Autor Tema: El nostre clima està controlat, verídic.  (Llegit 3116 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Alcoianet

• Pluja
  • *
  • Missatges: 352
El nostre clima està controlat, verídic.
« el: 11 de Des de 10, 19:55:35 pm »
Curiosament, esta vesprada, buscant en Google 'meteored foro' he trobat una pàgina web que parlava d'una suposada manipulació per part de l'administració d'este fòrum. A partir d'esta pàgina, he pogut accedir a una altra on es parlava del nostre clima, del suposat canvi climàtic i d'una manipulació del clima del nostre país, en un projecte per desertizar la pensínsula ibèrica.

En estes pàgines, s'oferix informació prou verídica. Per exemple, es comenta per què els fronts la major part de les vegades només freguen el Cantàbric, les contínues caigudes dels radars d'AEMET, l'existència de 'Antenes de Televisió' a les nostres muntanyes, etc.

També és demostra el per què de la desaparició de l'anticicló dels Açores l'any passat i els abundants pluges ja que este, està creat artificialment.

http://www.jesustorrestoledo.es/
Alcoi, Alacant. 560 msm

Desconnectat Alcoianet

• Pluja
  • *
Re: El nostre clima està controlat, verídic.
« Respondre #1 el: 11 de Des de 10, 20:01:51 pm »
Per cert, ací teniu un xicotet documental creat per l'autor de la pàgina.

Alcoi, Alacant. 560 msm

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #2 el: 12 de Des de 10, 02:45:32 am »
Sí...

Jo ja li he comprat (oferta!!!, compran 1 i te'n emporetes un i mig) un gorro amb unes antenetes de orgonito per a fer ploure.

Me'ls pose especialmente per anar a Onil (en festes, clar)

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #3 el: 12 de Des de 10, 02:53:39 am »
Pots trobar també molta mes informació a la magnífica web del Paulino:

http://www.alfeon.net/articulos.htm

I, com no, a esta altra web d'un avaçat seguidor seu:

http://cienciapaulino.blogspot.com/

Que no t'enganyen, els cientifics eixos!!!

Desconnectat Alcoianet

• Pluja
  • *
« Respondre #4 el: 13 de Des de 10, 18:09:27 pm »
La veritat és que algunes coses pareixien creïbles, però bo, supose que serà un activista més. Gràcies per la teua opinió ;)
Alcoi, Alacant. 560 msm

Desconnectat Almansa

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.150
  • Almansa (E. Albacete) - 700 m snm - 385 mm/any
    • El Tiempo en Almansa
« Respondre #5 el: 22 de Des de 10, 12:35:49 pm »
Vaia tela , com està el patio :-X :-X :-X

Per cert, ¿que penseu de lo que es diu al video al minut 27:52 ? ¿d'alguna forma sería possible que les radiacions no ionizants pugueren dificultar la formació de pluja?  ???

« Darrera modificació: 22 de Des de 10, 12:53:16 pm per Almansa »
Si el Mugrón se encapota , o llueve mucho o no cae gota

Datos actuales en Almansa (E.Albacete)
- Estación MeteoAlmansa TV
- Estación AlmansaMeteo
- Estación DGT Almansa

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #6 el: 25 de Des de 10, 05:32:01 am »
La veritat és que jo tampòc les tinc totes... amb la proliferació d'uns aparells molt extranys, made in EEUU, que en 'jerga' es diuen Davis o quelcom semblant....

Hi haurà que neutralitzar-les amb una bona panderada d'orgonite (també dit 'orgasmite', per els de l'escola tradicional, i 'electronite' per les de la new-age, escoltadors de 'trance')

Per cert, jo tinc una màquina de fer ploure feta amb això, si voleu us la duc al pròxim dinar per amenitzar-lo.

Desconnectat Almansa

• Tempesta
  • *
    • El Tiempo en Almansa
« Respondre #7 el: 26 de Des de 10, 02:24:44 am »
Que catxondo Vaqueret   :-si :-si :-si , alguna vegada sí que es escoltat dels cohetes per a que no ploga o pedregue, les avionetes misterioses , etc .... però de que les radiacions afecten mai ho havía sentit .

