Extra topics > Fotografia general / Fotografía general

Rèflex gama bàsica: Canon, Nikon, Sony Alpha...

(1/4) > >>

Timonet gelat:
El tema és que estic decidit a tindre la meua pròpia càmera rèflex i poder anar amb ella i no dependre de la del meu germà (més que res per que no estic aquest any a Espanya...).

Bé, pel que tinc entés i tinc clar, és que vull una rèflex de gama bàsica de qualsevol de les conegudes Canon, Nikon o Sony Alpha... de moment altres marques o per falta de coneixement o confiança, les deixe de banda.

El que vull és que algú m'oriente un poc...

Hui he vist a MediaMark la Canon EOS 1000D amb 18-200 per 579€... i la 450D per un poc menys (però amb el 18-55).

També està el model de Sony DSLR 330 amb 18-55 per 399€ amb funda i targeta de 4Gb... que és molt temptador... però no conec molt aquesta última... Canon és més de confiança, o al menys és la sensació que tinc...

Consell!

sergisellop:

--- Cita de: Timonet gelat en 29 de Des de 09, 03:41:17 am ---El tema és que estic decidit a tindre la meua pròpia càmera rèflex i poder anar amb ella i no dependre de la del meu germà (més que res per que no estic aquest any a Espanya...).

Bé, pel que tinc entés i tinc clar, és que vull una rèflex de gama bàsica de qualsevol de les conegudes Canon, Nikon o Sony Alpha... de moment altres marques o per falta de coneixement o confiança, les deixe de banda.

El que vull és que algú m'oriente un poc...

Hui he vist a MediaMark la Canon EOS 1000D amb 18-200 per 579€... i la 450D per un poc menys (però amb el 18-55).

També està el model de Sony DSLR 330 amb 18-55 per 399€ amb funda i targeta de 4Gb... que és molt temptador... però no conec molt aquesta última... Canon és més de confiança, o al menys és la sensació que tinc...

Consell!

--- End quote ---

Jo no tinc massa idea d'este coses però la meua càmera és la Sony DSLR 350 amb el 18-70 i el 70-300, amb targeta de 4 Gb... va la mar de bé i cal recordar que Sony és en realitat Minolta... és a dir, bona marca!

No em faces massa cas, però!

alcoià:
Jo crec que es també qüestió de trobar bones ofertes... jo em vaig comprar la nikon D-60 per 400 euros amb el 18-55 i el 55-200. Vaig estar mirant ofertes i ofertes en diversos llocs i estava mirant la nikon D-60 i la canon eos400D...

Depenent del lloc he arribar a vore diferències de 200 euros per la mateixa càmera.

També vaig buscar a la red comparatives entre càmeres que eren tècnicament i de preu similars...

com per exemple:

http://www.dzoom.org.es/competencia-10909-10913---Nikon-D80-Canon-400D.html

Com esta comparativa trobaràs més a la xarxa...

NEVÀ GROSSA:
Per a començar enhorabona per la decisió. :D No hi ha res com disposar d´una càmera en us propi per al que puga presentarse.

Com han comentat ja, al final es tot qüestió de mirar i contrastar preus dintre de la gama en la que vullgues accedir. En quant a la marca de càmera, qualsevol de les que has apuntat així com Pentax, i sense oblidar el sistema 4/3 de Olimpus (meravellós per a determinades circunstáncies), per eixample les càmeres per a iniciarse amb les SLR, son totes molt válides i et donarán una satisfacció plena i total.

L´únic consell que si et donaré, es que tingues clar quin es l´us principal que vols per a la teva cámera (méteo, natura, paisagística, retrat...etc), ja que depenent d´aquest, accedirás als objetius més convenients per a desarrollar l´activitat. Així doncs, inicialment accedeix a un cos amb garanties (si es posible d´última generació, ja que les properes i futures adaptacions et permetran accedir als objetius precisos del moment). Tot açó sense pensar que t´has de gastar un dineral en els objetius (com a exemple posaré la comparativa de que sempre es millor i més acertat disposar d´una gama focal que vaja dels 17-18mm. fins als 200-250mm. repartida en diversos cristals, que tindre un "totterreny" que aconseguint la comoditat de tindre tot en un, vaixa la seva qualitat final d´imatge).

Si bé tot açó ja es qüestió de temps, i de que tú mateix descobreixques el que t´insita i et motiva de la fotografia, i a poc a poc vajes accedint al que et faça falta (objetius, filtres, trípode, disparadors, flaços...etc).

Espere no haberte lliat més del que estabes... ;D. Però a priori, l´opció que apuntes de les diferents ofertes que llançent superficies com Mediamark, amb eixos Kits de cos més objetiu/s son molt interesants i atractius...

Timonet gelat:
Gràcies a tots pels vostres comentaris... aquestos dies estic empapant-me d'informació i especialment de les diferents ofertes kit que es venen a les grans superfícies i a Internet....

Olympus E-420 per 399€ amb 2 objectius, un 14-42 i un 40-150

Val la pena millor que la Sony Alpha 330L amb el 18-55?

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

Go to full version