Autor Tema: Agost de 2011  (Llegit 7823 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.844
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Agost de 2011
« Respondre #15 el: 07 de Ago de 11, 19:01:15 pm »
Bona vesprada.

Vaig arribar ahir després de passar uns dies a Londres i m'he trobat amb lo pitjor: amb una ponentà en tota regla  :P

Allà vam tindre calor dimarts i dimecres, amb màximes de 30º i mínimes de 20º. Després es va normalitzar la cosa, amb màximes de 24º i pluja el dijous.

Este migdia la temperatura s'ha disparat fins als 38,4ºC a sta. Anna-nord, baixant després per l'entrada del gregal. Però ara el vent és fluix, la temperatura es manté al voltant dels 33ºC i la sensació de "basca" és d'uns 41-42ºC.
« Darrera modificació: 07 de Ago de 11, 19:02:56 pm per felet »

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 765
    • Meteosolana - El tiempo en Ontinyent
« Respondre #16 el: 07 de Ago de 11, 21:23:09 pm »
Buff, la sensació de basca hui es molt elevada, va a fer-se molt difícil dormir. I es que, com es pot observar al mapa que vaig a colgar, el contingut d'humitat de l'atmosfera es molt elevat a gran part de la província de València, ja podríem tindre punts de rosada com els que tenen a la zona de Teruel, que facilitarien el descens nocturn de les temperatures, o almenys, el cos transpiraria millor i la sensació de basca no seria tan acusada.

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #17 el: 07 de Ago de 11, 22:34:16 pm »
Pegolins!!!! Què feu a 32º a les dotze de la nit!!!!!???  :o :-X

Ja,ja acabe d'arribar de vore la família de Terol i m'he lliurat d'una molt grossa...anit vaig dormir al poblet a 1200 metres d'alçada i amb un llençolet la mard bé i els de Pego amb 32º a la una de la matinada i no sabien a on amagar-se: Quina sort!!!!
Hui tot és més suportable i ara estem a poc més de 25º... :)

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 759
    • MeteoMonti
« Respondre #18 el: 08 de Ago de 11, 01:59:53 am »
Pegolins!!!! Què feu a 32º a les dotze de la nit!!!!!???  :o :-X

Ja,ja acabe d'arribar de vore la família de Terol i m'he lliurat d'una molt grossa...anit vaig dormir al poblet a 1200 metres d'alçada i amb un llençolet la mard bé i els de Pego amb 32º a la una de la matinada i no sabien a on amagar-se: Quina sort!!!!
Hui tot és més suportable i ara estem a poc més de 25º... :)

Les 2 del matí i els mateixos "poc més de 25º"  ;D ;D !!
És fa costós suportar esta calor ja, a vore si a partir de demà és pot notar algo la lleugera baixada de les temperatures!
Bona nit !!
Montitxelvo, València.

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #19 el: 08 de Ago de 11, 08:06:22 am »
Doncs si, apenes hem baixat dels 25 graus i amb molta humitat, horrible per a dormir... M'hen torne a Terol però ja... ;)

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
« Respondre #20 el: 08 de Ago de 11, 15:47:59 pm »
Per ací la nit va començar horrible, amb molta basca, però de matinada va entrar la brisa de muntanya, se'n van anar els núvols baixos i la temperatura ha baixat fins els 18,4ºC.

Hui pareix que la màxima es quedarà en uns 31ºC.
Ontinyent, València.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #21 el: 11 de Ago de 11, 15:07:18 pm »
Hola Xicots!!

Sols destacar la nit fresca que hem tengut.

Dades actuals (11/ago/11 a les 13:05 UTC)

Temperatura:                         
    Actual:  26,2oC
    Màx.:    26,6oC a les 11:40
    Mín. :    14,9oC a les 05:30
Mitjana 24h: 19,7o (-0,4o respècte ahir)

Humitat:                                 
    Actual:  57,6%
    Màx.  :  94,6% a les 01:30
    Mín.   :  47,5% a les 11:35
 Mitjana:  79,5%

Presió:                                     
    Actual: 1018,5 hPa
   Tend. : -0,1 hPa/h

Precipitació:                             
    en 1h : 0,0 mm
     Hui   : 0,0 mm
     Màx   : 0,0 mm/h a les 00:00

Vent:                                         
    Actual:   11 km/h  S
    Màx.  :   25 km/h  a les 12:30

Salut. (& canut power)  ;)

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #22 el: 11 de Ago de 11, 23:12:54 pm »
Bona nit:
No ens podem queixar del díes tan agradosos que tenim i hui ens hem quedat amb  31,8º (això si cada día puja un poc més) però ara mateix ja marcfa 22,8º... a vore si dura i després empalmen amb plujes... ho dubte molt...díes de calor encara em tindrem de segur.

