Autor Tema: Situació especial 13-15 de febrer de 2010  (Llegit 39648 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Nevades

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 816
Re: Situació especial 13-15 de febrer de 2010
« Respondre #375 el: 14 de Feb de 10, 23:10:25 pm »
En meteored diuen que ja esta chispejant per la zona de murcia.
Temperatura en 3 graus. Esperem que baixe un poc mes.
Agullent, València.

Desconnectat Pixarroglets

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 474
Re: Situació especial 13-15 de febrer de 2010
« Respondre #376 el: 14 de Feb de 10, 23:13:47 pm »

 Be, ja vorem com es porta la cosa esta matinada en començar a precipitar. De moment aci en Otos 2,6º i cel ennuvolat.

  PD. El teclat no em dixa posar accent, m´´ ix aix``o, algu sap que puc fer?

a mi em passa el mateix, es un virus. crec que te solucio, em van contestar pagines arrere,pero no se on

Redeu esta fent-se famosillo el virus eixe als foros de meteo ;D. Jo li vaig passar el SUPERAntiSpyware quan es va contagiar el meu PC i vaig aconsseguir netejar-ho. També esta l'oferiment de Vaqueret  ;D

I parlant del tema que ens ocupa, jo opine com Vaqueret, no veig les condicions suficients per a que ens visite la neu de nou, al menys per la Vall. A més, esta borrasqueta te més empenta que la que va fer-mos nevar en l'ocasió d'aquell diumenge i per tant s'endurà molt mes ràpidament el fred.
Ontinyent, València.


Desconnectat viktor89

  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 60
Re: Situació especial 13-15 de febrer de 2010
« Respondre #377 el: 14 de Feb de 10, 23:16:23 pm »
Jo pense tb com vosaltres.... com a molt al principi algo de aiguaneu pero res...
Ontinyent, València.

Desconnectat llevanta

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 262
Re: Situació especial 13-15 de febrer de 2010
« Respondre #378 el: 14 de Feb de 10, 23:21:01 pm »
ja pero hi han canals de televisio que han dit neu sobre els 400m algo voran
Castelló de Rugat, València.

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: Situació especial 13-15 de febrer de 2010
« Respondre #379 el: 14 de Feb de 10, 23:32:50 pm »

 Be, ja vorem com es porta la cosa esta matinada en començar a precipitar. De moment aci en Otos 2,6º i cel ennuvolat.

  PD. El teclat no em dixa posar accent, m´´ ix aix``o, algu sap que puc fer?

a mi em passa el mateix, es un virus. crec que te solucio, em van contestar pagines arrere,pero no se on

Redeu esta fent-se famosillo el virus eixe als foros de meteo ;D. Jo li vaig passar el SUPERAntiSpyware quan es va contagiar el meu PC i vaig aconsseguir netejar-ho. També esta l'oferiment de Vaqueret  ;D

I parlant del tema que ens ocupa, jo opine com Vaqueret, no veig les condicions suficients per a que ens visite la neu de nou, al menys per la Vall. A més, esta borrasqueta te més empenta que la que va fer-mos nevar en l'ocasió d'aquell diumenge i per tant s'endurà molt mes ràpidament el fred.

El punt de reixiu està sobre zero. I no hi ha possibilitat de refredament de la gota per evaporació. Vamos... dificil ho veig que neve, pot ser al principi de la precipitació, pero quallar... això encara ho veig molt mes dificil.

Mario i Manu: Obriu un tema al 'raconet' i ho mirem (a no ser que vulgueu que els vostres ordenates siguen uns zombis al servei dels xinesos)

Desconnectat llevanta

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 262
Re: Situació especial 13-15 de febrer de 2010
« Respondre #380 el: 14 de Feb de 10, 23:36:33 pm »

 Be, ja vorem com es porta la cosa esta matinada en començar a precipitar. De moment aci en Otos 2,6º i cel ennuvolat.

  PD. El teclat no em dixa posar accent, m´´ ix aix``o, algu sap que puc fer?

a mi em passa el mateix, es un virus. crec que te solucio, em van contestar pagines arrere,pero no se on

Redeu esta fent-se famosillo el virus eixe als foros de meteo ;D. Jo li vaig passar el SUPERAntiSpyware quan es va contagiar el meu PC i vaig aconsseguir netejar-ho. També esta l'oferiment de Vaqueret  ;D

I parlant del tema que ens ocupa, jo opine com Vaqueret, no veig les condicions suficients per a que ens visite la neu de nou, al menys per la Vall. A més, esta borrasqueta te més empenta que la que va fer-mos nevar en l'ocasió d'aquell diumenge i per tant s'endurà molt mes ràpidament el fred.

