Autor Tema: Sopar Post-Nadal AVAMET (7/1/2012)  (Llegit 2269 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Sopar Post-Nadal AVAMET (7/1/2012)
« Respondre #15 el: 02 de De Gen. de 12, 22:58:27 p. m. »
Exel·lent companys!
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.114
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #16 el: 03 de De Gen. de 12, 21:18:03 p. m. »
Pos a estes hores encara no tinc clar si podré anar.

¿fins quan es pot dir?

Desconnectat damilme

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 846
  • Montserrat(Casadalt) (València) (AEMET:8329e)
    • MeteoMontserrat
« Respondre #17 el: 03 de De Gen. de 12, 21:55:13 p. m. »
Pos a estes hores encara no tinc clar si podré anar.

¿fins quan es pot dir?

Fins el dia 5 de matí si pot ser, encara que sempre podem fer lloc a última hora a algú. ;)

1 Saludo!!
Urb.Virgen De Montserrat, entre Torrent y Montserrat, 20 km al suroeste de Valencia. 225msnm. Visita mi web: MeteoMontserrat

Desconnectat ELAN

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 475
« Respondre #18 el: 04 de De Gen. de 12, 11:54:22 a. m. »
Jo crec , que si al Mister Vaqueret , sap que pot vindre el mateíx dissabte día 7 , en el restaurant no hi haura cap problema d´afigir una o dos cadires , per si ve acompanyat . 

Vaqueret aon menjen 18 menjen 19 ó 20 .

Crec companys que no deguem ser tan estrictes amb un cas com el del Mister , podem fer una excepció, ja que el home ve de lluny .  ;)

El que vatja contratat el sopar en el restaurant, que s´emporte el teléfon del restaurant ( valga la redundancia ),  i si el Mister está a les 18.30 en la porta de la AEMET DE VALENCIA  el día 7 , es crida i es diu :  semos 1 más  ó semos 2 más  . Y punto , es asinnn de simple.    :D

Desconnectat damilme

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
    • MeteoMontserrat
« Respondre #19 el: 04 de De Gen. de 12, 14:13:14 p. m. »
Jo crec , que si al Mister Vaqueret , sap que pot vindre el mateíx dissabte día 7 , en el restaurant no hi haura cap problema d´afigir una o dos cadires , per si ve acompanyat . 

Vaqueret aon menjen 18 menjen 19 ó 20 .

Crec companys que no deguem ser tan estrictes amb un cas com el del Mister , podem fer una excepció, ja que el home ve de lluny .  ;)

El que vatja contratat el sopar en el restaurant, que s´emporte el teléfon del restaurant ( valga la redundancia ),  i si el Mister está a les 18.30 en la porta de la AEMET DE VALENCIA  el día 7 , es crida i es diu :  semos 1 más  ó semos 2 más  . Y punto , es asinnn de simple.    :D

Està tot contemplat Empar. ;)
Urb.Virgen De Montserrat, entre Torrent y Montserrat, 20 km al suroeste de Valencia. 225msnm. Visita mi web: MeteoMontserrat

Desconnectat ELAN

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
« Respondre #20 el: 04 de De Gen. de 12, 14:15:30 p. m. »
Very thank-yous , mister secretary, you are very eficient  ;)

chi vidiamo  8)

Desconnectat MeteoCàrcer

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 407
« Respondre #21 el: 05 de De Gen. de 12, 03:13:14 a. m. »
Per si no s'heu enterat, el jove del fórum també estará allí i crec que MeteoCanals haurá de fer de chófer altra vegada  ;)
Càrcer o perseguint alguna tempesta
RÈCORDS: Max 45.2º el 10/08/2023 \ Min -4.3º el 22/01/2011 \ 237.4 l. el 28/09/2009
"En Beneixida entra el riu, en Alcàntera no pot; en Càrcer se’n du les cases i en Cotes fa el borinot". (Inundacions 1864)

Desconnectat ELAN

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
« Respondre #22 el: 05 de De Gen. de 12, 11:02:44 a. m. »
Home MeteoCarcer , tu ja eres un clasic en les reunions ,  :  ;D

estas en totes les pasteraetes , pareixes jo  :-si :-si festa*

M´alegraré de voret campió.

