Sent dir açò tan precipitadament... però una assemblea laboral m'impedeix anar a València
... qui sap on treballe, sap com van les coses

M'havera agradat molt participar a l'homenatge a algú que no vaig arribar a conéixer personalment però va ser la primera persona amb la que vaig contactar als inicis de la meteoadicció fa un muntó d'anys
Records a tots!!!
Bé que hem lamentat les absències que s'han produït... Una llàstima... En fi, per als qui no heu pogut estar en persona (però sí en esperit), un breu reportatge gràfic de com ha anat el dia (disculpeu per la qualitat d'algunes imatges, crec que estic perdent facultats fotogràfiques

)
Només arribar, i després de les salutacions de rigor, Manolo "el secretari" ens ha omplit a papers (un resum dels projectes que l'AEMET vol dur endavant amb les associacions d'aficionats); en primer pla, Frank_242 i Carlos R:

Carboner, maradentro i vickycheli (part de la quota femenina):

"Solo ante el peligro", Manolo "el secretari" ha presentat la jornada, amb una tranquil·litat pasmosa després de foguejar-se en els principals canals de televisió dies passats:

Ángel Rivera, vingut expressament des de Madrid per a l'acte de hui (i al qual agraïm la seua disposició i amabilitat), coordinador del Àrea d'Informació Meteorològica i Climatològica d'AEMET, ha donat una interessant xarrada en la què ha repassat l'evolució de la tasca de l'AEMET els últims anys, els reptes actuals en la divulgació de la informació meteorològica (i climatològica) i les vies de col·laboració amb les associacions d'aficionats:

Tot seguit ha arribat el moment més emotiu del matí: el lliurament d'una placa en record de Josep Peinado, "MeteoValència" a la seua germana, i la projecció d'una presentació amb fotografies i altres records del nostre estimat company. Veiem a Manolo, Antonio i Dani i també a la germana de Josep:

Minuts després ens hem pogut relaxar una miqueta, amb el col·loqui en el que han participat Joan Carles Fortea (TVV), Jovi Esteve (Ràdio 9) i Antonio Rivera ("el hombre del tiempo de Las Provincias"). Ben sucoses també han sigut les intervencions de Víctor Alcover i José Ángel Núñez, als quals volem també agrair la seua hospitalitat i la seua presència en esta jornada:

Finalment no podia faltar el "dinarot", sense el qual estes trobades quedarien coixes. Veiem en la imatge a meteoxàbia, Joen, Pego i Carlos R:

ELAN (al centre) no ha pogut raonar amb Vaqueret i el germà, però ho ha fet amb Joan Carles Fortea:

I això és tot, amics i amigues. Molts projectes i moltes idees per portar a la pràctica han eixit d'esta trobada-homenatge. Josep hauria quedat ben content de segur.
[La informació tal com l'he publicada al meu bloc:
http://meteontinyent.blogspot.com/2011/04/homenatge-josep-meteovalencia-i.html]