Autor Tema: Consell sobre estaciˇ meteorol˛gica  (Llegit 1475 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Pixarroglets

• Pluja
  • *
  • Missatges: 474
Consell sobre estaciˇ meteorol˛gica
« el: 10 de Feb de 09, 17:35:59 pm »
Hola a tots. Estic pensant comprarme una estaciˇ meteorol˛gica senzilleta (per qŘestiˇ d'Ç  :P) i rebuscant per internet n'he trobat una que es veu prou completa i econ˛mica. Volia demanarvos opini˛ al respecte i per a donarvos una pista del que estic buscant simplement dir que tinguent term˛metre, pluvio i anem˛metre em conforme. D'acÝ a una temporadeta quan faša un aplegonet de calerons, em portarÚ la que em compre ara a la caseta per a l'estiu i ja buscarÚ alguna mÚs completa i que traga dades mÚs ajustades per acÝ al piso.
Aquesta es l'estaciˇ que he trobat...

GrÓcies...
Ontinyent, ValŔncia.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.091
    • Ontimet
Re: Consell sobre estaciˇ meteorol˛gica
« Respondre #1 el: 10 de Feb de 09, 18:04:12 pm »
A meteoclimatic, molts usuaris es decanten per aquesta estaciˇ per que Ús econ˛mica i ofereix molt. No dona mals resultats si s'atenen correctament al software (pluges descalibrades, etc...), per˛ sÝ Ús necessÓria una gÓbia per al sensor, ja que no val per a res el que porta de fÓbrica.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)
Consulta les dades d'Ontinyent - Germanies des de ontimet.es

Desconnectat Pixarroglets

• Pluja
  • *
  • Missatges: 474
« Respondre #2 el: 10 de Feb de 09, 18:24:03 pm »
A meteoclimatic, molts usuaris es decanten per aquesta estaciˇ per que Ús econ˛mica i ofereix molt. No dona mals resultats si s'atenen correctament al software (pluges descalibrades, etc...), per˛ sÝ Ús necessÓria una gÓbia per al sensor, ja que no val per a res el que porta de fÓbrica.

GrÓcies Timonet. Saps el per quŔ dels problemes el que porta de fÓbrica?. On podrÝa fer-me en una bona gÓbia d'ixes??
Ontinyent, ValŔncia.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.091
    • Ontimet
« Respondre #3 el: 10 de Feb de 09, 18:29:46 pm »

GrÓcies Timonet. Saps el per quŔ dels problemes el que porta de fÓbrica?. On podrÝa fer-me en una bona gÓbia d'ixes??

Aquest sensor Ús massa gran i has de fer-te una gÓbia per a ell exclusivament...

http://forum.meteoclimatic.net/index.php/topic,3594.0.html
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)
Consulta les dades d'Ontinyent - Germanies des de ontimet.es

Desconnectat Llamp

• Pluja
  • *
  • Missatges: 156
  • Per davant de les tronades!
« Respondre #4 el: 10 de Feb de 09, 21:23:53 pm »
 :-\.. doncs es una llastima perque el sensor de temparatura es el principal,almenys per a mi.. jo vaig mirar tambÚ una d'aquestes caracterÝstiques i preu molt semblant (que no fora la mateixa) per˛ amb el mateix problema del sensor, i pel que es veu al fil de meteoclimatic no pareix que acabe de ser del tot fiable eixe muntatge. Ja se que es imposible que funcione igual que una que porte gÓbia com cal ja de fÓbrica com una davis o una oregon o la que siga, per˛ conegueu alguna altra opciˇ per a solventar este problema? o.. alguna estaciˇ que no tinga este problema i no sen vaja massa d'aqest preu? O amb paciŔncia i provant es pot arribar a fer bÚ esta gÓbia casera?
Alberic, Ribera Alta.

Desconnectat catimeteo

• Junta Directiva 2019-2022
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 27
    • Meteocati
« Respondre #5 el: 10 de Feb de 09, 21:44:05 pm »
Per evitar problemes amb la "garita", la teua millor opciˇ Ús comprar-te una davis.

Si no vols gastar-te molts diners, amb una wizard, una monitor o una perception. Suposo que la presiciˇ deu ser semblant (o igual) que la Vantage pro 2 i sˇn un poc mÚs barates

Desconnectat Llamp

• Pluja
  • *
  • Missatges: 156
  • Per davant de les tronades!
« Respondre #6 el: 10 de Feb de 09, 22:10:54 pm »
GrÓcies acmkti, per˛ la veritat es que ara no em puc gastar massa diners i per aix˛ obtar per esta versiˇ mes econ˛mica..

Hi ha un altre fil on pareix que ixga millor la cosa: http://forum.meteoclimatic.net/index.php/topic,169.0.html
, amÚs si els resultats son acceptables, m'agrada el repte de fer amb cura i ben construida la gÓbia.

« Darrera modificació: 10 de Feb de 09, 22:21:34 pm per Llamp »
Alberic, Ribera Alta.