Una trobadeta nadalenca estaria bé...
Si vols que prove el teu programa sols has de passar-me'l. Jo estic amb una versió de "prova" del weather display (son 70 dolars la llicència i cal estar segur...i estava content, fins ara).
Pel que dius de les dades, així és. A diferència de les davis, en les oregon queda en memòria del dia les màximes i mínimes tan sols. No té un "buffer de dades". Si se'n va la llum, reinicies l'ordinador, estàs dormint i el programa peta... adeu dades.
Pel que fa a la trobada, no sé si heu fet alguna en Alcoi, em sona que no. Jo oferisc casa l'àvia (iaia, agüela) on tinc llar per torrar, boniques vistes, un patiet i lloc per tots. Aixó si, hauria de ser en Desembre perque el que resta de mes el tinc a tope. El mes que ve tinc una eixida a Espadán i Javalambre, però encara no tinc data.
Per cert, els alcoians tenim pendents una servessa per parlar de portar els papers de l'AVAMET. En la quedada podrieu aclararir-nos els punts i passos per fer les gestions (mai he fet una associació...). Espere que siga més fàcil que montar una societat...
En fi... bona nit...