO a 26 de la VUE)

Ara mateix, la transmissió de la VUE falla i envia dades errònies un parell de vegades al dia... però potser siga alguna interferència que no he sigut capaç de localitzar

Això sí, si haig de triar... la PRO

Desconnectat Alcoianet

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 352
Re:Nova estació
« Respondre #17 el: 24 de Des de 12, 12:01:45 pm »
Ahir em va arribar l'estació, ja la tinc en casa, encara que d'aci un mes no estarà operativa.

Com tinc temps vull fer les coses ben fetes, encara que no tocaré massa els sensors, que no vull perdre la garantia de dos anys. Al ser nova, no sé si tots els components funcionen correctament.

- La garita és l'objectiu principal. Em recomanes posar un ventilador o no és necessari?
- Modificar el pluvio. Amb quin material vas fer les parets? Quin pegament vas utilitzar?

Respecte al sensor d'humitat no tinc rés pensat. Faré algunes probes i el deixaré un temps, si veig que marca de menys el modificaré, pero no vull fer-ho d'inici per si en dóna algun problema i el tinc que tornar. El tema de la veleta l'he mirat, però em pareix prou complicat, tal volta en un futur. Es la meua primera estació, i tinc que anar poc a poc, ja que no tinc cap experiència previa.

La transmissió no em preocupa, tindré la estació en linea recta a uns 6 o 7 metres, en una finestra com a principal obstacle.

Moltes gràcies per la teua ajuda, a vore si pots resoldrem els dubtes ;)
Alcoi, Alacant. 560 msm

Desconnectat Jordi Donet Donet

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 321
  • BARX (La Drova)
Re:Nova estació
« Respondre #18 el: 24 de Des de 12, 17:21:33 pm »
ale, ara a torbar-se.... :)

Jo li vaig ficar el ventilador però mai el vaig connectar.....per ací sol córrer la major part del dia algo de vent així que no em vaig preocupar pel ventilador. Vaig tindre la davis i la pce connectades al mateix temps una bona temporada i la veritat és que els valors de temperatura mínims eren un poc inferiors en la PCE...i les màximes un poc superiors.........algunes dècimes però res exagerat...

Per al pluvio vaig trobar per casa una fiambrera blanca que tenia el plàstic prou gros i vaig aprofitar 2 cantons(forma de L )......ho vaig pegar amb pegament per a PVC i després amb barretes de CEYS per a PVC(d'eixes que mescla 2 components) vaig tapar la junta per a deixar-ho mes fort i també li vaig arredonir els cantos per dins per a conservar la forma original i reforçar-ho. Per últim ho vaig pintar de blanc ja que el plàstic de fiambrera no crec que durara molt de temps al sol sense protecció...
Per meteoclimatic també vaig vorer algú que va calcular la superfície de captació del pluvio i va buscar un embut que tinguera la mateixa......així la boca del pluvio es queda redona...

...m'has fet enveja amb la bricometeo....a vorer si li done una repassada a la meva i la monte al meu germà.... ;D

Desconnectat Alcoianet

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 352
Re:Nova estació
« Respondre #19 el: 24 de Des de 12, 18:10:04 pm »
Moltes gràcies per la informació, company.

A vore si després d'estos dies de dinars i sopars, em pose a la feina!
Alcoi, Alacant. 560 msm

Desconnectat H2O

  • Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
Re:Nova estació
« Respondre #20 el: 30 de Des de 12, 11:14:13 am »
Por cierto desde ayer esta en funcionamiento la nueva estación Davis vue en el círculo industrial de Alcoy  la podéis ver en meteoclimatic y próximamente en su página web como siempre con la ayuda de acif y como no de Dani.

Desconnectat Alcoianet

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 352
Re:Nova estació
« Respondre #21 el: 31 de Des de 12, 11:44:20 am »
Por cierto desde ayer esta en funcionamiento la nueva estación Davis vue en el círculo industrial de Alcoy  la podéis ver en meteoclimatic y próximamente en su página web como siempre con la ayuda de acif y como no de Dani.
En los últimos años la red de estaciones de Alcoy ha crecido de forma notable, gracias a todos por el esfuerzo y la dedicación ;)
Alcoi, Alacant. 560 msm

Desconnectat Jordi Donet Donet

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 321
  • BARX (La Drova)
Re:Nova estació
« Respondre #22 el: 03 de Feb de 13, 11:45:53 am »
Yep Alcoianet, al traure el tema em va saber mal tindre la PCE retirada i aquest dissabte li la vaig muntar a ma mare( al centre del poble). El transmissor encara estava funcionant amb les piles recarregables "sanyo enelop" que li vaig ficar fa mes de 2 anys....i això que ha estat en una caixa sense pegar-li el sol a la placa solar mes d'un.... :o
« Darrera modificació: 03 de Feb de 13, 11:50:57 am per INRI666 »

Desconnectat Alcoianet

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 352
Re:Nova estació
« Respondre #23 el: 03 de Feb de 13, 15:02:49 pm »
Jo encara la tinc guardada. Entre que no he tingut massa temps lliure estes setmanes i que el temps està sent molt avorrit...
A vore si trac temps esta setmana i em posse mans a la feina, que els models comencen a vore una situació interessant d'aci a unes setmanes.

Molt bona idea per a col·locar el pluviòmetre, vas haver de fer alguna modificació o el cable era suficient?
Alcoi, Alacant. 560 msm

Desconnectat benillup

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 100
    • Benillup, el més xicotet gran poble del món
Re:Nova estació
« Respondre #24 el: 24 de Feb de 13, 20:48:29 pm »
Bona a vesprada a tots/es

Sembla que els models pinten bé per a aquesta setmana que ve. Esperem vore ploure i nevar ;)
Jo estrenaré l'episodi amb la nova estació de Benillup (el Comtat), que ja està 100% operativa i on-line. Podeu seguir-la des d'ací: www.benillup.cat/eltemps/estacio_meteorologica i també una webcam per vore si plou, neva o fa sol  :P www.benillup.cat/webcam

Gràcies a tots els qui em vau aconsellar. De moment la Vue va genial.

Desconnectat H2O

  • Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
Re:Nova estació
« Respondre #25 el: 25 de Feb de 13, 19:08:29 pm »
enhorabona la veritat es que la vue es una passada, gracies pel teu esforç