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
« Respondre #23 el: 12 de Ago de 11, 01:19:46 am »
Per ací acaba d'entrar la brisa de muntanya i la temperatura comença a baixar més alegrement, situant-se ja en 19,7ºC. Es una sort que estos dies no tingam tanta humitat i que el gregal no siga tant persistent per les nits, ja que així permet que les mínimes siguen més baixes i pugam dormir més bé.

Desconnectat Samu

• Pluja
  • *
  • Missatges: 135
  • Desde la millor terra del mon
    • AMETSE
« Respondre #24 el: 12 de Ago de 11, 23:36:08 pm »
Día bastante agobiante en ambas Marinas, polvo en suspensión, elevada HR; en definitiva, sensación acusada de basca.... Y donde mejor se está en estas situaciones es dentro del agüita ;D ;D Os dejo unas fotillos

Cala de la Granadella

Benidorm

Y ale, que si no os voy a cansar de tanta foto de sol y playa jeje, espero que dentro de poco podamos ir a esa zona, pero no para bañarnos en la playa ;D
« Darrera modificació: 12 de Ago de 11, 23:38:04 pm per samu_alicante »
Aficionado a la meteorología y cazatormentas. Enfrentarse cara a cara con la naturaleza, a la intemperie es algo indescriptible.

Desconnectat gregal

• Pluja
  • *
  • Missatges: 476
« Respondre #25 el: 13 de Ago de 11, 16:57:24 pm »
Boniques fotos Samu. La de la cala és una passada.
 Este matí, després de la desfeta de les tronades d´anit -que per Terol han segut algo fortetes- he anat a fer una excursió pel terme de Villahermosa. Al nord de la comarca de l´Alt Millars. Em pensave que no m´haurie de preocupar per la pluja, però la cosa m´ha anat justeta. Als 10 min. de pujar al cotxe per a anar a dinar, ha caigut un ruixat.
Castelló. Plana Alta

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
« Respondre #26 el: 13 de Ago de 11, 17:34:43 pm »
Hola.

Ja va refrescant, les mínimes es queden en 17-18,5ºC últimament al no haver núvols baixos.

Ara no fa calor, 29,5ºC i la humitat per baix del 30%, no es nota gens de basca.
Ontinyent, València.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.844
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #27 el: 14 de Ago de 11, 10:24:03 am »
Bon dia.

Encara que les mínimes han sigut molt agradables, des de ben prompte està bufant llebeig càlid i eixut que ja ha portat el termòmetre als 30º a les 10:30 del matí  :P

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
« Respondre #28 el: 14 de Ago de 11, 18:35:01 pm »
Bona vesprada.

Fa 15 minuts ha caigut per ací un ruixat molt breu que ha deixat 0,35 mm a l'Hellmann. L'automàtic no ha marcat res, supose que no ha arribat a precipitar prou com per omplir el balancí. El dia ha vingut marcat per la gran amplitud tèrmica, amb una diferència de 20,5ºC entre màxima i mínima.

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #29 el: 14 de Ago de 11, 19:57:17 pm »
Bona vesprada:
Una altra jornada de llebeig fastigoset per la meua zona i és que el Montgó-Segària ens deixa torrats i a Xàbia-Moraria-Benissa está bastant bé però per Pego-Dènia-Oliva les temperatures es disparen i a més a més tarden en baixar i ara encara marquen 35º després d'aplegar als 37º...
Jo només pense un día menys d'estiu...
Per cert este matí he anat a caminar per la muntanya i en pocs díes está tot molt més sec i les esteperes i romers ja estan patint l'estrés hídric... esperem que en les próximes setmanes arribe la pluja.