0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Ací ha afluixat, però molt bona quantitat ja de 8,4 mm.
Cita de: Timonet gelat en 08 de De Des. de 08, 16:09:11 p. m.Ací ha afluixat, però molt bona quantitat ja de 8,4 mm.Ara torna a caure amb molta força.
Estic un poc cabrejat perque tunc processo a les 6 i no tinc gens de ganes de fer-la, espere que s´agarre a ploure pronte i es suspenga.
Estic un poc cabrejat perque tunc processo a les 6 i no tinc gens de ganes de fer-la, espere que s´agarre a ploure pronte i es suspenga. Aci de moment m´ha de vindre per Alcoi, esta clar que lo de l´interior de La Vall no m´arriva.
Cita de: carboner en 08 de De Des. de 08, 16:38:44 p. m. Estic un poc cabrejat perque tunc processo a les 6 i no tinc gens de ganes de fer-la, espere que s´agarre a ploure pronte i es suspenga.Ací a Ontinyent dius?
Cita de: Timonet gelat en 08 de De Des. de 08, 16:40:58 p. m.Cita de: carboner en 08 de De Des. de 08, 16:38:44 p. m. Estic un poc cabrejat perque tunc processo a les 6 i no tinc gens de ganes de fer-la, espere que s´agarre a ploure pronte i es suspenga.Ací a Ontinyent dius?La d'Ontinyent crec que s'ha suspés.