Supose que serà al reves, les condicions meteorologiques són les que afecten a les emisions dels repetidors y no al contrari . 

- Estación AlmansaMeteo
- Estación DGT Almansa

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #8 el: 27 de Des de 10, 01:34:39 am »
lo de les avionetes i tal es el iodur de plata, que en teoria en alguns llocs s'utilitza per fer ploure (China, Israel i EEUU) i per ací per a que no pedregue... hi han empreses sobretot de Tarragona que comercialitzen amb cohets de iodur de plata amb la finalitat d'escampar la tempesta.Açò jo no ho domine molt perque no me ficat a indagar la veritat, pero el iodur de plata pareix ser s'utilitza per:

1. Quan ens travessa un front si estos avionets irriguen iodur de plata este el que fa es aderise a les particules d'aigua la qual cosa fa que estes microparticules que abans no tenien suficient pes com per a precipitar, amb la adhesio d'estes particules aumenta el pes i les gotes que cauen. En resum traureli més suc o rentabilitat a un front...
2.Els Xinos l'utilizen per fer que ploga i purificar la masa d'aire de la contaminacio atmosferica que tenen, pareix ser que allí l'humitat es elevada i les condicions no son del tot desfavorables, en este cas el iodur de plata actuaria com a punt d'apollo per a formrse els núvols, de la mateixa manera que ho fan amb les particules de pols en suspensió. Pero ací hi há una cosa que no em cuadra i es la següent, si la atmosfera esta tan bruta hi hauria particules de sobra per fer de punt d'apollo per formar els núvols pense jo, particules com el hollin i la mateixa pols... nose perque falta el iodur de plata ???
3. Bombardejar els nuvols de  tempestes de manera que el núvol que esta desarrollantse no arribe a altituts tant elevades i la masa de vapor no agafe temperatures tan baixes, així quan precipite no provoque el granís/pedra i danyen les colllites etc, però crec que tenia alguns inconvenients. Segons tinc entés al fer precipitar estes gotetes d'aigua tan prompte i no deixarles que pugen i s'agreguen en altres gotetes d'aigua, provoca que estes gotes al caure son tan xicotetes que abans d'arribar al sol es tornen a condensar i lo que produeix es que el núvol de tempesta estiga recondensanse continuament sense precipitar... com si fora una tempesta seca vaja.... vaja aç`del iodur de plata era prou limitat perque per ser efectiu tenia unes condiciones en quan a temperatura en altura i superficie molt concretes.

En quan a les radiacions ionizants i no ionizants, estic começant a estudiar-les ara... osiga que poc se... de moment tinc entés que els danys sobre la salud humana esta cientificament comprobat, no ens afecten directament sino que ens afecten de manera indirecta, per exemple, els conservants com el tipic E-330 de la fanta, cocacola etc son cancerigens i estes radiacions lo que fan es aumentar la seua capacitat de formar tumors de manera exponencial... i hui en dia estem esposats a estes radiacions el wifii, la davis inalambrica o els telèfons mobils...

Açò Vaqueret ho sabrà 40 voltes més i millor que jo...

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #9 el: 30 de Des de 10, 17:02:10 pm »

Açò Vaqueret ho sabrà 40 voltes més i millor que jo...

En absolut!!

I el problema és que els meteoròlegs tampòc. Per que són meteoròlegs, no químics.

En quant a lo dels radiacions, això ja és prou mes fàcil...

Pensem...  Si emitim radiació a l'atmòsfera pot passar una de dos coses:

1. Que la frecuència de eixa radiació siga la justa per interferir amb algún electró de valència (oju.. no parle de blavencia) i el faça saltar. En eixe cas parlem de radiació ionitzant i lo que causaría és la formació de mes nuclis de condensació (de forma similar a com es creu que actúen els rajos còsmics) i que ploga mes. Al mateix temps, la energía de les ones es perdria molt ràpidament i la cobertura de les antenes sería ínfima, cosa que no crec que siga la ideal per a les companyies de bòbil (per que hi ha que estar un poc bovo per anar cridant soles per el carrer amb un estri pegat a la orella)

2. Que la frecuència de les emisions estiguen calculades per a maximitzar la cobertura amb el mínim de consum de potència. En eixe cas es condició indispensable que les radiacions NO siguen ionitzants, per que si no perdrien ràpidament la seua energia i no alcançarien mes enllà d'uns metres de la antena.

