0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Bon dia i fresquitas mañanas 4.9 Cº en estos moments, 1.3 al Baradello, 1.8 a Fontanars, 3.5 a Banyeres, 4.4 al Acif- Alcoi. Aixo tot i agradarme estes temperatures en Octubre no te de ser gens bo per al camp.
Xé.. quina rabia les inversions.... gràcies a la inversió sols he registrat una mínima de 7,9ºC....
Cita de: Nevades en 18 de D'oct. de 10, 16:08:29 p. m.Xé.. quina rabia les inversions.... gràcies a la inversió sols he registrat una mínima de 7,9ºC.... No et queixes que en situacions de neu, la veus abans allà que a la "càlida" Ontinyent.
Cita de: Damimet en 18 de D'oct. de 10, 05:45:42 a. m.Bon dia i fresquitas mañanas 4.9 Cº en estos moments, 1.3 al Baradello, 1.8 a Fontanars, 3.5 a Banyeres, 4.4 al Acif- Alcoi. Aixo tot i agradarme estes temperatures en Octubre no te de ser gens bo per al camp. Incorrecte , estes temperatures són bonissimes per al camp, estes frescor afavoreixen la maduració dels citrics, els fruiters d´estiu i les vinyes ja han acabat de recollectar els fruits i ja poden començar a acumular hores fred.
Cita de: Timonet gelat en 18 de D'oct. de 10, 17:53:48 p. m.Cita de: Nevades en 18 de D'oct. de 10, 16:08:29 p. m.Xé.. quina rabia les inversions.... gràcies a la inversió sols he registrat una mínima de 7,9ºC.... No et queixes que en situacions de neu, la veus abans allà que a la "càlida" Ontinyent.Al final eixe termòmetre al riu, que?
Cita de: Monti en 18 de D'oct. de 10, 18:04:28 p. m.Cita de: Timonet gelat en 18 de D'oct. de 10, 17:53:48 p. m.Cita de: Nevades en 18 de D'oct. de 10, 16:08:29 p. m.Xé.. quina rabia les inversions.... gràcies a la inversió sols he registrat una mínima de 7,9ºC.... No et queixes que en situacions de neu, la veus abans allà que a la "càlida" Ontinyent.Al final eixe termòmetre al riu, que? Això volia preguntar jo! Al final has posat el termòmetre al riu?Ací m'ha marcat una mínima de només 3,9ºC, és probable que al riu la cosa haja estat al voltant dels 0ºC o un poc menys.Ara la temperatura va baixant, per ací tinc "encara" 16,5ºC, però la humitat relativa es manté molt baixa, però al observatori de Santa Anna Nord ja hi ha 12,3ºC i baixa a una velocitat enorme!!! 14,3ºC a la Solana i 16,9ºC al Llombo.Esta nit crec que en les zones fondes possiblement encara fa més fred.