Autor Tema: L'estació del CP Meliana, al diari "Levante-EMV"  (Llegit 1363 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.842
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
L'estació del CP Meliana, al diari "Levante-EMV"
« el: 06 de Mai de 09, 17:17:08 pm »
En el suplement d'educació que publica hui el diari "Levante-EMV", hi ha un reportatge sobre la utilització de l'estació meteorològica Davis (que publica les dades a la xarxa meteoclimatic) al CP El Crist de Meliana.

Podeu consultar-lo en el següent document PDF (és el primer full):

http://www.meteontinyent.es/2009-05-13_DOC_2009-05-06_21_50_34_aula.pdf

És curiós veure als xiquets i xiquetes davant la consola apuntant dades en una llibreta...  ;)
« Darrera modificació: 06 de Mai de 09, 17:36:23 pm per felet »

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.091
    • Ontimet
Re: L'estació del CP Meliana, al diari "Levante-EMV"
« Respondre #1 el: 06 de Mai de 09, 19:48:00 pm »
Quina canya !! És ben agraït que molts usuaris i propietaris d'estacions es decidisquen per projectes com aquest. A més a més de que la xarxa creix i creix...

:D
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)
Consulta les dades d'Ontinyent - Germanies des de ontimet.es

Desconnectat Llamp

• Pluja
  • *
  • Missatges: 156
  • Per davant de les tronades!
Re: L'estació del CP Meliana, al diari "Levante-EMV"
« Respondre #2 el: 09 de Mai de 09, 20:01:31 pm »
Iniciatives com aquesta estan molt bé perque son moltes les disciplines en que els xiquets estan en contacte com diu el article, i que jo encara afegisc alguna mes: física amb la meteorología, matemàtiques, si volen també climatología, anglés, llengua, tecnologies de la informació i les telecomunicacions (les famoses TIC)..

Jo recorde quan anava al institut que hi havia un mastil tot doblegat amb un anemòmetre atascat, una veleta desorientada i una garita que pareixia els enderrocs d'una antiga fàbrica, recorde que em feia goig i al mateix temps pena de vore com estava.. M'alegre de que ara els instituts recuperen esta façeta de la ciencia i aprofiten les oportunitats de les noves tecnologies.. fantastic.   :)
Alberic, Ribera Alta.