Autor Tema: El Llop Ibéric.  (Llegit 1925 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat NEVÀ GROSSA

  • Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
El Llop Ibéric.
« el: 16 de Abr de 15, 19:36:26 pm »
Hola a tots.
Pase a mostrar unes fotos que vaig tindre el privilegi de fer la pasada Setmana Santa, en la Serrania de Cuenca i més en concret en la Zona del Hosquillo.
El llop ibéric es un animal emblemátic de la fauna ibérica. Es molt inteligent, esquiu, escás i per tant prou difícil de vorer en condicions naturals. Es tracta d´un ejemplar vell (entre 13 i 14 anys). En l´actualitat viu soles completament, i tot fa imaginar que está finalitzant la seva vida.

La secuencia captada está feta al llarg de 2 minuts escasos, desde que el vaig vorer, fins que va desapareixer. La distancia a la que li faig les fotos estaba entre els 150 metres en les més próximes i per damunt dels 200 metres en les més llargues. D´ahí que demane disculpes per la calitat d´estes fotografíes. Tampoc tenia el teleobjetiu adecuat per a estos menesters. I a més a més, les condicions no eren óptimes en el terreny (masa forestal, amb molt de pi, esbartzers, i demés frondositat), i si afegim el nerviosisme meu de tindre un exemplar com aquest, el resultat es evident.

No obstant, el resultat es prou satifactori. I en el meu cas, estig molt content d´haber tingut una experiencia com es un encontré amb un llop ibéric.

Tardaré molt temps en oblidar aquestos 2 minuts vixcuts en la Serra Nord de Conca.
















































Espere que vos agrade, creg que val la pena. ;)


Salutacions.
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.



Desconnectat gregal

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 476
Re:El Llop Ibéric.
« Respondre #1 el: 17 de Abr de 15, 05:41:33 am »
No m'estranya que estigueres nerviós, això no es veu tots els dies. Gràcies per compartir aquestes imatges. Realment valen la pena.
Castelló. Plana Alta

Desconnectat sergisellop

  • Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
Re:El Llop Ibéric.
« Respondre #2 el: 17 de Abr de 15, 18:33:57 pm »
És preciós veure aquests animals encara per paratges tan propers. Quina sort Toni!  ;)

Desconnectat carsocar

  • Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 62
Re:El Llop Ibéric.
« Respondre #3 el: 18 de Abr de 15, 09:18:05 am »
Moltes gràcies per compartir. Boniques imatges.