Ara... lo del orgonite (electronite) sí és interessant... per lo que m'he enterat sobre el tema, sols és efectiu si s'acompanya amb una gran orgia.

Desconnectat Almansa

• Tempesta
  • *
    • El Tiempo en Almansa
« Respondre #10 el: 02 de Gen de 11, 16:46:59 pm »
Gràcies per les explicacions als dos, molt bo lo del orgonite  :-si. Lo que es diu al video al 27:52m pareix que se l'han tret de la manega i de cientific 0 patatero ....:

"Las ondas electromagnéticas proyectadas y mal llamadas "no ionizantes" no son capaces de romper el nucleo de los átomos, pero sí de ionizar positivamente e incluso romper enlaces moleculares, como ocurre en el caso de la molécula del agua, consiguiendo justo lo contrario necesario para que las moléculas de vapor de agua se unan y precipite en su estado líquido.

El electronite (metal+poliester+cuarzo) actúa como un múltiple capacitador/condensador atrapando los electrones (estática) de la onda electromagnética entre las miles de capas metal-no metal que ejercen una compresión al cuarzo, el cuál debido a su propiedad piezoeléctrica los multiplica anionizando  " .

- Estación AlmansaMeteo
- Estación DGT Almansa

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #11 el: 04 de Gen de 11, 01:31:44 am »
Gràcies per les explicacions als dos, molt bo lo del orgonite  :-si. Lo que es diu al video al 27:52m pareix que se l'han tret de la manega i de cientific 0 patatero ....:

"Las ondas electromagnéticas proyectadas y mal llamadas "no ionizantes" no son capaces de romper el nucleo de los átomos, pero sí de ionizar positivamente e incluso romper enlaces moleculares, como ocurre en el caso de la molécula del agua, consiguiendo justo lo contrario necesario para que las moléculas de vapor de agua se unan y precipite en su estado líquido.

El electronite (metal+poliester+cuarzo) actúa como un múltiple capacitador/condensador atrapando los electrones (estática) de la onda electromagnética entre las miles de capas metal-no metal que ejercen una compresión al cuarzo, el cuál debido a su propiedad piezoeléctrica los multiplica anionizando  " .

No és que siga bo ni dolent, és lo que hi ha.

Això del 'orgonite' ve d'un tal Wilhelm Reich, psicoanaliste del segle passat, famós per fer les seves sessions de psicoanàlisi en 'paños menores' (per a entendre-mos), de manera que es puguera maximitzar l'energía orgònica o "orgastic potency" que deia ell en els seus escrits. No cal dir que la seva clientela consistia exclusivament en dones riques. De ahí va passar a sessions ja purament sexuals de les quals deia que 'curaven fins el cancer". Ho dic nomes per anar sabent de qué parlem....

Per atre costat, curiosament, está el tema que ha parlat MeteoCanals. I dic curiosament per que eixe sí és un tema mes perillós del qual curiosament apenes si es parla: l'efecte  de les ones que ens rodejen en les membranes celulars, molt sensibles a les camps elèctrics ondulatoris per que elles mateixa es valen d'un per a que les marque les ritmes de trasvasament de nutrients i demés amb l'exterior de la cèlula. I també s'està veient que a partir d'una certa edat, on l'ADN perd els telomers (espècie de taps que protegeixen les puntes) i pot produir danys que poden traduir-se en cancer.

Aixina que us recomene que no pergueu el vostre temps en questions 'orgnítiques' a no ser que hi haja algún interés - molt loable- en atraure al personal del altre sexe, que per a això pot ser millor que el 'Axe'.
« Darrera modificació: 04 de Gen de 11, 01:34:26 am per Vaqueret »