El punt de reixiu està sobre zero. I no hi ha possibilitat de refredament de la gota per evaporació. Vamos... dificil ho veig que neve, pot ser al principi de la precipitació, pero quallar... això encara ho veig molt mes dificil.

Mario i Manu: Obriu un tema al 'raconet' i ho mirem (a no ser que vulgueu que els vostres ordenates siguen uns zombis al servei dels xinesos)
entonces pareix que no hi ha res a fer
Castelló de Rugat, València.

Desconnectat floquet

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 214
Re: Situació especial 13-15 de febrer de 2010
« Respondre #381 el: 14 de Feb de 10, 23:40:04 pm »
Que voleu que vos diga, no descarte en absolut que el primer que caiga siga en forma de neu, fixeu-se al ritme en el que va baixant la temperatura, ara be sera anecdotic i en trencar el dia la cota muntara rapid, es la meua humilde opinio...
Ontinyent, València.

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: Situació especial 13-15 de febrer de 2010
« Respondre #382 el: 14 de Feb de 10, 23:46:47 pm »
entonces pareix que no hi ha res a fer

Benvingut Llevantà.
A vore si m'explique:  Em referisc a la part sud de la Mariola, a la Foia de Castalla en concret. A la vostra part crec que sí hi han possibilitats de vore neu esta nit, especialment all'a a les 7 del matí, perque us vendrà primer de NNE, no com ací baix que les línies de vent son de ESE.


Desconnectat llevanta

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 262
Re: Situació especial 13-15 de febrer de 2010
« Respondre #383 el: 14 de Feb de 10, 23:59:09 pm »
entonces pareix que no hi ha res a fer

Benvingut Llevantà.
A vore si m'explique:  Em referisc a la part sud de la Mariola, a la Foia de Castalla en concret. A la vostra part crec que sí hi han possibilitats de vore neu esta nit, especialment all'a a les 7 del matí, perque us vendrà primer de NNE, no com ací baix que les línies de vent son de ESE.


moltes gracies per la aclaracio aço de la neu es mes complicat . Segons la estacio de otos la temperatura va pujant
Castelló de Rugat, València.

Desconnectat H2O

  • Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
Re: Situació especial 13-15 de febrer de 2010
« Respondre #384 el: 15 de Feb de 10, 00:24:41 am »
Bona nit amb 1.5º a Acif i -2.8º a Agres -0.7º al Baradello un poquet de neu vorem dema encara que sigui un ratet

Desconnectat llevanta

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 262
Re: Situació especial 13-15 de febrer de 2010
« Respondre #385 el: 15 de Feb de 10, 01:03:05 am »
apareixen reflectivitats front el golf de valencia , mentres la temperatura va pujant ,bona nit a tots
Castelló de Rugat, València.

Desconnectat Damimet

  • Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
Re: Situació especial 13-15 de febrer de 2010
« Respondre #386 el: 15 de Feb de 10, 05:42:46 am »
Hola bon dia, temperatura de 1.5 Cº, a patir de nou, bona baixada de pressio durant la nit. 1001Hpa. Ja ens contarem despres.






No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.


Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.849
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Situació especial 13-15 de febrer de 2010
« Respondre #387 el: 15 de Feb de 10, 07:52:39 am »
Bon dia.

Plovisqueja dèbilment a Ontinyent, amb 2,7ºC / 89% / vent en calma i ambient tancat i boirós.

Desconnectat carboner

  • Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Re: Situació especial 13-15 de febrer de 2010
« Respondre #388 el: 15 de Feb de 10, 08:15:07 am »

 Bon dia.

  No ha hagut sorpresa en Otos i plou debilment amb 2,3º. Prop de un litre acumulat.
                 

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat joseppe

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 100
Re: Situació especial 13-15 de febrer de 2010
« Respondre #389 el: 15 de Feb de 10, 08:30:57 am »
Bon dia !! algu encara creu que pot fer algo o més o menys cuand pot vindrer una altra nevadeta :o :neu: :neu: :neu: :neu: :neu:
Albaida, València.