Desconnectat borinot

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 67
« Respondre #23 el: 05 de De Gen. de 12, 21:12:14 p. m. »
Perdó pel retard. Però esta volta em pareix que no podré anar. Espere que ho passeu bé i balleu la dansa de fer fugir els ponents.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.114
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #24 el: 06 de De Gen. de 12, 02:30:38 a. m. »

;D

El problema està en que tinc una burrada de olives per fer, tinc que aprofitar qualsevol dia bo que dispose i depenc totalment de la 'cooperativa'. Hui, per eixemple ha tancat, demá també :-X, i m'ha fotut (relativament, per que amb el vent de hui, kaka). El dissabte i el diumenge ens venia be a tots els germans, i si acabe a les 6 o 6 i mitja (comença a notar-se la allargada del dia), després depenc de la cua que hi haja a la cooperativa, mes rentar-me un poc mes el viatge a blavència, pos que ho veig molt just, la veritat, a mes del cansament.

Jo propose un altre soparet o dinaret al mes que ve!!!

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
« Respondre #25 el: 06 de De Gen. de 12, 09:45:03 a. m. »
Jo en esta ocasió no podré asistir. Però al igual que el Vaquer de cara al mes que ve, ens podriem tornar a vorer....

Aixó si, que ho paseu molt be. ;)
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

Desconnectat damilme

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
    • MeteoMontserrat
« Respondre #26 el: 06 de De Gen. de 12, 12:39:24 p. m. »
Nos ha comunicado Jose Ángel Núnez, el jefe de climatología de AEMET, en nuestra página de Facebook, que él acudirá a las 18 horas a la sede de AEMET para abrirnos y que quien quiera puede acudir a esa hora y le enseñará todas las intalaciones de la delegación territorial. Yo también estaré a las 18 horas por allí.

Un Saludo

Desconnectat damilme

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
    • MeteoMontserrat
« Respondre #27 el: 08 de De Gen. de 12, 13:01:10 p. m. »
Todo salió muy bien, la asamblea con la asistencia de la mayoría de los socios y la posterior cena de ambiente distentido y mucha meteo.

Muchas gracias a AEMET por cedernos el local para la asamblea y, sobretodo, a Jose Ángel Núnez por sus consejos en la asamblea, por dedicar su tiempo libre a estar con nosotros y enseñarnos todas las dependencias de la delegación territorial.

Os dejo un par de fotos de la cena, algún que otro forero irá colgando alguna más de la asamblea. ;)

Un Saludo

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #28 el: 08 de De Gen. de 12, 13:53:22 p. m. »
La veritat és que va eixir prou be per a ser la primera junta ordinària! :) Gràcies a aquells que vinguereu!
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat ELAN

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
« Respondre #29 el: 08 de De Gen. de 12, 17:48:20 p. m. »
Va ser una vesprada-nit genial, el lloc de l´asamblea un luxe, en pleno centro territorial de la AEMET a Valéncia, que más se puede pedir   :D , Jose Angel Nuñez  ens va ensenyar com fan les prediccions, una habitació que fea de arxivador de totes les dades que els observadors els envien, hi havien dades desde 1914 crec recordar , en unes cartulines rosetes anaven les dades de temperatura, i en les blanques altres informacions com la plutja o la direcció del vent.
També vam vore un aparato de la presió atmosférica de principis del segle XX. 

Bueno fue un regalo genial de reyes , para todos los meteofrikis que allí ens van congregar .

I el millor, tenim una posible surtida per al 24 de març a Pego, a vore la Marjal-Pego-Oliva, i després com a bons GORMANDOS tastarem un dinar tipic de Pego  :-si